Kun moderaattorit kerran meitä kehoittivat, niin avaanpa pelin. Toivottavasti muutkin uskaltavat, niin tuo megapitkä ketju hieman rauhoittuu. Mukava olisi saada useista joukkueista omia ketjuja. Megaketjusta voinee Quotella poimia pääpointteja.
Neljän vuoden odotus on takana ja Etelä-Korean kisojen valtavasta pettymyksestä on ehkä juuri ja juuri toivottu. Itse liputan kisoissa tasaverisesti kahden maan, Ranskan ja Argentiinan, puolesta. Edelliset olivat siis minun suosikkijoukkueille mustat.
Nyt siis uutta matoa koukkuun. Argentiinan menestys on jälleen pienistä asioista kiinni. Yhteispeli lienee yksi tärkeimmistä. Huonosti toimivat kemiat on nähty nyt jo arvokisoissa liian monta kertaa. Karsinnoissa homma näytti toimivan.
Argentiina tarvitsee ehdottomasti kuitenkin hyvän alun turnaukselleen tai peli voi mennä taas pahasti lukkoon. Varsin mielenkiintoisella nipulla maa lähtee kisoihin, nimimiehiä jäi paljon ulkopuolellekin.
Nyt on aivot niin jumissa, että analysoida voi myöhemmin. Loppuun kuitenkin Kimmon hahmotelma avauksesta.
Neljän vuoden odotus on takana ja Etelä-Korean kisojen valtavasta pettymyksestä on ehkä juuri ja juuri toivottu. Itse liputan kisoissa tasaverisesti kahden maan, Ranskan ja Argentiinan, puolesta. Edelliset olivat siis minun suosikkijoukkueille mustat.
Nyt siis uutta matoa koukkuun. Argentiinan menestys on jälleen pienistä asioista kiinni. Yhteispeli lienee yksi tärkeimmistä. Huonosti toimivat kemiat on nähty nyt jo arvokisoissa liian monta kertaa. Karsinnoissa homma näytti toimivan.
Argentiina tarvitsee ehdottomasti kuitenkin hyvän alun turnaukselleen tai peli voi mennä taas pahasti lukkoon. Varsin mielenkiintoisella nipulla maa lähtee kisoihin, nimimiehiä jäi paljon ulkopuolellekin.
Nyt on aivot niin jumissa, että analysoida voi myöhemmin. Loppuun kuitenkin Kimmon hahmotelma avauksesta.
kimmo kirjoitti:Noniin, jotain on keksittävä kun ei enää malta paikoillansa hiljaa ja rauhallisena odotella. Elikkäs, rustailin Argentiinan joukkueesta omasta mielestäni parhaan mahdollisen kokoonpanon, ja yritin suhteuttaa sen taktiikoihin joita Pekerman on käyttänyt...muiden joukkueiden kannattajilta samanlaisia, kiitos.
Abbondanzieri
Scaloni - Coloccini - Ayala - Sorin
Mascherano - Cambiasso
Tevez - Riquelme - Messi
Crespo
Hyökkäävän nelikon paikat eivät tietenkään ole kuin nimelliset, kaikki tietävät että nuo neljä pelaavat improvisoitua jalkapalloa. Eli jokainen liikkuu vähän miten sattuu, pelitilanteen mukaan. Puolustavien pelaajien roolit korostuvat tällaisten pelimiesten takana. Heidän on oltava pelinlukutaitoisia, vahvoja ja nopeita. Kuten esimerkiksi kaksikko Mascherano - Cambiasso, on.
Jos vielä oikein hyökätä haluttaisiin, niin otetaan toinen puolustava keskikenttä pois ja lisätään Javier Saviola kentälle...Johonkin Crespon ympärille pyörimään ja haistelemaan irtopalloja. ;)
Albiceleste!