Ymmärrän kyllä tavallaan avausviestin pointin, mutta silti päällimmäiseksi fiilikseksi nousee ainakin omalla kohdallani ylireagointi. Täällä on kirjoittajia laidasta laitaan, ja jokaisella on oikeus kirjoittaa aivan mitä lystää (sillä uhalla tosin että moderaattorit puuttuvat). Siltikin jostain pilkun paikasta kitinä on omasta mielestänikin lähinnä surkuhupaisaa, en edes viitsi sitä kohtaa täältä etsiä etten liikaa myötähäpeää tuntisi. Joka tapauksessa tuollaisesta on myös turha vetää näin hervottoman kokoista hernettä nenuun, aina löytyy sellaisia kirjoittajia joiden verbaalisesta annista ei välttämättä erityisemmin innostu.
Mitä tulee valittamiseen Palloseuran kohdalla, niin itse olen äärimmäisen huolestunut siitä, että tuo jengi ailahtelee niin maan perkeleesti jatkuvasti. Edes yhden matsin sisällä ei ole kovin montaa ehjää 50 minuuttista (omasta mielestäni edes lauantainen ei välttämättä ollut sitä Peksin puheista huolimatta). Maalinteko myös yhtä tuskaa, ja tonteille päästyään pelaajat ampuvat aika nallipyssy-kaliiperin kuteja. Joko tuohon jengiin tarvitaan yksi takuuvarma maalipyssy lisää, tai sitten pelaajat saavat alkaa oikeasti joka reenin päätteeksi sijoittamaan noita kuteja reppuun, niin kauan että alkaa myös peleissä upota.
Itse pidän tätä ketjua vähän turhana juuri sen vuoksi, että haiskahtaa ketjunavaajan suunnalta pieni kauna ja äkkipikaisuus tänne saakka, mutta jokainen kuitenkin tavallaan. Ja kuten sanoin, tuo pilkunviilaus kaikessa kirjaimellisuudessaan vaikuttaa myös melkoisen huvittavalta tällaiseen foorumiin.
Anyway, jatkakaa...