Olen varmaan joko vähän tyhmä, tai sitten vaan masokisti. Jos nimittäin olisi luvallista julkaista yksityisviestejä, niin muutkin pääsisivät nauttimaan palautteesta jota olen aiempina vuosina saanut. Joillekin tuntuu mielipiteet tällaisissä rankkauksissa olevan liikaa, sillä vinoilun lisäksi lootaan on losahtanut jopa uhkailuhenkisiä viestejä.
Mutta ei se mitään, kaikki palaute on tervetullutta myös tänä vuonna. Omiin tarkoituksiini olen siis kasaillut erinäisiä työkaluja joukkueiden tason selvittämiseksi. Sitä en tiedä, tuottaako tämä yhtään sen parempaa tulosta kuin puhdas mutuilu, mutta onpahan ainakin jotain perusteluja. Ja julkaistaan tulokset nyt sitten muidenkin ihmeteltäviksi ja kommentoitaviksi. Jos vaikka herättäisivät hedelmällistä keskusteluakin?
Analyysissa huomioidut osa-alueet ovat seuraavat:
Mutta ei se mitään, kaikki palaute on tervetullutta myös tänä vuonna. Omiin tarkoituksiini olen siis kasaillut erinäisiä työkaluja joukkueiden tason selvittämiseksi. Sitä en tiedä, tuottaako tämä yhtään sen parempaa tulosta kuin puhdas mutuilu, mutta onpahan ainakin jotain perusteluja. Ja julkaistaan tulokset nyt sitten muidenkin ihmeteltäviksi ja kommentoitaviksi. Jos vaikka herättäisivät hedelmällistä keskusteluakin?
Analyysissa huomioidut osa-alueet ovat seuraavat:
Koodi:
[B]OSA-ALUE PAINOTUS[/B]
VALMENNUS 3
ORGANISAATIO 1
ERIKOISTILANTEET 2
MAALIVAHDIT 3
HYÖKKÄYS (12 PARASTA) 1
HYÖKKÄYS - MONIPUOLISUUS 1
HYÖKKÄYS - SENTTERIT (4) 1
PUOLUSTUS (6) 2
PUOLUSTUS - KIEKOLLINEN (6) 1