Kone
Ensimmäisen kerran ajelin partani 14-vuotiaana. Aluksi se oli vain viaton ajanviete, mutta iän myötä siitä on tullut välttämätön paha, sanoisinko peräti harmi.
Aluksi veistelin leukaani höylällä, mutta jostain syystä kaulan ja leuan alue on minulla erikoisen herkkä partavaahdolle. Ennen armeijaa siirryin partakoneeseen, ja sitä olenkin sitten käytänyt aina tähän päivään saakka. Kaverin häitä varten käytin höylää, mutta kaula huusi taas armoa. Onneksi punoitus laski ennen juhlaa ;) En tiedä sitten, josko tuo geeli kävisi paremmin meikäläiselle. Kone ärsyttää ihoa hiukan vähemmän, mutta jälki on huonompaa ja koko toimitus kestää kestää kestää kestää...
Höylän etuina olisi myös se, ettei leukaa tarvitsisi ajaa niin usein. Intissä kone surisi joka aamu, päivystävän upseerin mukaan leuka olisi pitänyt ajaa parikin kertaa päivässä. Höh.
Normaalisti jaksan leikata partani joka toinen aamu.
Joskus annan parran kasvaa kolmannen päivän ihan laiskuuttani, laitan jalkaani kuluneet workerit, ylleni pooloneuleen ja kantelen kitaralaukkuani tarkoituksellisen näyttävästi. Tulee muuten pikkusen boheemi olo :rolleyes:
Viestin lähetti Designer
Päivän aikana kasvanut sänki kuulemma kutittaa jo :)
Minä olen kuullut tuon saman. Mutta parempi kuitenkin, ettei itse tarvitse valittaa vastaavasta :eek:
Edittt: likaa hjmiöitä, muta i se mtän