Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 285 349
  • 4 078

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No ettanit ja generalit kannattaa sitten ostaa laivalta, kuten vähän omassa päässäni arvelinkin.

worldwidesnus on näköjään hyvä paikka katsoa hinnat myös muista merkeistä, niin ei tarvitse arpoa. Ei viittis pelkkää ettania tuoda.
Just samat hinnat oli viime viikolla Haaparannan Shellillä kuin sww:n sivuilla.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onse vaan nautinto kun saa pitkän tauon jälkeen taas huulen alle tavaraa. Tosin pussia tämä, mutta menee. Jännä kun löysin kaupan täältä josta saa. Paljon ruotsissa/haaparannassa maksaa kiekko?
 

Live-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Paljon ruotsissa/haaparannassa maksaa kiekko?

Stokiksessa hintahaitari 20kr - 50kr. Olen itse tykästynyt 45kr/kiekko maksavaan Romey y Julietaan ja Montecristoon. Molemmat on tehty kuubalaisesta "käsin valitusta" tupakasta. Vesi on luonnollisesti Norjasta ja itse tuote valmistetaan Ruotsissa.

Diplomatia myydään kuulema lähinnä suomalaisille, ei ole ollut Ruotsissa mikään suuri menestys.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Mikäs on Amorellan myyntiaikataulu Turku-Tukholma-risteilyllä (0845 lähtö) nuuskan osalta? Saapiko muutakin kun Ettania? Enhän minä ite käytä tokikaan...

Update: Myynti alkoi klo 15 jälkeen, kun paatti pääsi (noin) Ruotsin aluevesille. Sai muutakin kuin Ettania. Nick and Johnny, Catch..ym. Kassa näytti toppuuttelevan jotakuta ostajaa, jolla oli 20 sinkoa korissa. Joutui viemään 10 takaisin kylmiöön. Ilmeisesti "rajoittavat" tuolla tapaa tukkureita. Noh, varmaan viereisestä kassasta sitten myöhemmin. 22€/sinko oli hinta.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Mistähän Suomesta löytäisi ulkomaista sätkätupakkaa? Britti ym. merkkejä lähinnä.

Googlettamalla ei löydy mitään ihmeellistä. Ikävä jäi paria merkkiä kohtaan ulkomaan reissulla, eikä helpolla löydy kyllä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain pari purkkia lasten nuuskaa ja täytyyhän tätä sitten käytellä. Pieni kesäflunssa päällä, mutta biitti huulessa ei jotenkin ole hyvä niistää.

Taidan vain olla osaamaton.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kellään kokemusta Nick & Johnny pussinuuskasta? Viking Linella on tarjous, 5 purkkia neljän hinnalla Ettania pussina tai irtotavarana, ja tuo Nick & Johnny kuuluu kanssa siihen tarjoukseen. Ei viittis sikaa säkissä ostaa.
 

Slammed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canada, Canucks, Kärpät ja London Knights
tuli taas surffailtua netissä ja törmäsin tämmöiseen sivuun: http://www.euro.cigoutlet.net/

hinnathan mua alkoi houkuttelemaan. esim. L&M kartonki 12€. ja oon harkinnut tilaavani. mutta kirjotin tänne kysyäkseni onko kukaan teistä ennen asioinut kaupassa, minkälaisia kokemuksia, mites verotusasiat?
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tuli taas surffailtua netissä ja törmäsin tämmöiseen sivuun: http://www.euro.cigoutlet.net/

hinnathan mua alkoi houkuttelemaan. esim. L&M kartonki 12€. ja oon harkinnut tilaavani. mutta kirjotin tänne kysyäkseni onko kukaan teistä ennen asioinut kaupassa, minkälaisia kokemuksia, mites verotusasiat?

Ei ole kokemusta. Silmiin pisti alla oleva teksti. Jos siis ymmärsin oikein he lähettävät tavarat ensin jenkkeihin ja sitten tulevat kohdemaahan?
Jos näin on joutuu jotain tulleja ainakin maksamaan?

First of all the shipping is different. We ship parcels to the USA containing up to 6 cartons. The cigarettes are sent to Europe by divided cartons, i.e. 2 or 5 packs into each package. Of course this is a more expensive way of shipping because it requires more packing work including wrapping expenses that affect the cost of cigarettes as our company pays for each shipped parcel and not carton.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nuuskasingon tarkka hinta Viking Linella?

Onko Ettanin ja Generalin hinnat samat? Pussin ja tykkitavaran hinnat?

nimim. "Kyselenköhän tyhmiä"
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
22€ on pötkön hinta viikkarilla. Itse kävin viikko sitten risteilyllä ja silloin oli myös tarjous jossa sai 5 pötköä 4 hinnalla (tarjous koski ettania ja ettanin nick&johnny pussinuuskaa). Kaikkien merkkien hinta oli sama mielestäni, ja pussinuuska oli samanhintaista kuin tykkitavarakin.
 

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
Kävin tuossa männä viikolla taas täydentämässä pakastintani ja päätin ostaa (ainakin minulle) uutta nuuskamerkkiä nimeltä KNOX. Suosittelen.

Halpaa ja hyvää. n. 18€/puntti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vanhaa juttua kommentoin, mutta tuo Henrik Laxin tutkimustietoon perustuva ehdotus nuuskan laillistamiseksi olisi kyllä kansanterveydelle hyväksi. Onhan selvää, että kun keuhkoja ja henkitorvea, ikeniä, huulia ja kurkkua ei savusteta sadoilla eri kemikaaleilla, joista osa on hyvinkin voimakkaita karsinogeenejä, ovat nuuskan haitat savukehaittoja paljon pienemmät.

Itselläni on monesti Haaparannalla käydessäni ostaa torni Metropol Lakritsrot -pussinuuskaa. Varsinkin krapulassa tuo tuote on lähes korvaamaton, jos sitä sattuu olemaan. Moni savukkeenpolttaja tietää varmasti sen, miltä tuntuu kun polttaa päivän ensimmäisen savukkeen kamiksen ollessa pahasti päällä?! Hirveältä. Taju on lähteä ja henki ei tahdo kulkea kunnolla ja janottaa saatanasti.

Mutta jos on nuuskaa jääkaapissa, voi pistää pari pussia huulen alle ja odotella kun nikotiinin ihana vaikutus tappaa tupakantuskan. Nuuskaaminen - etenkin tuuppaaminen - on irstaan näköistä touhua, eikä sekään näytä kivalta kun ylähuuli on kuin sarvikuonolla.

Tupakoiminen ilman räkimistä on huomattavasti kosmeettisempi tupakoinnin muoto, mutta se haju. Muistan niiltä ajoilta, kun olin vielä kersa, miten pahalta tupakansavu haisi. Sikarinhaju oli vielä pari kertaa pahempi, ja nyt tulee itselläkin pössyteltyä filtteri-Moods -sikareita.

Ei sitä itse huomaa, miten pahalta kaikki vaatteet haisevat tai hengitys kun polttaa yli 20 paperossia päivässä. Nyt minulla sentään on Tobak Kiltaa, jonka tuoksu on pehmeä ja tuoksuu hyvälle kuulemma muidenkin neniin. Tuo on piipputupakkaa, josta on hyvä kääriä sätkiä. Tällä hetkellä taloudellinen tilanne ei salli ihmistupakan polttamista.

Ei muuta kuin nuuska lailliseksi myös Suomen kauppoihin, niin vähenee se yskiminen ja sikariporraskin on tyytyväisempi, kun suorittavan työn tekijä ei pidä tupakkipausseja vaan painaa täysillä duunia, eikä työpaikan eukkojen tarvitse inistä keskenään pitkillä porinatuokioillaan, "kun nuo käy työaikana tupakilla, mussun mässyn...".

Ja itse ihistävät paskaa Ilta-Pulun kanssa 15 minuuttia heti töihin saavuttuaan.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi kun tekee nutua mieli. Viimeiset käytin pois tuossa pari viikkoa sitten ja tupakilla on nyt sitten junnattu menemään. Tosin tupakkaa meni jo nuuskan ohellakin joten tilanne siten ei ole niin katastrofaalinen. Töissä kun pystyi koska vain tupakoimaan. Koulussa taas on hieman eri asia. Kuinka mukava olisikaan heittää jööti pömpeliin kun pari tuntia pitää katsella kuivaa dia-showta.
 

Grohl

Jäsen
Voisi kertoa kaupankin mistä on Haaparalta ko. hintaan saanut.
Eikös siellä kuitenkin useampi ostopaikka ole?

Omasta muutaman kaupan kokemuksesta voisi sanoa, että Låga pris market, mikäli nyt oikein kirjoitin, on se edullisin paikka Hapiksessa. Ainakin täältä tullut itse haettua edullisimmat tavarat ja kaikki tututkin sattuvat suosivan tätä paikkaa. Mikäli et ole ennen käynyt niin se kaappi missä nuuskat on ei todellakaan sisällä kaikkia kaupan antimia, vaan niitä saapi kysymällä kassalta.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
M/s Amorella

Onko arvon pallohuulipalstaveljillä tietoa mahtaako kyseisestä paatista vielä saada huulituotteita Turku-Tukholma välillä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko arvon pallohuulipalstaveljillä tietoa mahtaako kyseisestä paatista vielä saada huulituotteita Turku-Tukholma välillä?
Kyllähän toki. Muistathan kuitenkin, että mustaa kultaa saa myydä ainoastaan Ruåtsin vesillä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Metropol Lakritsrot -torni maksoi 28.8. Haaparannan Netto Lågprisissa, jota Grohlkin varmaan tarkoitti, 279,90 SEK. Tämä tekee euroissa 32 kappaletta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös