Facebook

  • 990 478
  • 3 099

M10

Jäsen
Saako jostain kytkettyä FB-chatin notification äänen pois? Siis sen, mikä tulee aina kun joku kirjoittaa sinulle chatissa viestin? Vituttaa suunnattomasti kun kuuntelee koneelta samaan aikaan musiikkia.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Saako jostain kytkettyä FB-chatin notification äänen pois? Siis sen, mikä tulee aina kun joku kirjoittaa sinulle chatissa viestin? Vituttaa suunnattomasti kun kuuntelee koneelta samaan aikaan musiikkia.

Painat siinä, oikealla olevan käyttäjälistan alla olevaa ratasta, josta aukeaa asetukset ja siinä onkin heti "keskustelun äänet".
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Muilla ongelmia facen mobiiliversion kanssa? Keskustelussa näkynyt samat 4 tyyppiä koko päivän eikä ketään muuta. Olen koittanut logata ulos ja sisään ilman vaikutusta. Vaikee uskoa, että samat 4 tyyppiä vaan facen keskustelu-appsissa...
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten saa estettyä, etteivät omat kuvista ja päivityksistä tykkäämiset näkyisi kaverien etusivuilla? Eli jos tykkään esim. jonkun kuvasta, en halua kaikkien kaverieni näkevän että olen siitä tykännyt.

Toiseen suuntaan osaan tuon kyllä tehdä, eli kavereiden turhat päivitykset piilottaa, mutta tähän ongelmaan en löytänyt ratkaisua mistään.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten saa estettyä, etteivät omat kuvista ja päivityksistä tykkäämiset näkyisi kaverien etusivuilla? Eli jos tykkään esim. jonkun kuvasta, en halua kaikkien kaverieni näkevän että olen siitä tykännyt.

Toiseen suuntaan osaan tuon kyllä tehdä, eli kavereiden turhat päivitykset piilottaa, mutta tähän ongelmaan en löytänyt ratkaisua mistään.

Tietääkseni ei saa estettyä mitenkään, jos tykkäämäsi postaukset ovat asetuksella 'julkinen' tai 'kaverin kaverit'. Saa korjata jos tuohon onkin joku asetus.

Silloin ne eivät toki näy muille, jos kaveripiiristäsi vain sinulla on oikeus nähdä tuo päivitys. Hämmästyttävän paljon tosiaan näkee yksityisiäkin asioita puitavan julkisissa statuksissa, joihin sitten törmää em. tavalla.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
FB ei päästä minua jostain syystä tilapäivittämään. Kehoittaa vaan yrittämään uudelleen muutaman minuutin kuluttua. No, pari päivää on moista vikaa pitänyt.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
FB ei päästä minua jostain syystä tilapäivittämään. Kehoittaa vaan yrittämään uudelleen muutaman minuutin kuluttua. No, pari päivää on moista vikaa pitänyt.

Moi Henna.

Välillä on tota ongelmaa ollu mut ei kyllä koskaan paria tuntia enempää, en tiedä mistä johtuu moinen. Yhteyttä ylläpitoon?

linkki Iltalehden uutiseen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Nyt toimii. No Hennan saisi poistaakin, ei kuulu ao. kavereihin! :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yhdeltä kaverilta alkanut tulemaan jaettuina linkkeinä musiikkivideoita jatkuvalla syötöllä. Ne näkyvät sitten mulla ilmoituksina. Miten niistä pääsee eroon pääsemättä kaverista eroon?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Yhdeltä kaverilta alkanut tulemaan jaettuina linkkeinä musiikkivideoita jatkuvalla syötöllä. Ne näkyvät sitten mulla ilmoituksina. Miten niistä pääsee eroon pääsemättä kaverista eroon?

Eikös asetuksissa ole sellainen kohta, josta saa ilmoitukset pois? Käyttäjätilin asetukset tms.?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eikös asetuksissa ole sellainen kohta, josta saa ilmoitukset pois? Käyttäjätilin asetukset tms.?

Ok. Pitää tsekata. En kyllä haluaisi kaikki ilmoituksia pois. 50 kpl musavideoita päivässä on kuitenkin vähän liikaa. Pitää varmaan laittaa sille kohta viesti aiheesta.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Yhdeltä kaverilta alkanut tulemaan jaettuina linkkeinä musiikkivideoita jatkuvalla syötöllä. Ne näkyvät sitten mulla ilmoituksina. Miten niistä pääsee eroon pääsemättä kaverista eroon?

Johtiusikohan tuo noista uusista close friends -asetuksista? Minulla ei noita käytössä ole, mutta jos ymmärsin oikein Facebookin esittelyn kyseisestä ominaisuudesta, niin sitä kautta tulee ilmoitus kaikista kyseisten ihmisten päivityksistä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Johtiusikohan tuo noista uusista close friends -asetuksista? Minulla ei noita käytössä ole, mutta jos ymmärsin oikein Facebookin esittelyn kyseisestä ominaisuudesta, niin sitä kautta tulee ilmoitus kaikista kyseisten ihmisten päivityksistä.

Joo, löysin sieltä Läheiset kaverit- asetuksen sen sivuilta ja klikkasin pois. Jotain rajaa läheisyydellekin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Osaakos joku vastata tälläiseen että kun facebookissa on pari ihmistä jotka ovat bannanneet meikäläisen niin että en näe heidän kirjoittamiaan kommentteja (yhteisille kavereille tai esim. Pataljoonan sivulle) niin näkevätkö he kuitenkin minun kirjoittamani kommentit? Vai toimiiko tuo automaattisesti kaksisuuntaisesti?
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osaakos joku vastata tälläiseen että kun facebookissa on pari ihmistä jotka ovat bannanneet meikäläisen niin että en näe heidän kirjoittamiaan kommentteja (yhteisille kavereille tai esim. Pataljoonan sivulle) niin näkevätkö he kuitenkin minun kirjoittamani kommentit? Vai toimiiko tuo automaattisesti kaksisuuntaisesti?

Eivät näe mitään mitä sinusta on Facebookissa, eli toimii kaksisuuntaisesti.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
En pysty kommentoimaan tai tykkäämään kuvista ollenkaan facebookissa. Aina tulee "An error occured, please try again in few minutes" mitä ihmettä, elämä potkii päähän, jossen pääse tykkäämään kauniiden tyttöjen kuvista !
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En pysty kommentoimaan tai tykkäämään kuvista ollenkaan facebookissa. Aina tulee "An error occured, please try again in few minutes" mitä ihmettä, elämä potkii päähän, jossen pääse tykkäämään kauniiden tyttöjen kuvista !

Mul oli kanssa tollanen ongelma joku kuukausi sitten ja ainakin silloin se kesti noin pari päivää ja sitten taas pysty kommentoimaan normaalisti muiden kuvia ja muuta. Tosin saattaa olla ettei tuo kaikilla ratkea samanlaisesti, mutta itselläni niin ainakin kävi.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mul oli kanssa tollanen ongelma joku kuukausi sitten ja ainakin silloin se kesti noin pari päivää ja sitten taas pysty kommentoimaan normaalisti muiden kuvia ja muuta. Tosin saattaa olla ettei tuo kaikilla ratkea samanlaisesti, mutta itselläni niin ainakin kävi.

Viikko sitten minulla oli sama ongelma. Katosi parin päivän päästä.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Mikäs tuo "Trendivideot" palkki on? Ilmestyi ihan yhtäkkiä..
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mielenkiintoisia uutisia iltapäivälehdissä. Facebook saattaisi ottaa käyttöön ominaisuuden, joka näyttäisi kävijät profiileissa. Jos tuo nyt jollain tasolla pitää paikkaansa, niin näemmä Facebook haluaa lopettaa oman toimintansa. Stalkkaajat tippuvat armotta pois ja niitähän Facessa riittää, mutta tuskin moni tavallinen käyttäjäkään hirveän innoissaan on tuosta uudistuksesta. Pian ei kukaan uskalla käydä muiden kuin ihan lähimpien kavereittensa profiileissa.
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoisia uutisia iltapäivälehdissä. Facebook saattaisi ottaa käyttöön ominaisuuden, joka näyttäisi kävijät profiileissa. Jos tuo nyt jollain tasolla pitää paikkaansa, niin näemmä Facebook haluaa lopettaa oman toimintansa. Stalkkaajat tippuvat armotta pois ja niitähän Facessa riittää, mutta tuskin moni tavallinen käyttäjäkään hirveän innoissaan on tuosta uudistuksesta. Pian ei kukaan uskalla käydä muiden kuin ihan lähimpien kavereittensa profiileissa.

Kuulostaa ihan käsittämättömältä idealta. Kaunisteltiin asiaa miten vain, niin kyllä facebookissa monet sinkut käyvät etsimässä uusia suhteita, samoin suurimassa osassa meistä asuu pieni stalkkeri. Käyttäjät voivat nykyään varsin monipuolisesti rajoittaa kuka näkee mitäkin käyttäjän jakaamaa sisältöä, mutta siinä vaiheessa kun vierailijat tulisivat avoimiksi, niin kynnys katsoa muuta sisältöä nousee vahvasti. Facen osakkeen arvo on tullut kivasti listaushinnasta alas, ja suurin hype koko naamakirjasta on monilla laantunut. Varmasti johdossa kuumeisesti mietitään uusia matoja koukkuun, mutta tuo ehdotus tiputtaisi sivulatauksia aivan taatusti, ja samalla mainostulot tippuisivat. En oikein jaksa uskoa moiseen.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mielenkiintoisia uutisia iltapäivälehdissä. Facebook saattaisi ottaa käyttöön ominaisuuden, joka näyttäisi kävijät profiileissa. Jos tuo nyt jollain tasolla pitää paikkaansa, niin näemmä Facebook haluaa lopettaa oman toimintansa. Stalkkaajat tippuvat armotta pois ja niitähän Facessa riittää, mutta tuskin moni tavallinen käyttäjäkään hirveän innoissaan on tuosta uudistuksesta. Pian ei kukaan uskalla käydä muiden kuin ihan lähimpien kavereittensa profiileissa.
Niin, tiedotteen mukaan Facebook näyttää ryhmän sivuilla käyneet. Muu on pelkästään iltapaskan spekulointia. Ihan samaan tapaan siellä on jo monta vuotta sitten uutisoitu että facebook muuttuu maksulliseksi. Eli tuskinpa tuota tarvitsee pelätä, koko hommahan tuohon stalkkaukseen perustuu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jos näyttää vanhatkin vierailut niin tässähän ollaan kusessa.

Paska uudistus.

Nyt on ihan pakko kysyä, että miten olisit kyseessä tuossa tapauksessa? Onko joku henkilö kieltänyt sinua katsomasta hänen profiiliaan, vai eukkoko tulee tarkistelemaan, kenen kuvia olet katsellut? Molemmissa tapauksissa itse haistattaisin vitut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös