Kannatko elintenluovutuskorttia?

  • 1 448
  • 19

Eli miten on...

  • Kyllä

    Ääniä: 36 50,7%
  • En

    Ääniä: 23 32,4%
  • En, mutta aion hankkia moisen heti!

    Ääniä: 6 8,5%
  • Mikä se on?

    Ääniä: 6 8,5%

  • Äänestäjiä
    71

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen kantanut jo kymmenisen vuotta, onneksi sille ei ole vielä käyttöä ollut. Maksasta ei välttämättä jää mitään jälkipolville, mutta muista elimistä on taatusti monelle hyötyä.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Kyllähän toi lompakosta näkyvältä paikalta löytyy. Eri asia sitten on, onko meikäläisen elimistä enää hyötykäyttöön.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Luulis että kaikki kannattaa luovutuskorttia siinä vaiheessa kun oma keuhko putoaa pois tai perna repeää, ja uutta tarttis. Tai maksa vislaa, mikä täällä lienee yleisempää.
 

Aksu

Jäsen
Paska viestiketju. Heti luettuna otsikon alkoi omatunto soimaamaan. Onhan tästä ollut puhetta aikaisemmin...

Siispä hankkimaan sellainen. Tosin epäilen vahvasti mitä tästä tupakan, viinan ja epäterveellisen ruuan kyllästämästä ukosta enää irtoaa, mutta se on sen ajan murhe.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kymmensenttisellä tee kukaan yhtään mitään,paitsi tietty jos jatkovarren haluaa:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan tuollainenkin ihme olisi hyvä, ainakin jonkun toisen kannalta olla, mutta kun ihminen on vain laiska. Ehkä sitten jonain päivänä minullakin on sellainen.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä

On ollut jo melkein 8 vuotta eli siitä saakka kun appiukko sai uuden sydämen.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tottakai.
Ja sen vieressä on hoitotestamentti. Jos Icemanille käy huonosti ja toiveita ei juurikaan ole kuntoutumisesta niin eikun palikat jakoon niitä tarvitseville.
Toivottavasti kenelläkään ei ole niin paha tarve maksalle, että joutuisi tyytymään minun vanhaani, se alkaa olla aikamoisesti rasitettu.... ;)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä

Vaikka itsekäs ihminen olenkin, en sentään niin itsekäs, ettenkö antaisi jollekin toiselle ihmiselle mahdollisuutta jatkoaikaan, mikäli itselleni kävisi huonosti.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Löytyy. Elimet jakoon vaan, tulee madoille ja lahottajaeliöille (tjsp) huonommat kekkerit.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Semmosta oon kantanu mukana kohta vuoden, viime kesänä sen löysin ja täytin, olin kirpparilla kesätöissä :D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Ei kymmensenttisellä tee kukaan yhtään mitään,paitsi tietty jos jatkovarren haluaa:D

Ei se pituus vaan nopeus. Eikös kanit ole siinä aika hyviä?

# Kanitarhassa poikakani kiersi tyttökanin luota toiselle, ja hoiti hommat aika näppärään tahtiin; "Tik tak, kiitos neiti!" "Tik tak, kiitos neiti!" "Tik tak, kiitos neiti!"......."Tik tak - oho, sori Tomppa!".
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Oikein hyvä ajatus ja täytyypähän tehdä jotain asian hyväksi. Kun tätä tomumajaa lakkaa itse kayttämästä, voi käyttökelpoiset osat panna kierrätykseen.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
tottakai!

Kyllähän nyt tuollaista korttia mukana kuuluu kantaa, jos vaikka joskus pystyisi jollekin olemaan avuksi.:)
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Moista korttia kantavat eivät ilmeisestikään ole nähneet Monty Pythonin Elämän tarkoitusta. :D
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En, enkä sitä toistaiseksi aio hankkiakaan.
Elinten luovutus on kylläkin helvetin hieno juttu, mutta asiassa on yksi pieni varjopuoli mikä estää minua ko. korttia hankkimasta. Nimittäin, tämä korttihan antaa sitten luvan käyttää ruumiini osia lääketieteellisen käytön myötä myös opiskelijoille. Eli toisin sanoen, jos olen oikein käsittänyt, niin valtaosa käytettävistä ruhoista leikellään ja jaellaan tulevien lääkäreiden leluiksi. Ja kun on joskus erehtynyt kuulemaan alaa opiskelevien sisäpiirivitsejä, niin ei todellakaan inspiroi antaa palastakaan ruumiistani näiden tulevaisuuden toivojen hauskuutusvälineiksi.

Korjatkaa jos olen väärässä, niin hankin kortin ilomielin. Mitäpä sitä mätänevä ex-ihminen ehjällä kropalla enää tekisi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Everton
Nimittäin, tämä korttihan antaa sitten luvan käyttää ruumiini osia lääketieteellisen käytön myötä myös opiskelijoille. Eli toisin sanoen, jos olen oikein käsittänyt, niin valtaosa käytettävistä ruhoista leikellään ja jaellaan tulevien lääkäreiden leluiksi.

Tohon en kyllä osaa sanoa, mutta enpä tohon myöskään usko. Sisäelimet eivät ainakaan voi joutua opiskelijoiden riepoteltavaksi, niin huutava pula niistä on. Varmasti ruumista johonkin muuhunkin käytetään, mutta samapa se minulle on. Noistakin opiskelijoista kuitenkin sitten monet valmistuvat tärkeisiin tehtäviin.

Joku asiasta tietävä voisi kommentoida, jotta saadaan (mahdolliset) väärinkäsitykset oikaustuksi.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Everton
En, enkä sitä toistaiseksi aio hankkiakaan.
Elinten luovutus on kylläkin helvetin hieno juttu, mutta asiassa on yksi pieni varjopuoli mikä estää minua ko. korttia hankkimasta. Nimittäin, tämä korttihan antaa sitten luvan käyttää ruumiini osia lääketieteellisen käytön myötä myös opiskelijoille. Eli toisin sanoen, jos olen oikein käsittänyt, niin valtaosa käytettävistä ruhoista leikellään ja jaellaan tulevien lääkäreiden leluiksi. Ja kun on joskus erehtynyt kuulemaan alaa opiskelevien sisäpiirivitsejä, niin ei todellakaan inspiroi antaa palastakaan ruumiistani näiden tulevaisuuden toivojen hauskuutusvälineiksi.

Korjatkaa jos olen väärässä, niin hankin kortin ilomielin. Mitäpä sitä mätänevä ex-ihminen ehjällä kropalla enää tekisi?

So what? Mitä kuollut enää murehtii ylpeydellä tai ehjällä ruumiilla. Mielestäni olisi ihan hyvä jos lääkärit vaikka harjoittelisivat ruumiilla ennemmin kuin oikeilla ihmisillä. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös