Kuinka idiootti häädetään?

  • 21 905
  • 118

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Meikäläisellä on vähän erikoislaatuinen pulma. Yksi tuttu (joka luulee olevansa kaverini), on käynyt vähän liian tungettelevaksi. Kyseisen jäbän seura ei oikein kiinnosta, mutta hän ottaa yhteyttä pari-kolme kertaa viikossa. Hänen puheluihinsa en edes jaksa vastata, koska tyyppi on sen verran outo. Välillä hän tulee vain meille tyyliin "päätinpä nyt tulla käymään". Joskus, kun hän TYÖNTYY kotiimme, hän ei lähde kulumallakaan pois. Edes vihjaus tyyliin "Nyt sun pitää lähteä" ei auta!

Olen huono valehtelemaan päin naamaa tai sanomaan EI. Vaikka en hänestä pahemmin piittaa, en millään kehtaa töksäyttää PAINU V****UN. Miten siis saisin tämän veijarin tajuamaan, ettei hänen seuransa kiinnosta!? Itse hän on varma viehätysvoimastaan ja on ilman muuta sitä mieltä että olen hänen kaverinsa. Ei törkele, auttakaa nyt!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kouluta sen muijaa!
 
Seuraavan kerran kun kyseinen veikko tulee "pistäytymään", niin kokkaappa hänelle jotain semmoista myrkkyä, että se pistää tavaran tulemaan molemmista päistä ulos ja räjäyttää silmät päästä.

No joo, tai sitten keität helvetin vahvat kahvit, niin tämä heppu tuskin tulee enää teille ainakaan "kahville".
(Tämä toimi itselläni yhden molopään kanssa, joka tuli aina "pistäytymään kahvilla".)
 
Esität homppelia ja rupeat lähentelemään.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Lakaisija
No joo, tai sitten keität helvetin vahvat kahvit, niin tämä heppu tuskin tulee enää teille ainakaan "kahville".
(Tämä toimi itselläni yhden molopään kanssa, joka tuli aina "pistäytymään kahvilla".)

Ihan aikuisten oikeasti, mulla kävi sama mielessä eilen kun se kävi! Heitti pientä vihjailua kehiin: "Oiskohan nyt kahvin paikka? Eiks sunkin tekis mieli?" Ajattelin oikeasti tehdä semmoista tököttiä että lusikka jää siihen pystyyn...

...mutta tekemättä jäi. En tiedä miksi.

*huoh*
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Otan osaa, itse olen joutunut tekemisiin pari kertaa "Kaverin" kanssa, joka tuppaa kylään, eikä lähde kulumallakaan.

Toisella kertaa kyseessä oli onnettomuudessa päänsä kolauttanut kaveri (joka selvisi kyllä minulle vasta myöhemmin), joten tietynlaiset sympatiat hänelle.

Toinen kaveri taas tuppasi kylään, meni olkkarin tuolille istumaan, ja saattoi istuskella siinä vaikka pari tuntia ajatuksiinsa uppoutuneena. Joskus hän oli jo kylässä kun tulin kotiin, ja vastasi tervehdykseen siinä puolen tunnin kohdalla "..ai... moi...".

Minun lääkkeeni? Muutto toiselle paikkakunnalle.

op777
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti op777
Toinen kaveri taas tuppasi kylään, meni olkkarin tuolille istumaan, ja saattoi istuskella siinä vaikka pari tuntia ajatuksiinsa uppoutuneena. Joskus hän oli jo kylässä kun tulin kotiin, ja vastasi tervehdykseen siinä puolen tunnin kohdalla "..ai... moi...".

No kun tämä "kaveri" on kylässä, tuppaa käydä niin, että MINÄ istun olkkarin tuoliin ja uppoudun omiin ajatuksiini. Tuijottelen ikkunasta ulos ja toivon, että se älyäisi lähteä. Yleensä käy niin, että se tulee toiseen tuoliin ja rupeaa iskemään jotain typerää läppää. Mä vastailen "...mmm... ...joo... noemmänyttiiä..." mutta on se kumma kun ei tajua lähteä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiukkunen tyttöystävä, joka haukkuu kundin maanrakoon, yleensä tehoaa. Meillä exän täysin timppa kaveri ei tullut enää edes rappukäytävään, soitti vaan että onko Myy kotona ja jos olin, niin teki matkalla u-käännöksen ja ilmoitti että tulee joskus toiste.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Lauantaina heräsin n.klo 10 kun ovikello soi. No eikös siellä ollu Jehovan Todistajia. Kalsareillani sitten krapulaisena astuin rappuun ja lausuin litanian rivouksia ja sanoin että seuraavalla kerralla mummot pääsevät taivaaseen jos tulevat ovikelloa soittelemaan.

Perkele.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti smasa
Meikäläisellä on vähän erikoislaatuinen pulma. Yksi tuttu (joka luulee olevansa kaverini), on käynyt vähän liian tungettelevaksi. Kyseisen jäbän seura ei oikein kiinnosta, mutta hän ottaa yhteyttä pari-kolme kertaa viikossa. Hänen puheluihinsa en edes jaksa vastata, koska tyyppi on sen verran outo. Välillä hän tulee vain meille tyyliin "päätinpä nyt tulla käymään". Joskus, kun hän TYÖNTYY kotiimme, hän ei lähde kulumallakaan pois. Edes vihjaus tyyliin "Nyt sun pitää lähteä" ei auta!

Olen huono valehtelemaan päin naamaa tai sanomaan EI. Vaikka en hänestä pahemmin piittaa, en millään kehtaa töksäyttää PAINU V****UN. Miten siis saisin tämän veijarin tajuamaan, ettei hänen seuransa kiinnosta!? Itse hän on varma viehätysvoimastaan ja on ilman muuta sitä mieltä että olen hänen kaverinsa. Ei törkele, auttakaa nyt!

Mulla on ollut vähän vastaavaa ongelmaa serkun kanssa ennen muuttoa Helsinkiin.
Hienovaraiset vihjailut siitä, että sinun seuraa ei tarvita ei oikein auttanut. Sitten vaan päätin olla avaamatta ovea ja en vastannut puheluihin läheskään joka kerta.
Tämän vihjeen tyyppi kyllä tajusi etenkin kun näki ikkunasta, että olin kotona. Kerrostaloissa on tietenkin vähän vaikeampi kuikkia toisen ikkunasta sisään kuin rivitaloissa.
Minulla turhautuminen serkkua kohtaan meni niin pitkälle, että pari kertaa tuli otettua sitä ryvelistä kiinni ja melkein tuli lyötyäkin, mutta kun tietää millanen ressukka se on niin onneksi jäi lyömättä.
Oven avaamatta jättäminen on tosiaan hyvä konsti jos on ovisilmä. Vielä parempi jos pitää väliovea kiinni, niin kaveri kuulee, että se aukee ja että se menee myös kiinni ilman, että ulko-ovi aukeaa siinä välissä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Schwalbe
Entäs jos tämä on juuri se, mitä kyseinen kaveri on vierailuillaan hakenut?

Niin, sitten ei liene muuta vaihtoehtoa kuin niittää sitä mitä on kylvänyt...

Täältä tähän
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Ovan avaamatta jättäminen vois toimia, jos alkaa soittelemaan ovikelloo, niin patterit pois, siinä vaiheessa pitäs jo vihje tajuta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lyöminen tai alasti riisuutuminen auttaa yleensä aika saletisti!

Ei muuta kuin munasilleen vaan - jos kassisi dunkkaavat työpäivän jäljiltä, vielä parempi!
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Riippuu idiootista. Loponen-idiootin sai häädettyä, kun kannusti pojan kehittelemään hullunhauskoja viestiketjuja ja viestejä. Joitain idiootteja ei saa häädettyä millään, koska heitä pidetään palstan hauskimpina miehinä ja arvostetuimpina sanaseppoina, asiakirjoittajien aatelina.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tunkki
Riippuu idiootista. Loponen-idiootin sai häädettyä, kun kannusti pojan kehittelemään hullunhauskoja viestiketjuja ja viestejä.

Äläs nyt Tunkki hyvä,

eiköhän se Loponen ponnahda kuukauden kuluttua palstalle pää täynnä uusia ketjuideoita.

Siinä sitä sitten äänestellään palstan seksikkäimmästä kirjoittajasta (valintakriteereinä esimerkkiviestien eroottisuus), viikon turhimmasta ketjuavauksesta. Käydään keskustelua itsemoderoinnin syvimmästä olemuksesta, moderaattoreiden toimenkuvan laajentamisesta ja muusta tajuntaalaajentavasta sanahelinästä.

Kyllä maailmaan allekirjoittaneen ohella muitakin idiootteja mahtuu..

vlad.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Smasa, vaikka suoraan sanominen tuntuu vaikealta, niin paras vaihtoehto se kuitenkin taitaa olla. Suoraan vaan sanot, ettet juurikaan kaipaa tyypin seuraa varsinkaan kotonasi ja pyydät, että vierailut jäisivät siihen. Kyllä jokaisella pitää olla oikeus päättää, kuka heidän kotonaan käy milloinkin kyläilemässä. Ja jos hemmo ottaa nokkiinsa niin mikäs vahinko se sitten on? Et selvästikään kaipaa tuota ihmistä nurkissasi luuhaamaan. Tee se selväksi hänelle.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tuntuu tutulta ongelmalta. Myös minulla on yksi sellainen ystävä. Hän on ihan kiva heppu ja hauska tyyppi, mutta hänen vierailunsa ovat aina niin pitkiä. Testasin kerran avaamalla viinakaapin ja pitämällä seuraa. Päätin etten edes vihjaile siihen suuntaan että kamun olis aika lähteä. Halusin nähdä MITEN kauan hän istuu jos saa itse päättää. Hänen vierailunsa kesti kolme päivää...

Minä en myöskään voi häätää häntä, ei ole sydäntä heittää ulos heppua. Paras keino jota itse sovellan on ehdotus kaljalle lähdöstä. Yksi kalja paikallisessa pubissa ja sen jälkeen "sori, mutta mun on pakko lähteä", on hieman hommia. Tehoaa aina ja sataprosenttisesti.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselläni on ikäviä kokemuksia ainakin siitä että sunnuntai-aamupäivällä joku soittaa ovikelloa ja sitten kun erehdyin krapuloissa oven avaamaan, niin seuraa saikin pitää puoli vuorokautta. Vahingosta viisastuneena otin ovikellon pois käytöstä ja sittenhän joku kysyikin, että "onko ovikellosi mennyt rikki".

Joillakin ihmisillä on ihmeellinen tapa soittaa ja ilmoittaa olevansa "tässä aivan lähellä ja voisin tulla parin minuutin päästä käymään." Mitäs siinä sitten teet kuin äkkiä kiroillen vaatteet päälle ja vähän siistimään paikkoja sekä sitten naama virneessä avaamaan ovea samalla kertoen kuinka kiva on nähdä, vaikka itse olisi suunnitellut tekevänsä jotain muuta.

Yksinkertaisinta on olla avaamatta ovea tai vastaamatta puhelimeen. Laittaa sitten myöhemmin tekstiviestin ja kysyy mitä asiaa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti teemu73
Joillakin ihmisillä on ihmeellinen tapa soittaa ja ilmoittaa olevansa "tässä aivan lähellä ja voisin tulla parin minuutin päästä käymään." Mitäs siinä sitten teet kuin äkkiä kiroillen vaatteet päälle ja vähän siistimään paikkoja sekä sitten naama virneessä avaamaan ovea samalla kertoen kuinka kiva on nähdä, vaikka itse olisi suunnitellut tekevänsä jotain muuta.

Siis tämähän on aivan kuin meikäläisen suusta. Näin on käynyt useamman kerran. Yleensä keskustelut ovat seuraavanlaisia:
*puhelin soi*
MINÄ: Haloo
HENKILÖ: Moi mis oot
M: Kotona...
H: Ai, sattumoisin oon just tässä lähellä. Mitä jos tulisin kahville?
M: Noo...
H: Vai onks sulla jotain tärkeetä kesken?
M: No... eipä nyt täs...
H: Ai no hyvä. No mä tuun kohta.
*klik*

Sitten menee minuutti ja ovikello soi.

Tähän ongelmaan tulee vielä yksi lisämutka: Menen samaan kouluun Henkilön kanssa. Kaikkein eniten minua pelottaa se, että hän rupeaa joka päivä koulussa kyselemään: "Hei mitä sä teet tänään? Kato ajattelin et jos tulisin kahville." Joka kerta ei kuitenkaan kehtaa valehdella tyyliin "Aijai just sattu niin ikävästi että mun pitää juuri tänään nyppiä mun säärikarvat niin et voi tulla, voi harmin paikka." tai vanha kunnon "Meille tulee vieraita" tai "Mulla on niin paljon läksyjä ja parit kokeet mihin pitäis lukea".
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti goldenawe
Lyöminen tai alasti riisuutuminen auttaa yleensä aika saletisti!

Ei muuta kuin munasilleen vaan - jos kassisi dunkkaavat työpäivän jäljiltä, vielä parempi!

Onko tällä sitten tarkoitus uskotella henkilölle, että meikäläisen "hihna luistaa" jollakin tavoin ja minua kannattaa vältellä, koska ei ole takeita mitä voin tehdä seuraavaksi?
 

lokki

Jäsen
Tuo "mennään kaljalle" ja sitten lähdet kesken on äkkiä ajatellen paras.

Asia pitää purkaa osiin. Se tyyppi tulee sua katsomaan. Sä haluat sen ulos asunnosta. Jos sä lähdet asunnosta, se seuraa. Silloin se on ulkona asunnosta. Sitten sun pitää enää keksiä, millä pääset takaisin ilman sitä. Tähän voi kehitellä eri versioita.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti smasa
Onko tällä sitten tarkoitus uskotella henkilölle, että meikäläisen "hihna luistaa" jollakin tavoin ja minua kannattaa vältellä, koska ei ole takeita mitä voin tehdä seuraavaksi?

"Hihna luistaa" kuulostaa hyvältä. Sanoisin että olet oikeassa.

En ole tarkemmin ajatellut asian mahdollisia seuraamuksia muuten kuin sen verran että vieras hyvin todennäköisesti kokee olonsa hyvin kiusaantuneeksi ja lähtee.

Toinen vielä tehokkaampi keino lienee suunnattu hyvin vahvan heteroitsetunnon omaaville - vehkeen yllättävä laitto tuolissa istuvan hartian päälle! Shokkiefekti on loistava.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos sinun ei ole pakko olla jonkinlaisissa väleissä kyseisen henkilön kanssa, niin käyttäisin aika järeitä keinoja aloittaen ihan suoraan EI:n sanomisesta. EI:n sanomista on hyvä harjoitella, jottei työuupumus iske tulevaisuudessa.

Riesoja on itse kullakin. Yksille tutuille tulivat ulkomaanserkut kylään kolmeksi viikoksi. Eivät uskoneet järeitäkään vihjailuja hotelliin muuttamisesta ym. Itse en moiseen pystyisi, kaipaan omaa rauhaa ja omia ilta- ja aamurutiinejani. Jos menen jonnekin yökylään, niin otan runsaat tuliaiset mukaan.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti finnishninja
Tuntuu tutulta ongelmalta. Myös minulla on yksi sellainen ystävä. Hän on ihan kiva heppu ja hauska tyyppi, mutta hänen vierailunsa ovat aina niin pitkiä.

Minua on piinannut semmoinen tyyppi, joka on ihan mukava ja kaikin puolin hyvä jätkä, mutta niin uskomattoman erilainen kuin minä itse. Toisin sanoen, jutun juurta ei kunnolla löydy - ei vaan ole yhteistä puheenaihetta. Siitä huolimatta tämä kaveri jaksaa soitella ja pyydellä oluelle jne. Itselläni on semmoinen tunne, että tällä heppulilla ei pahemmin kavereita ole ja jotenkin tulee aina semmoinen fiilis, että pitäisi sille seuraa pitää. Kun ei vaan aina oikein jaksaisi.

Olen siis juuri soveltanut tätä samaa taktiikkaa: oluelle ja sitten äkkiä pois jonkun selityksen turvin. Kun ei ilkeäkään osaa olla.

Toisaalta, olen kyllä sanonut hyvin hyvin usein myös "ei". Mutta kun aina hän vaan jaksaa yrittää uudestaan ja uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös