Kesähitti 2002

  • 3 119
  • 29

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rhcp

Kyllä se on rhcp:n by the way. Muita kovia ovat absoluuttisen nollapisteen eräät tulevat juosten, kentin kärleken väntar sekä scandinavian music groupin tällaisena kesäyönä.

Kesäshitti voisi olla uusi kesäkumi-biisi tai tuo anastacian boom...
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Koska Yleisradion puoli yhdeksän uutiset ovat tämän maan virallinen ja absoluuttinen totuus, on pakko uskoa heidän kertoneen tämän kesän ainoan oikean hittibiisin. Se on Sakari Kuosmasen "Pieni Sydän". Itse en voi tuota kappaletta sietää.

Oma ehdokkaani kesäbiisiksi on Pink: "Don't let me get me", vaikka se jo aiemmin keväällä julkaistiinkin. Täyttää ainakin kaikki kesäbiisin tuntomerkit, eli on saanut radiosoittoa ja tuskin kukaan enää ensi kesänä muistaa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kentin Kärleken väntaria ehdottaisin minäkin. Tarttuva kertosäe ja yleisesti ottaen varsin miellyttävä biisi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Soundillisesti Holly Valancen "Kiss Kiss". Harmi, ettei tänä vuonna ole mitään kunnollista kesäjumputusta :)
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kesähitistä

Mielestäni nuo RHCP:n ja Kentin biisit ovat yksinkertaisesti liian hyviä kesähitiksi. Kesähitti on minun mielestäni sellainen biisi, jonka kuulee kesällä melkein jokaiselta radioasemalta ja seuraavina kesinä niitä ei voi sietää. Kaikki ihmettelevät, että miten tuosta biisistä on ikinä voinut tulla hittiä. Parhaitia esimerkkejä viime kesiltä on esimerkiksi "bailandoo, bailando..." tai joku olikos Mr. Presidentin "put me up, put me down..."

Hirveitä kipaleita..
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Kesähitistä

Viestin lähetti Timi
Mielestäni nuo RHCP:n ja Kentin biisit ovat yksinkertaisesti liian hyviä kesähitiksi.
Mutta taas toisaalta olisi mukava nimittää kerrankin hieman laadukkaampia biisejä kesähiteiksi! Itse pidän kovasti Kentin biiseistä.

Anastacian biisit alkavat jo oksettaa... liika on liikaa, ihan niinkuin Cher tässä pari vuotta sitten.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: Kesähitistä

Viestin lähetti finnishninja

Mutta taas toisaalta olisi mukava nimittää kerrankin hieman laadukkaampia biisejä kesähiteiksi! Itse pidän kovasti Kentin biiseistä.

Nimenomaan! Olisihan se hienoa jos virallinen kesähitti olisi joku hyvä kappale eikä mitään tuubaa kuten Tommy sanoisi. Tuo Kuosmasen mikälie biisi on varmaan Radio Suomen soitetuin. Luojan kiitos sitä kanavaa ei lätkäkierroksen lisäksi tule kuunneltua.

Niin ja asiaan. Kyllä nuo kaksi, eli RHCP By the way tai Kentin Kärleken Väntar ovat hienoja biisejä....
 

Aksu

Jäsen
Kaipa tuo minullakin kääntyy Kentin ja RHCP:n suuntaan. Kuten aiemminkin mainittu ne eivät täytä puhdasverisen kesähitin tunnusmerkkejä, mutta ei korviini ole vielä kantautunut ärsyttävää renkutusta ála Väinö tai Lambada.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se meikäläisen tämän kesän kesähitti on vanha klassikko, Matti Nykäsen Pidä Varas. Sitä tuli eilenkin kuunneltua kaverin kanssa liki kyyneleet silmissä Matin herkän tulkinnan seurauksena.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Arnold
Soundillisesti Holly Valancen "Kiss Kiss". Harmi, ettei tänä vuonna ole mitään kunnollista kesäjumputusta :)

Mielestäni tämän kesän hiteistä tuo renkutus täyttää parhaiten kesähitin merkit. Jos haluaa flashbackin kesältä-99 niin laittakaa Mambo nro 5 soimaan repeatilla.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Sistis
Kyllä se meikäläisen tämän kesän kesähitti on vanha klassikko, Matti Nykäsen Pidä Varas. Sitä tuli eilenkin kuunneltua kaverin kanssa liki kyyneleet silmissä Matin herkän tulkinnan seurauksena.

Loistava kappale! :D
Voin kuvitella sitä jossain räkälässä illan viimeisenä hitaana. Hauskinhan riimi tuossa kipaleessa on "pidä varas, hän on varas". Se hipoo suorastaan neroutta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Timi


Loistava kappale! :D
Voin kuvitella sitä jossain räkälässä illan viimeisenä hitaana. Hauskinhan riimi tuossa kipaleessa on "pidä varas, hän on varas". Se hipoo suorastaan neroutta.

Toinen Matin kaunis kesähitti on Topless.:D

Siinä on tämä todella kaunis riimi: "Jos vaimo pihtaa nisua, voit lähtee pubiin tsiigaan tisua."

Eikä pahemmin jää jälkeen Matin kaunis balladi V-tyyli:

"Pilkillä kalastin naarasolennon, ei jää pienestä kii se varma on."


Kesä ilman Matti Nykästä olisi kuin Iltalehti ilman lööppiä.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
"Pilkillä kalastin naarasolennon, ei jää pienestä kii se varma on."

Ei tosiaan tainnut jäädä pienestä kiinni. Muistaakseni jossain 'alan' julkaisussa hehkuteltiin Matin 22 senttistä asetta juhlakunnossa. Matti suihkutteli itseään parin bruneten tiukassa puristuksessa....
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike
Sentenced: Cross my heart and hope to die :)

Pakko se tämä on allekirjoittaa. Nummirokissta tuli lisä pisteitä.

Kesä levyksi voisi nimetä hieman vanhemman levyn, vaikkapa Panteran Vulgar display of Powerin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Jostain ihmeellisestä syystä mulla on jäänyt tänä kesänä soimaan päähän Seremoniamestarin chillaa meidän kanssa vai mikä se nimi on. En juuri mitään halveksu niin paljon kuin suomalaista hip-hop/rap "sceneä" mutta tässä biisissä on jotain käsittämättömän tarttuvaa.

"Jos sul on jääny putki päälle, chillaa meiän kanssa"
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Jostain ihmeellisestä syystä mulla on jäänyt tänä kesänä soimaan päähän Seremoniamestarin chillaa meidän kanssa vai mikä se nimi on. En juuri mitään halveksu niin paljon kuin suomalaista hip-hop/rap "sceneä" mutta tässä biisissä on jotain käsittämättömän tarttuvaa.

"Jos sul on jääny putki päälle, chillaa meiän kanssa"

Joo äänestän myös tätä. Sitä kesäfiilistä tässä on vaikka en mikään hiphop-fani olekaan.

Itse toivoisin että Jugheadin Flowers nousisi superhitiksi mutta taitaa jäädä väliin.
King's X:n Ty Taborin, Bissonetten veljesten ja Derek Sherinianin muodostama superkokoonpano teki Asiat, ja vetääkin odotetun progetilutuksen sijasta niiiiiiiiin ihanaa poppia ja rockia kun olla voi. Sääli ettei sitä silti osta varmasti kukaan ;(

op777
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Valitse mikä tahansa biisi Rotten Soundin uusimmalta levyltä = varma kesähitti :)
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Jostain ihmeellisestä syystä mulla on jäänyt tänä kesänä soimaan päähän Seremoniamestarin chillaa meidän kanssa vai mikä se nimi on. En juuri mitään halveksu niin paljon kuin suomalaista hip-hop/rap "sceneä" mutta tässä biisissä on jotain käsittämättömän tarttuvaa.

"Jos sul on jääny putki päälle, chillaa meiän kanssa"

Tarttuvaa todellakin, mutta minulle se aiheuttaa päänsärkyä ja muistinmenetystä. Biisi on hirveä, mutta kukin tykkää mistä tykkää. Kunhan ei tule uniin. Riittää jo pilatut illat tältä kesältä.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Kemulator
Koska Yleisradion puoli yhdeksän uutiset ovat tämän maan virallinen ja absoluuttinen totuus, on pakko uskoa heidän kertoneen tämän kesän ainoan oikean hittibiisin. Se on Sakari Kuosmasen "Pieni Sydän". Itse en voi tuota kappaletta sietää.

Todellakin; aivan karmea biisi, joka soi usein radiossa. Ilmeisesti sanoittajalta on loppunut sanat kesken:

"Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen pieneen sydämeen rakkautta kaipuuta...."

aargh!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mm-kisabiisi

Mun suosikkini on jalkapallon mm-kisalähetysten yhteydessä soitettu Vangeliksen Fifa World Cup Anthem kappale, vai miten se nyt virallisesti kirjoitetaankaan, ja siitä se nopea versio.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Denigraten LOISTAVA versio Mombasasta.
Sopisi sateisen kesän kesäbiisiksi. :)

ps. tietääkö joku mistä tuon kappaleen voi ostaa / ylipäätäänsä Denigraten tuotantoa?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pienestä syämmestä..

Niin, kappale ehkä on lyriikaltaan aivan persiistä ja esittäjäkään ei välttämättä ole mikään maailman paras. MUTTA: konetaustat hillittynä kuulostavat todella hyvältä. Tulee aivan mieleen Samuli Edelmannin edellinen levy, "Kaikki tahtoo", joka sisälsi myös todellisia mestariillisia sävelmiä. On se aikakin iskelmälaulajien tai vastaavien tajuta se ja tuoda jotain nykyaikaisuutta kappaleisiinsa 2000-luvulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös