Viestin lähetti Oloneuvos
Kun kerran ei kunnon oikeistopuoluetta ole tarjolla, on pakko tyytyä väljähtyneen oluen makuiseen Kokoomukseen.
Jep, ruiskukkapuolueen tulevaisuus näyttää olevan takana kuin tukka Rauteen Mikolla. 70-80-lukulainen marttyrismi ikuisesta oppositiopuolueesta on loppuunsyöty eväiltään ja tulevaisuus vaikuttaa synkältä suurten ikäluokkien broilereiden kuten Kanerva, Z ja muut ikääntyessä biologista kelloansa nopeammin.
Kykypuolueen maineella on myös paha ratsastaa jos puolueen keulassa on Ville Itälän kaltainen vitsi ja piilovaikuttajina mm. kiekkomaailman suruttomia lobbariöykkäreitä. Go Kirsi Piha, go!
Sääli myös että kunnon liberaalipuoluetta ei ole Suomessa tarjolla. Liberaalien toiminnalle kuvaavaa nykyoloissa on että kaikilla jäsenillä on sininen tukka ja että kesäkurpitsan ÄO:n omaava Wallu Valpio (kuka muistaa?) on heidän mielestään varteenotettava ehdokas listoille.
Vasemmisto? Pelkkää vitsihuumoria. Itse olen lähiöläisistä olosuhteista ja ns. rikkoutuneesta perheestä mutta en ikinä maailmassa äänestä näitä menneen maailman duunariromantiikalla rahastavia ihmisiä. Vasureiden pateettinen konservatismi on yltynyt 60-luvulle palaamiseksi jo vaalimainonnassakin, ja demarit ovat kunnostautuneet Turkusessa lähinnä talousrikollisina Ruisrockin ja muiden selkkausten yhteydessä. Keskustaa ei Turun vinkkelistä ole olemassa, vaikkakin Paattisilla on jo ajat sitten siirrytty yksipuoluejärjestelmään.
Vihreät? Kertokaa minulle ketkä ovat Turun kunnallispolitiikan härskeimmät vedättäjät tällä hetkellä rakennus- ja kiinteistöpuolella ja miettikää mitä tekemistä sillä on heidän mainostamansa vihreän ideologian kanssa. Huvittavaa kyllä, nämä "kaupunkilaiset liberaalit" ovat oikeasti myös sisäisesti paniikissa taannoisten kärkiedustajien kannabislausuntojen takia. Sanotaanpa ruma sana vielä, jos se innottaisi loputkin rivivihreät yhä uusiin kaksinaamaisiin latteuksiin: kannabis, mietojen huumeiden laillistaminen.