Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Kotimainen jääkiekkokeskustelu > SM-liiga

Verkkolehden uusimmat jutut
MM2013: kisojen tapahtumat ja tarinat | 20.05. 15:35 JUURI NYT
Jatkoaika seuraa MM-kisoja paikan päällä sekä Tukholmassa että...
Zoltan Hetenyi - ECHL:sta haastamaan Metsolaa | 20.05. 15:31 JUURI NYT
Zoltan Hetenyi on nähnyt paljon unkarilaiseksi maalivahdiksi. Viime kauden...
MM2013-voimasuhdetaulukko: Tukholman-lohko | 20.05. 15:23
Jatkoaika tarjosi MM-kisoista alati päivittyneen voimasuhdetaulukon.
Ville Nieminen: "Kaikista paras vaihtoehto" | 20.05. 14:56
Ville Niemisen Tappara-ura sai maanantaina jatkoa myös virallisesti, kun...
Tappara julkisti joukkueensa - Puistola palaa kirvesrintoihin | 20.05. 14:29
Tappara julkisti joukkueensa tulevalle kaudelle maanantaina. Uusista...
Puistola: "Kiva tulla pitkän ajan jälkeen kotiin" | 20.05. 14:25
Tapparassa läpimurtonsa SM-liigan huipputasolle tehnyt puolustaja Pasi...

Vastaa viestiin

Ketjun työkalut Näyttövalinnat
Vanha 24.11.2001, 09:04   #1
slapshot

Suosikkijoukkue: Toronto Maple Leafs , Detroit Redwings ja Loimaan
Onko Bednar jo koneessa...

Bednarin saldo farmista on masentavaa luettavaa , eli 9 peliä ja 0+4 !!!! Ainoa mikä voi estää tai viivyttää Bednarin tuloa on se että kun Losi "hukkasi" 2:n kierroksen varauksen vanhempaan pelaajaan ja tulosta ei tule ! Riittääkö kärsivällisyys vielä Losin johdolta , en haluaisi olla sen kaverin housuissa joka Bednaria on suositellut varattavan jo toisella kierroksella , eikö muuten Losi ottanut muutaman vuosi sitten myös Liljan toisella kierroksella ja kaveri on pelannut pääasiassa farmissa, millä kierroksella ne muuten varasivat Vlasakin joka kanssa tuli takaisin.
slapshot on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 24.11.2001, 09:46   #2
Korak

Suosikkijoukkue: HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Onko Bednar jo koneessa...

Lainaus:
Viestin lähetti slapshot
Bednarin saldo farmista on masentavaa luettavaa , eli 9 peliä ja 0+4 !!!! Ainoa mikä voi estää tai viivyttää Bednarin tuloa on se että kun Losi "hukkasi" 2:n kierroksen varauksen vanhempaan pelaajaan ja tulosta ei tule ! Riittääkö kärsivällisyys vielä Losin johdolta , en haluaisi olla sen kaverin housuissa joka Bednaria on suositellut varattavan jo toisella kierroksella , eikö muuten Losi ottanut muutaman vuosi sitten myös Liljan toisella kierroksella ja kaveri on pelannut pääasiassa farmissa, millä kierroksella ne muuten varasivat Vlasakin joka kanssa tuli takaisin.
Jaroslav Bednar ei pääse/halua tulla ennen joulukuun 15. tai 31. päivä. Hän menettäisi allekirjoitusbonuksensa, joka on ollut huomattava summa rahaa, mutta sen jälkeen, toivottavasti:)
Vanha 27.12.2001, 22:28   #3
Bob77

Olen aivan varma että näin Bednarin tänään Jaffa-areenalla!
Siis voisiko joku vahvistaa etten nähnyt näkyjä (eli onko mies pelannut LA:ssa tai farmissa viime päivinä)? Eli jos ja kun näin Bednarin tänään hallilla niin se voisi tarkoittaa kenties sitä että mies olisi palaamassa kotoiseen liigaan!? Näkikö kukaan muu Jardaa tänään? vai olenko ainoa sieniä syönyt?

Bob77 on viimeksi muokannut viestiä 27.12.2001 23:02
Bob77 on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 27.12.2001, 22:51   #4
tiki10

Suosikkijoukkue: HIFK, JUHANI "TAMI" TAMMINEN
Toivottavasti!

Itse olen tätä ihmettä rukoillut jo pitkään! Tuleppas Jarda HIFK:n takaisin, kiitos!

Ps. Onko kellään oikeata tietoa Jardan tilanteesta???
Vanha 27.12.2001, 23:01   #5
SergeiK

Suosikkijoukkue: Valtran pipo päässä
Meillekin tuttu Bednar pelasi Manchester Monarchsien joukkueessa ainakin vielä lauantaina joulukuun 23. pelatussa pelissä St. John Flamesia vastaan, jossa kaveri teki ottelun ainoan maalin.
SergeiK on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.12.2001, 00:05   #6
erzo

Suosikkijoukkue: JYP, Les Habs, Man Utd
Jarda oli pelannut Monarcsin riveissä vielä 26. päiväkin 3-3-tasurissa Lowellia vastaan. Jardan tehot 0+1.
erzo on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.12.2001, 00:48   #7
BigRedBob

Suosikkijoukkue: HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, 305 & 212
Ei kai tässä enää Jardaa tarvita surffailemaan IFK-hyökkäykseen?
”Ei mikään naurettava Ilmalan Puuhamaa, vaan perinteistä DDR-tunnelmaa ja lätkää. Tosin kaipaan aikoja, jolloin toppatakkiset äijät tupakoivat seisomakatsomossa, finninaamat huusivat popkornia ja IFK sai taklata.” -Riku Rantala Helsingin Jäähallista
BigRedBob on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.12.2001, 08:07   #8
leivoja

Suosikkijoukkue: St Pauli - Non established since 1910
Lainaus:
Viestin lähetti Bob77
Siis voisiko joku vahvistaa etten nähnyt näkyjä (eli onko mies pelannut LA:ssa tai farmissa viime päivinä)? Eli jos ja kun näin Bednarin tänään hallilla niin se voisi tarkoittaa kenties sitä että mies olisi palaamassa kotoiseen liigaan!? Näkikö kukaan muu Jardaa tänään? vai olenko ainoa sieniä syönyt?
Mistä samaa sienilaatua saa, mulle kanssa!!
Jullit on sonneja, humalaisia sonneja, rahvaanomaisia äijiä, jätkiä, karjuja, korstoja, joita joskus kulkee puiston poikki, makaa kännissä ojassa tai aseman penkillä tai jossain missä vähiten osaisi odottaa. Meidän humalaisia orfeuksia! - Michal Witkowski
leivoja on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.12.2001, 09:20   #9
Korak

Suosikkijoukkue: HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Lainaus:
Viestin lähetti Bob77
Nopeasti on mies jenkeistä tänne lentänyt, kun pelasi vielä aamuyöstä Suomen aikaan Monarchseissa. Mutta ennen Ässät ottelua, anna minullekin tuollaisia sieniä pizzan päälle, niin kyllä se peli tästä paranee;)
Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Kotimainen jääkiekkokeskustelu > SM-liiga

Ketjun työkalut
Näyttövalinnat

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 15:54.