Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 604 853
  • 2 946

Glory

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, NHL
Edessä ehkä kaikkien aikojen Jyp kausi, näin alkuasetelmien muodossa. Joukkueen johto, pelaajat, valmentajat, koko organisaatio antaa varmasti kaikkensa ensi kaudella. Eli eiköhän Jyp-fanit anneta mekin ja ilmestytä sinne hallille kattoo ne pelit ja kannustamaan hurrikaani lauma voitosta toiseen!


V*ttu pitää varmaan anoa lykkäystä armeijasta jää muuten melkein koko kevätkausi kattomatta. :D
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Pakkohan sitä on sen verran uhrauduttava mutta se tietää järjettömästi kilometrejä autoon ja bensaa kuluu näin etä JYPläisenä. Mutta verottaja tykkää kun pensaa palaa ja äiti kuin poika käy useammin kotona mutta muutama kettutyttö pelkää ilmaston lämpenemistä mutta kaikkia ei voi mielyttää samaanaikaan.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Istumapaikkojen osalta on hyvinkin mahdollista, että saadaan kaikki kaupaksi. Seisomapaikkojen myyminen loppuun on haasteellista, koska kulmien seisomakatsomoiden edessä olevat pylväät haittaavat pelin seuraamista melkoisesti.

Itse olen kausikortin hankkinut jo kesäkuussa, joten olen mukana, kuin pukama.
 
Viimeksi muokattu:

Domi666

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja kaikki muutkin Jyväskyläläiset + Calgary
Istumapaikkojen osalta on hyvinkin mahdollista, että saadaan kaikki kaupaksi. Seisomapaikkojen myyminen loppuun on haasteellista, koska kulmien seisomakatsomoiden edessä olevat pylväät haittaavat pelin seuraamista melkoisesti.

Joo olen huomannut saman noista kulmaseisomakatsomo paikoista, kun muutamasti sinne olen mennyt.
No minä kannan korteni kekoon tulemalla peleihin ainakin 10 kertaa. Olisin enemmänkin, mutta välimatkat on esteenä.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saas nähdä, miten tuleva Saipa - harkkamatsi vetää jo yleisöä, jos kerran Pihlmania ja Virtastakin saapui ihmettelemään n. 3500 henkeä.

Mielestäni Pilen paluu Hippokselle -aploodit jäivät aika vaisuiksi tuossa ensimmäisessä harkkamatsissa.

Ehdotankin, että 7.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut. Eiköhän sillä saada hurmos päälle, joka toivottavasti kantaa pitkälle kevääseen saakka.

Edit: Mitenkähän se on aina vain tuo palkkapäivä mielessä..
 
Viimeksi muokattu:

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Ehdotankin, että 4.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut.

Muuten hyvä mutta matsi on Hippoksella: 7.9. JYP – Saipa, Jyväskylä. Sinne siis!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdotankin, että 4.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut.

Kyllähän tuo olisi paikallaan, jos vaan saisi koko katsomon nousemaan... Ehdottomasti mentävä ko. matsi katsomaan, vaikka tulenkin edellisenä päivänä viikon Bulgaarian matkalta, joten olo voi olla melkoinen jostain kumman syystä... ;) Päivämäärähän tosiaan 7.9.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Runkosarjasta sijat 4-6 minulla siintää silmissä, mahdollisesti korkeammallekkin? Sen kevät meille näyttää, mutta hyökkäyskalusto on niin kovaa luokkaa että sijat 7 ja alaspäin on ehdottomasti pettymys runkosarjan jälkeen. Toivotaan että RD laittaa pulkan raiteille eikä päästä narusta irti.

Olen jo keväästä asti harkinnut kausikortin hankintaa tulevaksi kaudeksi ja jo pihlmanin sopimuksen myötä ajattelin että pakko se on ostaa, nyt kun myös jakke on kuvioissa niin kausikortin ostoon järjestettiin aikaa heti huomiselle!

Toivon myös kaikkien muiden kantavan korjen kekoon ja tukevansa jypiä kaikin mahdollisin tavoin.

Kiitokset vielä kaikille jotka mahdollistivat Immosen saamisen jypiin! Huhhuh.
 

Domi666

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja kaikki muutkin Jyväskyläläiset + Calgary
Joo tarkoitus olisi minunkin hallille saapua. Kaikki tunnelman nostatuksen on plussaa.
 

Jäsen R

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
...

Kyllä tänä vuonna pitää raahautua vaikka vähän pitemmältäkin katsomaan peliä. Kun ei oo ikinä vielä hippoksella tullu käytyä.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Hippoksesta puheenollen, jyväskylän kaupunki lähtee mukaan hallihankkeeseen ja Anderssonin mukaan rahaa saneeraukseen on jo ensi vuoden budjetissa. Kuinka paljon, se jää nähtäväksi. Mutta tärkeintä on se, että vihdoin kaupunki on avannut silmänsä halliasiaa koskien, ja tehnyt myös konkreettisia asioita sen eteen, mm asemakaavan muutos.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Hippoksesta puheenollen, jyväskylän kaupunki lähtee mukaan hallihankkeeseen ja Anderssonin mukaan rahaa saneeraukseen on jo ensi vuoden budjetissa.

Ei Andersson ainakaan Keskisuomalaisessa noin sano, että "on", vaan sanoo, että "voi olla" - epävarmuustekijöitä kaupungin osallistumisessa vuonna 2008 on lukuisia (liikuntapaikat saattavat asettua vastakkain, nythän ei ole vielä selvää, tarvitaanko toista nimeltämainitsematonta kaupungin rahoitettavaa hanketta jo ensi vuodelle).

Nyt kannattaisi lobbausvoimat keskittää nimenomaan kh/valtuusto-akselille, jotka asiasta lopullisesti päättävät. Toinen lobattava kaarti on jäähallin ympäristön toimijajoukko, näillä kun on mahdollisuus venyttää prosessia kaavahuomautuksilla.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Nyt kannattaisi lobbausvoimat keskittää nimenomaan kh/valtuusto-akselille, jotka asiasta lopullisesti päättävät. Toinen lobattava kaarti on jäähallin ympäristön toimijajoukko, näillä kun on mahdollisuus venyttää prosessia kaavahuomautuksilla.

Vielä ei ole vaihtunut Liikuntalautakunnan PJ:n positio aiemmista vuosista, saas nähdä miten käy. Eikä lobbaaminenkaan varmaan auta, sehän on pahojen kapitalistien hommaa...ja miljoonabudjetilla pyörivä paikallinen seurahan ei saa saada kaupungilta mitään tukea, hui hemmetti, jos tästä kaupungista nouseekin joku huippuseura ja kaupunki on mennyt sitä tukemaan.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Ei Andersson ainakaan Keskisuomalaisessa noin sano, että "on", vaan sanoo, että "voi olla" - epävarmuustekijöitä kaupungin osallistumisessa vuonna 2008 on lukuisia (liikuntapaikat saattavat asettua vastakkain, nythän ei ole vielä selvää, tarvitaanko toista nimeltämainitsematonta kaupungin rahoitettavaa hanketta jo ensi vuodelle).

Ok. Luin uutisen Keskisuomalaisen wapista, jossa useasti referoidaan lehtiversion juttuja. Tuo juttu oli otsikoitu "Jyp saa vihdoin arvoisensa hallin", ja ilmeisesti uutisesta oli jätetty *köh* epäolennaista *köh* kertomatta :P
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ehdotankin, että 7.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut. Eiköhän sillä saada hurmos päälle, joka toivottavasti kantaa pitkälle kevääseen saakka.
Itse ainakin olen sitä mieltä, että tuo standing ovation olisi täysin oikeutettua ja toivon että moni muukin "ei-aktiivi-hallissa-kävijä" tajuaisi saman... Toisaalta mistä näitä tietää. Kunhan eivät buuaa Jakelle. ;)
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Ok. Luin uutisen Keskisuomalaisen wapista, jossa useasti referoidaan lehtiversion juttuja. Tuo juttu oli otsikoitu "Jyp saa vihdoin arvoisensa hallin", ja ilmeisesti uutisesta oli jätetty *köh* epäolennaista *köh* kertomatta :P
Tarkalla silmällä otsikossa lukee "saamassa", joka on hieman ehdollisempi kuin "saa". Mutta jatketaan tuosta hallihommasta sille avatussa ketjussa.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ehdotankin, että 7.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut.

Asiahan ei sinällään minulle kuulu ja on aika sama missä asennossa te aploodeeraatte, mutta mielestäni tässä tilanteessa standing ovation on hitusen yliampuva reaktio.

Standing ovation on katsojien antamien aplodien arvostetuin muoto ja sitä käytetään kun kohde jolle standing ovation osoitetaan on tarjonnut jotain henkeä salpaavaa tai esim. kiitetään komeasta urasta jos on vetäytymässä estraadeilta.

Itse en näe tässä tilanteessa mitään standing ovationin arvoista, Jarkko Immonen alkaa harjoittamaan ammattiaan Jyväskyläläisen ammatintarjoajan palveluksessa 300.000 euron vuosipalkalla. Kunnioitettavaa toki, että joku pystyy hommaamaan tuollaiset tienestit pelailemalla lätkää, mutta en minä tuon vuoksi persettäni penkistä nostaisi.

En tarkoita, etteikö Immosen sopimus Jypin kanssa olisi loistava asia koko liigankin kannalta ja eritoten se on sitä Jypille, mutta standing ovationia kuuluu mielestäni käyttää hieman erityyppisessä tilanteessa.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Asiahan ei sinällään minulle kuulu ja on aika sama missä asennossa te aploodeeraatte, mutta mielestäni tässä tilanteessa standing ovation on hitusen yliampuva reaktio.

Standing ovation on katsojien antamien aplodien arvostetuin muoto ja sitä käytetään kun kohde jolle standing ovation osoitetaan on tarjonnut jotain henkeä salpaavaa tai esim. kiitetään komeasta urasta jos on vetäytymässä estraadeilta.

Itse en näe tässä tilanteessa mitään standing ovationin arvoista, Jarkko Immonen alkaa harjoittamaan ammattiaan Jyväskyläläisen ammatintarjoajan palveluksessa 300.000 euron vuosipalkalla. Kunnioitettavaa toki, että joku pystyy hommaamaan tuollaiset tienestit pelailemalla lätkää, mutta en minä tuon vuoksi persettäni penkistä nostaisi.

En tarkoita, etteikö Immosen sopimus Jypin kanssa olisi loistava asia koko liigankin kannalta ja eritoten se on sitä Jypille, mutta standing ovationia kuuluu mielestäni käyttää hieman erityyppisessä tilanteessa.

Tuosta olen kyllä samaa mieltä, kyllähän Jarkko nyt isot tervetulotoivotukset ansaitsee, mutta tuo nyt ampuu jo ehkäpä hiukkasen yli.
Sais Fan Club kyllä teettää semmosen ison tervetulolakanan tai siis semmosen samanlaisen minkälainen KalPa -faneilla oli kun KurkoKurka palas Kuopioon.
Että terveisiä vaan Pakkiparille ja muille clubilaisille ;)
Ja tuo lakanahan tietysti kotiavaukseen Hippokselle, eikä harjoituspeleihin sitä ennen?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Epäilen Fan Clubin rahojen loppuneen tuohon 1 x 1,5 metrin "jättilippuun" :D Olisi siitäkin voinut tehdä sellaisen että se näkyy edes kaukaloon asti kun kerran joku lippu teetetään..
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Sais Fan Club kyllä teettää semmosen ison tervetulolakanan tai siis semmosen samanlaisen minkälainen KalPa -faneilla oli kun KurkoKurka palas Kuopioon.

Ja jos lakanalla on sama vaikutus Jarkkoon, mitä vastaavalla oli KurkoKurkalle Kuopiossa, niin jyväskyläläinen katastrofi on valmis! Toki ekassa pelissä ja-maali, mutta sen jälkeen pisteitä saatiin odotella kuin Teemun ilmoitusta uran jatkosta.

Ja jotta kukaan ei vedä tästä herne-maissi-paprikoita nokkaan, tämä viestini menee osastojen ala-allegoriaan "huumori". Henk. koht toivon sekä Jypille että Immoselle hyvää kautta, kunhan vaan pidetään ne maalihanat aisoissa täällä Montussa...
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Itse en näe tässä tilanteessa mitään standing ovationin arvoista, Jarkko Immonen alkaa harjoittamaan ammattiaan Jyväskyläläisen ammatintarjoajan palveluksessa 300.000 euron vuosipalkalla. Kunnioitettavaa toki, että joku pystyy hommaamaan tuollaiset tienestit pelailemalla lätkää, mutta en minä tuon vuoksi persettäni penkistä nostaisi.

.

Kyllä minusta taasen se, että kaveri siirtyy näinä rahan, vallan ja kuuluisuuden myrkyttäminä päivinä 300kiloeurolla takaisin omaan, pieneen ja mediaseksittömään seuraansa eikä esim. 500kilolla Helsinkiin paistattelemaan lööpeissä, 600kilolla Ouluun ja Nokian asiakastilaisuuksien vetonaulaksi tai 1000kilolla vaikka Vjenäjälle. Eli minusta oman sankarin paluu kotiin parhaiksi pelivuosikseen on kyllä ehdottomasti aplodien paikka ja ihan seisaaltaan.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä minusta taasen se, että kaveri siirtyy näinä rahan, vallan ja kuuluisuuden myrkyttäminä päivinä 300kiloeurolla takaisin omaan, pieneen ja mediaseksittömään seuraansa eikä esim. 500kilolla Helsinkiin paistattelemaan lööpeissä, 600kilolla Ouluun ja Nokian asiakastilaisuuksien vetonaulaksi tai 1000kilolla vaikka Vjenäjälle. Eli minusta oman sankarin paluu kotiin parhaiksi pelivuosikseen on kyllä ehdottomasti aplodien paikka ja ihan seisaaltaan.

Hitusen todellisuudentajusi on päässyt hämärtymään Sm-liigajoukkueiden palkanmaksukyvyn osalta!

Kukaan liigassa ei tienaa mainitsemiasi summia, ei lähellekkään ja Venäjä taas on Venäjä. Jyp vastasi tarjoukseen jollaisia tuli pääkaupunkiseudulta ja Oulusta.
 
Viimeksi muokattu:

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Hitusen todellisuudentajusi on päässyt hämärtymään Sm-liigajoukkueiden palkanmaksukyvyn osalta!

Kukaan liigassa ei tienaa mainitsemiasi summia, ei lähellekkään ja Venäjä taas on Venäjä. Jyp vastasi tarjoukseen jollaisia tuli pääkaupunkiseudulta ja Oulusta.

Olisi pitänyt siis paremmin selittää mitä ajan takaa. Varmaa on, että Ruotsissa, Suomessa, Venäjällä, Sveitsissä nyt ainakin olisi ollut rahakkaampia, enemmän julkisuutta ja näkyvyyttä tuoneita tarjouksia. Summat nyt oli heitetty täysin hatusta, koska harvapa meistä tietää minkälaisia rahoja Hjallis tai Vjenäjän vastaavat sedät olisivat Jarkon tasoiselle pelaajalle olleet tarjoamassa. Mutta pointti ei minulla ollut miettiä tarkkoja summia kuten sanoin, vaan faktaa, että kaikilla tavoin nykymaailmassa yleisesti "parempina" pidettyjä tarjouksia oli varmasti edessä eri puolilta maailmaa, mutta kaveri valitsi kotiseuransa, mikä on minusta helvetin hieno juttu.

Toivottavasti tämä selvitti nyt mitä hain takaa.
 

Handyy

Jäsen
Asiahan ei sinällään minulle kuulu ja on aika sama missä asennossa te aploodeeraatte, mutta mielestäni tässä tilanteessa standing ovation on hitusen yliampuva reaktio.

Standing ovation on katsojien antamien aplodien arvostetuin muoto ja sitä käytetään kun kohde jolle standing ovation osoitetaan on tarjonnut jotain henkeä salpaavaa tai esim. kiitetään komeasta urasta jos on vetäytymässä estraadeilta.
Meinaatko ettei Jokeriyleisö tekisi standing ovationia jos Selänne sattuisi palaamaan takaisin Liigaan? Jarkko Immonen kun on JYPille vähän kuin Selänne Jokereille.

Se, että Immonen palasi takaisin JYPiin on tällaiselle pienelle seuralle aikamoinen lottovoitto ja osoitus siitä että täälläkin kannattaa pitää jääkiekkoseuraa. Siinä syitä, miksi tässä tapauksessa ainakin itse ajattelin nostaa perseeni penkistä kun Jarkko kuulutetaan jäälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös