Hou, Hou! Parhaat joululahjavinkit tänne!

  • 7 160
  • 42

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Marraskuuta vasta mennään, mutta jouluhan tulee joka vuosi aina aikaisemmin.

SM-liigan joukkueet toivovat aina pelillisiä joululahjoja, joita me katsojat voimme antaa vain ostettujen pääsylippujen, ja kannustuksen muodossa, mutta mutta..

Mitkä ovat Sinun varmat joululahjavinkkisi joulupukille?

Pojalle, tyttärelle, vaimolle, tyttöystävälle, äidille, isälle, veljelle, siskolle, Anopille.. listaa voisi jatkaa jne.

Itse olen aika huono viettämään kaupallista joulua, joten pankaapa vinkkiä pinoon!

P.S. Olisin itse toivonut maailmanrauhaa mutta kun kaikenmaailman missit ehtivät aina toivomaan sitä ensin...plaah
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joulu.

Ei tähän kotiin kiitos. Paitsi loma.

Joulu sitä, joulu tätä, ei helvata mitä sössötystä koko homma.

Ehkä sitten aikuisena, perheellisenä, ja tulevaisuudessa mahdollisesti ison suvun omaavana tulen ymmärtämään kaiken tuon hössäämisen ja hypetyksen idean.

Ja mitä lahjoihin tulee, itselläni on menestyksekkäästi jo vuosia toiminut systeemi, jossa en missään nimessä toivo keneltäkään minkään sortin lahjaa niin jouluna kuin synttäreinäkään, ja vastavuoroisesti pidättäydyn itse ostamasta kenellekään minkäännäköisiä hilavitkuttimia. Kaljat voin toki tarjota.

Minulla ei kuitenkaan ole mitään toisten ihmisten joulunviettoa vastaan. Avittavathan ainakin kaupan alaamme rutkasti.

-TommyT-
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viime joulu meni töiden merkeissä ja joulusta jouluna ei tullut nautittua. Tänä jouluna joutuupi ostamaan jokusen lahjan ja toivonmukaan työt eivät hirveästi estä perinteistä joulunviettoa.

Tyttöystävä lahjotaan jollain hyvällä tuoksulla(Huom! Tuoksu joka miellyttää juuri sinua)

Äitille/mummille sopiva lahjavinkki on Aarikan kotimaiset puu/kangas/lasikorut/käyttöesineet.

Miespuoliset sukulaiset olen lahjonut nestemäisellä juomalla.

Erilaisia lahjakortteja olen pyrkinyt välttämään. Jotenkin teennäinen idea lahjoittaa lahjakortti...

Ostettavien lahjojen määrä on onneksi pysynyt pienenä = alle 4 lahjaa vuodessa, joten ei ole tullut suuria kustannuksia. Eniten joulussa itse odotan ruokapöytää.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä nähdä joudunko jouluksi töihin. Ensi viikolla pitäisi senkin selvitä.

Joululahjoja en juuri ole tavannut ostaa. Vaimon kanssa olemme yleensä ostaneet toisillemme kirjat. Vanhemmilleni ja siskolle olemme vaimon kanssa ostaneet kimpassa kirjan kullekin ja vaimon toisella puolella maapalloa asuville vanhemmille olemme lähettäneet Stockalta saatavaa turistikrääsää tai sitten vaan lumimaisemaisen kortin. Siinä lahjaostokseni.

Ja niiden tuttujen, jotka eivät tulleet mainituiksi, on turha odottaa mitään.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Minun pitäisi ostaa tyttökaverilleni joululahja mutten vielä ole aivan varma että mitä ostaisin. Kuulemma joku yöpaita olisi kiva. Nyt voisin ottaa vinkkiä palstan naispuolisilta että mistä liikkeistä ja millasia vermeitä kannattaisi käydä katsomassa. Voi muutkin antaa vinkkejä. Jotain muutakin voi ehdottaa mutta tuskin aion mitään korua ostaa, annoin jo joululahjaksi sellaisen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Väärän kokoiset tissiliivit

Niin, itse olen sitä mieltä, että miespuolisille tulee ostaa joululahjaksi joka akkuporakone tai alkoholia. Alkoholi kelpaa jokatapauksessa ja akkuporakonekin käy, ellei niitä nyt ole jo aikaisemmin siunaantunut.

Naispoloisille ostaisin irstaat mutta vääränkokoiset rintareput, eli siis tissiliivit. Toisaalta jos olisi oikein fiksu, niin ostaisi lahjakortin tissiliivikauppaan.

Mainitaakoon vielä, että en menisi kuitenkaan ostamaan oikean- enkä vääränkokoisia tissiliivejä sukulaisnaisille vaan ehkä antaisin jotain. Nyt jääkin enään ongelmaksi, että mikä tai mitä tämä jotain olisi..

Täältä tähän
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös musiikki ole aina helppo valinta? Jos on polttovehkeet lähettyvillä, niin mielestäni oma persoonallinen kokoelma, joka sisältää lahjan saajan lempibiisejä on hyvä ja edullinen valinta. Ja voihan sen vaikka tehdä kasetille jos muuta mahdollisuutta ei ole.

Kippoja ja riepuja on aina tullut ostettua, mutta niitäkään ei aina jaksaisi joka vuosi. Saati suklaakonvehteja..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Riippuu pitkälti siitä, onnistuuko tuo käynnissä oleva kotiviini. Jos se onnistuu, annan sen itselleni joululahjaksi. Jos taasen epäonnistuu, niin vien sen isille ja äitille...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hjälp!

Nyt tarvitaan apua!

Juniorille pitää keksiä heti ja nyt joku joululahja. Ongelma onkin siinä että hän asuu Ameriikassa äitinsä kanssa ja lahja olisi jo pitänyt lähettää! Nyt sitten ollaan pestyn kaulan kanssa ja ihmetellään mitä tässä äkkiä keksitään.

Junnu on 8-vuotias, enkä haluaisi mitään tietokonepelejä ostaa lisää. Ehdotuksia otetaan siis vastaan seuraavat 24h, kiitos. Kaikki käy, huonotkin.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Hjälp!

Viestin lähetti fiftyeight
Nyt tarvitaan apua!

Juniorille pitää keksiä heti ja nyt joku joululahja. Ongelma onkin siinä että hän asuu Ameriikassa äitinsä kanssa ja lahja olisi jo pitänyt lähettää! Nyt sitten ollaan pestyn kaulan kanssa ja ihmetellään mitä tässä äkkiä keksitään.

Junnu on 8-vuotias, enkä haluaisi mitään tietokonepelejä ostaa lisää. Ehdotuksia otetaan siis vastaan seuraavat 24h, kiitos. Kaikki käy, huonotkin.

No tietysti hyvä kirja!

8v. osaa varmaankin jo lukea, jos ei niin hyvä harjoitella. Ja suomenkielinen, ettei pääse kieli unohtumaan ämerikoissa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Hjälp!

Viestin lähetti fiftyeight
Nyt tarvitaan apua!



Junnu on 8-vuotias, enkä haluaisi mitään tietokonepelejä ostaa lisää. Ehdotuksia otetaan siis vastaan seuraavat 24h, kiitos. Kaikki käy, huonotkin.

Niin, mitenkäs se paketti USA:n enää jouluksi ehtii? Siitä en tiedä, mutta onkos tämä 8-vuotias poitsu urheilufani/urheilija? Tulee nimittäin äkkiseltään mieleen jääkiekkojoukkueiden fanipaidat (onko poika suomalainen?) tai futisjoukkueiden fanipaidat.
Tässä nyt pitäisi ensin tietää pojan harrastuksista...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Hjälp!

Viestin lähetti Predator
Niin, mitenkäs se paketti USA:n enää jouluksi ehtii? Siitä en tiedä, mutta onkos tämä 8-vuotias poitsu urheilufani/urheilija? Tulee nimittäin äkkiseltään mieleen jääkiekkojoukkueiden fanipaidat (onko poika suomalainen?) tai futisjoukkueiden fanipaidat.
Tässä nyt pitäisi ensin tietää pojan harrastuksista...

Max 1 kg maksikirjeenä tms. vielä ainakin ehtii, eli kai se johonkin kirja- ymv tms puolelle mennee.

Ja harrastuksista minäkin haluaisin tietää enemmän. Tuntuu olevan siellä päin ainoana harrastuksena sillä jengillä Mustangilla ajelu ympäri osavaltiota ja huvipuistoissa käynti.

Asiallisesti ottaen, tietokonepelejä tietysti pelaa ja socceria. Ja vaikka ovat yli kaksi vuotta asuneet North Carolinassa, niin jääkiekkoa eivät ole käyneet katsomassa kertaakaan. Aiemmin olen jo laittanut FC Barcelonan releet Litin nimellä varustettuna. Ja kun äitinsä isäpuoli on Tertsi Lehterän velipuoli, niin tuskin HIFK- paidalle hurrataan. Ja Jokeri-paitaa en laita, mieluummin sitten vaikka SaiPan.

Äh...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Hjälp!

Viestin lähetti fiftyeight
Max 1 kg maksikirjeenä tms. vielä ainakin ehtii, eli kai se johonkin kirja- ymv tms puolelle mennee.




No jos pikkukaveri socceria pelaa, niin miten olis maajoukkueen pelipaita? Niitä löytyy sinisenä ja valkoisena ainakin Stadista Palloilukeskuksesta (puh 09-4342700).

Tai lähetä kirjeessä salmiakkijauhoa... voisi tulla hieman actionia postikeskuksen läpivalaisussa ainakin USA:n puolella. Eihän sitä salmaria Jenkkilässä muutenkaan mistään saa.

Hei nyt mä keksin! Tavartaloissa näkyy sellaista iltapimeällä heiteltävää FRISBEETÄ, joka hohtaa pimeässä ja siinä myös vilkkuu valoja niinkuin jossakin UFO:ssa. Sitähän on kivaa heitellä pimeinä iltoina...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Varmoja joululahjavinkkejä...no joo. Ensinnäkin vaimo tarvitsee välttämättä uuden vavan ja siihen sopivan Abu Ambassadörin kelan. Seuraavaan pakettiin voisi ympätä kasan vieheitä ja muuta kalastukseen tarvittavaa sälää, joka tuntui viime kesänä minulta loppuvan ollessani yksin kalassa...

Fiksu mies antaa joululahjoina sellaiset esineet/asiat, jotka joutuisi kuitenkin maksamaan jossakin vaiheessa vuotta. Niinpä perheen vuotuinen lomamatka kannattaa antaa juuri jouluna. Siinä säästää ainakin muuten joululahjoihin menevän rahan ja lisäksi perhe on hyvällä tuulella pyhien ajan.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäli "kohde" on rock´n´roll -henkinen musiikkimakunsa suhteen, niin suosittelen seuraavaa kolmen levyn yhdistelmää. Tästä kertyy yhteensä 79 biisiä aikamoisena pläjäyksenä. Tämän satsin jälkeen kaipaa oikeasti rauhaisaa ympäristöä palautumiseen ;)

- Motörhead - Bite the Bullet 2cd (36 biisiä aitoa asiaa)
- Status Quo - Famous in the last Century (SQ veivaa rockin klassikkoja ja tunnettuja biisejä tuttuun tyyliin, 17 biisiä)
- Tehosekoitin - Golden Greats 2cd (26 biisiä, eräänlainen Tehosekoittimen tuotannon läpileikkaus)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Stone Cold


-
- Status Quo - Famous in the last Century (SQ veivaa rockin klassikkoja ja tunnettuja biisejä tuttuun tyyliin, 17 biisiä)

Hetkinen ja haloo päälle! Koska tämä on ilmestynyt? Juuri viime lauantaina kävin syynäämässä Stadissa Tunnelin Levyn ja Anttilan cd-valikoimat Quon suhteen. Tällaista kokoelmaa en kumastakaan putiikista löytänyt. En tosin pyytänyt myyjiä tsekkaamaan asiaa compuutteriltakaan, olin nääs tyytyväinen kun sain ostettua Niskalaukauksen Rajaportin.

Bai tö vei... onkohan jonkun mielestä omituista, että muutamien vuosien kuluttua 50-vuotta täyttävä meikäläinen hankkii Niskalauksen levyn? Jos on, niin miettikääpäs tarkemmin... minä olen sitä sukupolvea, jolle kolahti 1970-luvun alussa heavyrock. Olin silloin varhaisessa teini-iässä. Tutuksi tulivat Deep Purple, Led Zeppelin ja Black Sabbath.
Tämä Timo Rautiaisen Trio Niskalauksen musiikki herättää meikäläisessä "deja-vu" elämyksiä suhteessa varhaiseen Black Sabbathin tuotantoon. Synkkää sanoitusta ja tuhteja kitarariffejä. That´s the way I like it...

Quo sitten on tapaus sinänsä. Reipasta rokettirollia. Mitäpä tuohon muuta voi sanoa, muuta kuin että kaivan vanhan Quo-aiheisen viestiketjun nyt HETI esille...
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Predator, levy on ilmestynyt pari vuotta sitten v.2000. Ideana on ilmeisesti nostaa esiin menneen vuosisadan rock-klassikoita ja kunnioittaa näitä suuria nimiä sitä kautta...siinä myöskin SQ kyllä onnistuu erinomaisesti. Itse löysin levyn Anttilan levyhyllystä ja taisi maksaa vajaat 20 euroa.

Vilkaisepa lisätietoja virallisilta sivuilta -->http://www.statusquo.co.uk/famous.htm

Biisejä mm.
- Old time rock and roll
- Roll over Beethoven
- Memphis Tennesee
- Sweet home Chicago
- Crawling from the wreckage
- Good Golly Miss Molly
- Claudette
- Hound Dog
- Runaround Sue
- Once bitten twice shy
- Mony Mony
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Vaimolle , tyttöystävälle , tulevalle tyttöystävälle ja kaikille tuleville exille aina varma ja myöskin toimiva lahja on sellainen pörisevä delfiini pitkäkestoisilla paristoilla .
En nyt ihan tiedä sen vehkeen virallista nimitystä mutta itse käytän siitä ( lyhennetty versio ) cl-esiviritin-nimitystä .
On nimittäin kokeiltu lahjana monellekin ja kyllä useimmat ovat sitten joulun jälkeen hirveästi kiitelleet . Ainoastaan yksi hieman negatiivinen suhtautuminen on tullut vastaan , siirtyy mokoma aina kadun toiselle puolelle mutta kyllä sieltä sitten vilkuttaa iloisesti .

Suosittelen ehdottomasti ilman mitään varauksia !
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Re: Hjälp!

Viestin lähetti Predator
No jos pikkukaveri socceria pelaa, niin miten olis maajoukkueen pelipaita? Niitä löytyy sinisenä ja valkoisena ainakin Stadista Palloilukeskuksestaa
- - -

Thanks juu very many, Preda.
Nyt lähti Ämerikkaan junnulle pelipaita, -housut ja -sukat. Ja ehtii jouluksi.

Tarjoan bissen kun törmätään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Hjälp!

Viestin lähetti fiftyeight
Thanks juu very many, Preda.
Nyt lähti Ämerikkaan junnulle pelipaita, -housut ja -sukat. Ja ehtii jouluksi.

Tarjoan bissen kun törmätään.

No hitsi, hyvä kun ehdotus kelpasi! Joulun jälkeen on sitten Ameriikan mantereella ainakin YKSI TYYLIKÄS futaaja...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehostusta

Jatkoajan vanhempi väki voisi värittää perhe-elämää vaikka tällaisella.

HUOM! Kuvassa en esiinny minä eikä vaimoni.
 

Liitteet

  • the ideal prezzie.jpg
    the ideal prezzie.jpg
    72,2 KB · kertaa luettu: 1 298

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Ehostusta

Viestin lähetti jussi_j
Jatkoajan vanhempi väki voisi värittää perhe-elämää vaikka tällaisella.


Muuten ihan kiva kuva, mutta minä haluaisin nähdä että millaiset vermeet se kuvan äijänkäppänä vetäisee ylleen? Kai nyt tasa-arvon takia tuollaisen käppyränkin pitäisi saada loihdittua navan alle reipas käärme...
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tähän hätään en uudempaakaan ketjua löytänyt.

Nyt on paha paikka, johon toivoisin etenkin palstan kauniimman sukupuolen apua. Eli jonkinlainen joululahja pitäisi hankkia naisimmeiselle, jota olen muutamaan kertaan tapaillut. En voi sanoa, että olisimme seurustelusuhteessa, mutta jotakin sinnepäin kuitenkin. Jotain lienee kuitenkin ostettava, ettei pääse tapahtumaan hernemaissipaprika-efektiä. Itsellä ei ole harmainta aavistusta, mitä voisin hänelle ostaa?

Alusvaatteiden oston voi unohtaa. Kokoa en tiedä, enkä viitsisi kaupan tädille näyttää, "että tissit on tän kokoset ja perse on tän kokonen". Eikä tässä vaiheessa vielä seksilelutkaan oikein tunnu hyvältä idealta. Muutenkin vaatetusalan ammattilaiselle on aivan turha lähteä itse mitään rättejä ja lumppuja ostamaan. Sen kummempia harrastuksiakaan hänellä ei tietääkseni ole.

Auttakaa miestä mäessä.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Rapukäsi kirjoitti:
Tähän hätään en uudempaakaan ketjua löytänyt.

Nyt on paha paikka, johon toivoisin etenkin palstan kauniimman sukupuolen apua. Eli jonkinlainen joululahja pitäisi hankkia naisimmeiselle, jota olen muutamaan kertaan tapaillut. En voi sanoa, että olisimme seurustelusuhteessa, mutta jotakin sinnepäin kuitenkin. Jotain lienee kuitenkin ostettava, ettei pääse tapahtumaan hernemaissipaprika-efektiä. Itsellä ei ole harmainta aavistusta, mitä voisin hänelle ostaa?
Sellainen ylisöpö pehmolelu on aina varma sijoitus tämmöisissä hieman epätäsmällisissä tapauksissa, vikaan ei juurikaan voi mennä. Paitsi jos suloisella hirvieläimellä roikkuu haaruksissa jotain ylimääräistä sarventynkää muistuttamassa siitä että leikkihirvelläkin on tarpeensa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Lappeenrannan Gigantissa on myynnissä älytön vuori Suklaasuihkulähteitä :D Ostakaa kaikki sellasia. Sen hintaa on pudotettu tasaisesti tässä viikkojan aikana ja on niitä tainnut kuulemma pari kolme mennäkin. Jäljellä ei ole kuin kait reilu sata. Alennusmyyntejä odotellessa. Tai toisaalta, mitä helvettiä kukaan sellaisella tekee? Kyllä on taas ostopuolella leikannut. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös