Osaaminen tällä saralla on aina katsojan silmissä, mutta minun mielestäni osaa. Mikä tärkeintä, on ainakin tarvittaessa halukas ja valmis. Sen lisäksi osaa pelatakin, joka tosin välillä vaikuttaa olevan vain minun mielipiteeni.SergeiK kirjoitti:Osaako tämä tapella?
SergeiK kirjoitti:Ei kelvannut Ässille, ei kelvannut SaiPalle, mutta kelpasi Seppäselle.
Osaako tämä tapella?
Gags kirjoitti:Osaaminen tällä saralla on aina katsojan silmissä, mutta minun mielestäni osaa. Mikä tärkeintä, on ainakin tarvittaessa halukas ja valmis. Sen lisäksi osaa pelatakin, joka tosin välillä vaikuttaa olevan vain minun mielipiteeni.
Stonehenge kirjoitti:Helelle: Mielestäni on juuri JYPin näköinen hankinta.
SergeiK kirjoitti:Osaako tämä tapella?
http://www.youtube.com/watch?v=yoG_yU1rPLsSheriffi kirjoitti:Harkkapelissä Lukkoa vastaan tappeli itseään Ilkka Heikkistä vastaan, ja ylsi tämän hurjapään kanssa aikalailla tasuriin. Tuosta löytyy video jostain.
Ässillä ei ollut käyttöä, SaiPassa ei ollut käyttöä, JYPissä oli käyttöä. Rahikainen tuo tarvittavaa fyysisyyttä joukkueeseen sekä ennen kaikkea paikkaa loukkaantumisia. Käytännössä täyttää Louhivaaran tyhjän paikan joukkueessa. Ei pidä ymmärtää väärin, en tarkoita että paikkaa Opaa.Sheriffi kirjoitti:Joku ihmetteli, että miksi Jyppiin kelpasi. Hmm. Ässissä kuukauden try-out. Ei sopparia. Saipassa viikon, vai oliko kahden, tr-out. Ei sopparia. Jypiin ilman try-outtia, heti puolen vuoden soppari kouraan. Mistä tämä kertoo??
Sitä voi jokainen Jyppiläinen miettiä, kun yöllä ei tule uni silmään..
SergeiK kirjoitti:Ei kelvannut Ässille, ei kelvannut SaiPalle, mutta kelpasi Seppäselle.
Osaako tämä tapella?