Mitä mieltä Teemun paluusta?

  • 3 627
  • 34

Teemun paluu?


  • Äänestäjiä
    205
Niin. Mitä mieltä olet Suomalaisen Salaman paluusta pelikentille? Onko se loistava juttu vai olisitko halunnut että Teemu jää eläkkeelle? Itse olen paluusta innoissani ja sain lisäkipinää myös koko NHL:n seuraamiseen. On se kumma juttu miten yksittäinen pelaaja voi vaikuttaa näin paljon NHL:n seuraamiseen..
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hieno homma ja toivotaan että vahvistaisi vielä maajoukkuettakin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Hieno homma Anaheimin sekä tottakai suomalaisen jääkiekon kannalta. Sen tason pelimies, että pärjää NHL:ssa vaikka pitkä tauko alla.

Ja tietysti tuli painettua väärää äänestyskohtaa.
 

Jindebyne

Jäsen
No eipä ole ennenkään juuri pelaaja nimeltään Teemu Selänne niin kovasti mielenkiintoa herättänyt, mutta kun kaveri niin kauan sitä Stanleyta metsästi niin olisi ollut tyylikäs tapa lopettaa siihen.

Teppo Nummiselle Stanley Cup ja äänestykseen laitoin viimeisen vaihtoehdon.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllähän sen saa käyttää miten mies itse haluaa, ja asiallisen satsin onkin kerännyt. En jaksa loputtomasti arvostaa mitään sukanvarteen keräämistä.

EDIT: Aijaa, se olikin "paluusta".
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään ihmeellisiä fiiliksiä, kyllähän tämä paluu oli odotettavissa. Hienoa, kun mies jaksaa vielä painaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Teemu Selänne on yksi suurimmista suomalaisista urheilijoista kautta aikojen ja osaltaan yksi selittävä tekijä sille, että olen alkanut jääkiekkoa seurata.

Tämän kauden vehtauspelleily ei sen sijaan kerää minulta suurta myötätuntoa. Marraskuussa Kimmo Vainikainen spekuloi jutussaan vehtaamisen todellisia syitä. Mokoma palkkakaton kanssa puljaaminen ei ansaitse yhtään enempää tyylipisteitä kuin SM-liigan häntäpään joukkueiden tammikuinen tyhjennysmyynti.

"Mä olen Ducksin mies loppuun asti." Ole sitten, vittu kun kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Teemu Selänne on yksi suurimmista suomalaisista urheilijoista kautta aikojen ja osaltaan yksi selittävä tekijä sille, että olen alkanut jääkiekkoa seurata.

Tämän kauden vehtauspelleily ei sen sijaan kerää minulta suurta myötätuntoa. Marraskuussa Kimmo Vainikainen spekuloi jutussaan vehtaamisen todellisia syitä. Mokoma palkkakaton kanssa puljaaminen ei ansaitse yhtään enempää tyylipisteitä kuin SM-liigan häntäpään joukkueiden tammikuinen tyhjennysmyynti.

"Mä olen Ducksin mies loppuun asti." Ole sitten, vittu kun kiinnostaa.

Allekirjoitan tämän täysin. Minunkin mielestä Selänne on yksi suurimmista suomalaisurheilijoista, mutta kyllä totuuden nimessä on sanottava, että tämä vehtausperseily vei minun silmissäni kaiken kunnioituksen miestä kohtaan. Valitettavasti.

Ja yllättäen tämä vaihtoehto puuttui äänestysvaihtoehdoista. Kantani on siis se, että olis pelannu joko koko kauden tai ollut kokonaan pelaamatta. Selänteen pärjäämistä en epäile.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Allekirjoitan tämän täysin. Minunkin mielestä Selänne on yksi suurimmista suomalaisurheilijoista, mutta kyllä totuuden nimessä on sanottava, että tämä vehtausperseily vei minun silmissäni kaiken kunnioituksen miestä kohtaan. Valitettavasti.

Ja yllättäen tämä vaihtoehto puuttui äänestysvaihtoehdoista. Kantani on siis se, että olis pelannu joko koko kauden tai ollut kokonaan pelaamatta. Selänteen pärjäämistä en epäile.

Eipä kovin kummoista ollut sinun kunnioitus Selänettä kohtaan. Hetkessä yhdestä suurimmasta suomalaisurheilijasta tuli mitätön pelle?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Selänteen paluuta paheksuville:
Tekikö mielestänne Litmanen samalla tapaa voimakkaat oharit kun aloitti pelaamisensa vasta tässä vaiheessa kautta?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mitä väliä sillä kenellekään on, mitkä Selänteen "vehtauspelleilyn" todelliset syyt ovat? Onhan mies tahkonnut jo niin helvetin kauan kiekkoa maailman huipulla, että pieni motivaatio-ongelmakin on täysin mahdollinen. Varsinkin kun se suuri tavoite toteutui keväällä. Siihen kun vielä ynnätään perheenlisäys, tauko tuli varmasti hyvään paikkaan. Vanhan miehen paikatkin kaipaavat välillä lepoa jne.

Voihan se olla, että taustalla on vain raha ja palkkakaton kiertäminen, mutta en usko sen olevan ainoa eikä ehkä suurinkaan syy. Mutta jokainen uskoo, mitä haluaa ja tekee omia johtopäätöksiään. Minä ainakin olen iloinen, että yksi kaikkien aikojen suomalaisista jääkiekkoilijoista on taas kehissä.
 

Fordél

Jäsen
Selänteen paluuta paheksuville:
Tekikö mielestänne Litmanen samalla tapaa voimakkaat oharit kun aloitti pelaamisensa vasta tässä vaiheessa kautta?

Litmasen taustalla olivat loukkaantumiset, Selänteellä ei.

Mutta mitä tulee paluuseen niin kyllähän se on hieno juttu. Kuitenkin se, että paluuta venytettiin näin pitkälle on selvä merkki siitä, että taustalla oli muutakin kuin vain Selänteen päättämättömyys. Ja se ei näin urheilullisessa mielessä ole hyväksyttävää. Mutta tietysti mitään sääntöjä ei rikottu, joten mikäs siinä. Toivottavasti tämä käytäntö ei kuitenkaan yleisty.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Työsulkukausi - Teukan pelastus

Hienoa että Selkku ei ripustanut hokkareita naulaan, vaan tekee sitä, mistä itse tykkää. Tosin aika varmana olin kesällä, etttä hommat jää tähän.

Toinen perättäinen Stanleyn voitto kuulostaa aika utopialta, mutta ei siihen viime vuonnakaan jaksanut kunnolla uskoa.
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itsekin liityn näiden Selänteen melko tympeitä vehtailuja ilvoksuviin tahoihin.

Jotenkin vain itseäni kaihertaa se, että jannu hyppää kesken kaiken pelaamaan pidettyään sitä ennen lomaa sen verran kuin itsestä hyvältä tuntuu.

Jääkiekko on kuitenkin joukkuepeli ja sitä kautta yksi jannu, joka on pelannut kiltisti kauden alusta saakka saa nyt ns. pakata kamansa, tai ainakin istua katsomossa, kun joku gloryhuntteri haluaakin taas pelata.

Asiain tässä valossa päädynkin kysymään, että mikäli Anaheim kannun tänä vuonna, niin voiko kovinkaan moni ihan vilpittömästi hehkuttaa Selänteen roolia joukkueessa, vaikka hän ehkä olisikin ollut isossa roolissa sitten loppupeleissä?

Täältä tähän
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Asiain tässä valossa päädynkin kysymään, että mikäli Anaheim kannun tänä vuonna, niin voiko kovinkaan moni ihan vilpittömästi hehkuttaa Selänteen roolia joukkueessa, vaikka hän ehkä olisikin ollut isossa roolissa sitten loppupeleissä?

Minä ainakin voin. Ervatsalokin kirjoittaa siihen sävyyn, että Selänne olisi väkisin tunkemalla tunkenut itsensä joukkueeseen, vaikka ei huolittaisi. Tiedoksi vain, että ainakin tiedotusvälineiden perusteella Selänteelle jopa maksetaan siitä, että hän pelaa. Ja valmentajakin näyttää antavan peliaikaa, vaikka Teme on vain vaihdellut vaippoja viimeiset kuukaudet.

Se, että joku neloskentän kaveri tippuu Selänteen takia kokoonpanosta, ei liene tässä maailmankaikkeudessa ja sen pahuudessa ihan ykkösluokan ongelma. Varsinkin kun ammattiurheilusta puhutaan.

Enpä olisi uskonut, että Selänteen ryhtyminen taas pelaamaan voidaan kokea negatiivisena asiana.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Saattaahan Teemu jonkinverran jopa pärjätäkin, mutta silti olisin mielummin nähnyt hänen lopettavan mestarina. Mutta itsehän tekee päätöksensä, mikäs minä olen häntä opastamaan.

Se mikä minua ihmetyttää on, että tässäkin ketjussa ihan oikeasti spekuloidaan Anaheimin mahdollisella Stanley Cup voitolla, johon itse en usko hetkeäkään. Te jotka spekuloitte mahdollisella mestaruudella joukkueelle, joka hädin tuskin on play off-paikalla tällä hetkellä, ilmeisesti odotatte Teemun mukaantulon vaikuttavan joukkueen menestykseen niin oleellisesti, että menisivät loppuun asti. Ja samalla kyseenalaistatte Teemun merkityksen ja "oikeutuksen" mestaruuteen? Logiikka, missä pelaa?

Jos Anaheim menee edes konferenssifinaaliin, niin mielestäni se vain korostaa Selänteen glooriaa entisestään.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Gagsin mielestä siis runkosarjassa parhaiten sijoittunut Play Offs joukkue voi vain voittaa mestaruuden? Ihmeellinen vänkääjä tämä kaveri. Rosteristahan Anaheimin play offseihin meno ei jää kiinni. Eipä tuo saman divisioonan pahimpien kilpailijoiden Dallasin ja San Josenkaan meno ole kovin vahvaa ollut, joten... Aika vaikea on uskoa, että Anaheim jäisi play offsien ulkopuolelle.

On hienoa, että huipputasolla pelaamiseen pystyvä Selänne jatkaa uraansa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt voi taas seurata nhl:ää. Tuo pelaamattomuus tauko mikä hänellä oli niin se voi olla uusi alku teukalle.

Hyvinkin voidaan nauttia parin kauden ajan Teemun peleistä vielä
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tarkennetaan nyt vielä, että Selänteen pelaaminen ei suinkaan vituta. Saa puolestani pelata vielä monta kautta, jos kyvyt ja motivaatio riittää. Tällainen puolikkaiden kausien pelaaminen ei kuitenkaan mahdu minun käsitykseeni ammattimaisesta joukkueurheilusta, silloin kun kyseessä ei ole pakottava syy (lue loukkaantuminen). Oli kyse sitten fiilispohjaisesta lomailusta tai Ducksin budjetin puliveivauksista, niin "Some fuckin' class" -lukuun menee minun kirjoissani tämän kauden pelleily.

Siltikin olen sitä mieltä, että Selänne on yksi kaikkien aikojen suomalaisurheilijoista, ja toivon hänen jatkavan uraansa vielä pitkään.
 
Viimeksi muokattu:
Lasten hoitaminen kotona olisi ollut miehekkäämpi vaihtoehto ja ensimmäiseen Cupiin olisi ollut tyylikästä lopettaa.

Erinomainen jääkiekkoilija joka tapauksessa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Gagsin mielestä siis runkosarjassa parhaiten sijoittunut Play Offs joukkue voi vain voittaa mestaruuden?
Eikö pointti ollut siinä, että jotkut kyseenalaistavat Selänteen tekemän työn joukkueen eteen, vaikka samojen kirjoittajien mielestä Ducks vasta Selänteen myötä nousi varteenotettavaksi mestariehdokkaaksi, noin niinkuin karkeasti. Eli logiikan perään itsekin huutelisin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eikö pointti ollut siinä, että jotkut kyseenalaistavat Selänteen tekemän työn joukkueen eteen, vaikka samojen kirjoittajien mielestä Ducks vasta Selänteen myötä nousi varteenotettavaksi mestariehdokkaaksi, noin niinkuin karkeasti. Eli logiikan perään itsekin huutelisin.
Näin. Anteeksi vänkäämiseni.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paskat vaihtoehdot, äänestän tyhjää. Teukan paluu on ihan jees juttu, mutta tyylikkäämpää olisi tosiaan ollut lopettaa siihen mestaruuteen.
 

M10

Jäsen
Paskat vaihtoehdot, äänestin tyhjää.

Selänteen olisi pitänyt lopettaa huipulla tyylikkäästi täyden kauden jälkeen. Nyt Teemu nosti itsensä muiden yläpuolelle odotuttamalla itseään ja puki sen joksikin lopettamisen pohdinnaksi. Ja paskapuhetta on väittää, että Selänteellä olisi tällaiseen toimintaan jotenkin varaa, kun on komea ura takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös