Metsästäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JVDT
Edit:
Jahas! Aloitetaanpa sitten taas tositoimiin hiljalleen :D. Veikkaussäännöt, veikkaushistoria, otteluohjelma ja ottelusarjat löytyvät tällä kaudella osoitteesta http://eliksiiri.tripod.com
Tämän lisäosan veikkauksen jättöaika muuten on ensimmäisen runkosarjaottelun alkamishetkeen saakka ja myös siihen asti lisäosaveikkauksiaan saa muokata.
Seuraavanlaista lisäosaa ajattelin ennen kauden alkua veikkauttaa porukalla. Lisäosan veikkauksen pistetaulukko ei ole vieläkään itse toteuttamani, että älkää syyttäkö minua :D.
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon pistepörssin paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon +/- tilaston paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon runkosarjan sijoitus (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon jäähykuningas "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2) [/font]
[font=Arial,Helvetica,sans-serif]* Lukon pistepörssin paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon pistepörssin paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon +/- tilaston paras hyökkääjä "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon +/- tilaston paras puolustaja "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon runkosarjan sijoitus (pisteet 10 - 6 - 4 - 2)
* Lukon jäähykuningas "runkosarjan osalta" (pisteet 10 - 6 - 4 - 2) [/font]