pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kantanut jo kymmenisen vuotta, onneksi sille ei ole vielä käyttöä ollut. Maksasta ei välttämättä jää mitään jälkipolville, mutta muista elimistä on taatusti monelle hyötyä.
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Ei kymmensenttisellä tee kukaan yhtään mitään,paitsi tietty jos jatkovarren haluaa:D
Viestin lähetti Everton
Nimittäin, tämä korttihan antaa sitten luvan käyttää ruumiini osia lääketieteellisen käytön myötä myös opiskelijoille. Eli toisin sanoen, jos olen oikein käsittänyt, niin valtaosa käytettävistä ruhoista leikellään ja jaellaan tulevien lääkäreiden leluiksi.
Viestin lähetti Everton
En, enkä sitä toistaiseksi aio hankkiakaan.
Elinten luovutus on kylläkin helvetin hieno juttu, mutta asiassa on yksi pieni varjopuoli mikä estää minua ko. korttia hankkimasta. Nimittäin, tämä korttihan antaa sitten luvan käyttää ruumiini osia lääketieteellisen käytön myötä myös opiskelijoille. Eli toisin sanoen, jos olen oikein käsittänyt, niin valtaosa käytettävistä ruhoista leikellään ja jaellaan tulevien lääkäreiden leluiksi. Ja kun on joskus erehtynyt kuulemaan alaa opiskelevien sisäpiirivitsejä, niin ei todellakaan inspiroi antaa palastakaan ruumiistani näiden tulevaisuuden toivojen hauskuutusvälineiksi.
Korjatkaa jos olen väärässä, niin hankin kortin ilomielin. Mitäpä sitä mätänevä ex-ihminen ehjällä kropalla enää tekisi?