Facebook

  • 990 484
  • 3 099

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Toimiikos muilla palstalaisilla naamakirja normaalisti?
Mulla ei oo suostunut tänään avautumaan, vaan herjaa vaan latausvirheestä, eikä löydä palvelinta...

Ei toimi mun luurissani.. ja maailma sekoaa. :D

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei toimi täälläkään. Jokohan se hakkeriryhmä Anonymous on iskenyt Facebookkiin? Iltalehdessä on muuten lyhyt uutinen tästä Facebookin jumiutumisesta.

Linkki vie iltalehden sivuille.

edit: Nyt toimii
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä en päässyt tietokoneella kirjautumaan. Lumiani sen sijaan latasi sivun normaalisti, ja näytti jopa hetken aikaa päivityksiäkin. Sen jälkeen taas palattiin vanhaan, eli edellisiltana näkyneisiin päivityksiin.

Ongelmia on, mutta eiköhän nuo siitä korjaannu.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Itse totesin eilen taas kerran tuon aikajanan paskaksi. Ensinnäkin skrollaus alas on aina työn ja tuskan takana sivun "hyppimisen" takia. Varsinkin kun yrittää muokata/poistaa jotain vanhaa julkaisua, sivu hyppää aina ikäänkuin alkuun, ja ei kun uudelleen skrollaamaan. On rasittavaa hommaa.

Ja näköjään sinne on taas noussut esiin vanhoja päivityksiä vuodelta 1 ja 2, ja kun niitä sitten (pitkän edestakaisin skrollailun jälkeen) poistaa, niin tilalle tulee uusia, kun käy välillä vaikka etusivulla. Tuo nyt ei mikään vika ole, mutta jonninjoutava ominaisuus. Olisi tietty pitänyt ensihuumassa olla päivittelemättä kaikkea mukahauskaa tuonne..

Ja vielä, osaako joku kertoa miksi nuo paikalla olevien kaverien määrä on eri jos kaveriluettelo on auki pikkukuvina siinä vasemmalla tai pystyluettelona oikeassa reunassa (vasemmalla ei näy pienellä vihreällä merkattuna kaikkia paikalla olevia kavereita, jotka oikealle avattuna näkyy)? Ja miksi ko. luettelossa näkyy aina tiettyjä kavereita, vaikka he eivät paikalla ole..?

Tämmösiä. Vakavasti harkitsisin feidautumista koko paskasta, ellei jopa työssäni tuosta olisi selkeästi hyötyä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pystyykö muuten naamakirjassa olemaan täysin piilossa?

Minua ei löydy hausta yms jos ei ole kaverini mutta esim jos katsoo tätini profiilia ja hänellä on julkisesti kaikki näkyvillä niin meikäläisen voi bongata sieltä hänen listaltaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
On kyllä todella hidas tämä uusi kuvatoiminto verrattuna siihen vanhaan. Tässä asiassa ollaan menty pahasti metsään.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikähän on kun mun aikajana ei avaudu? Ei itselle eikä kavereille. Tiedot kyllä näkyy, mutta ei päivitykset. Kysyin tätä kyllä ihan fb:ssäkin, mutta kysytään nyt täälläkin.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Eilen alkoi Facebookissa seinä täyttymään kaikella ihmeellisellä. Tai tarkemmin sanotuna, jos joku kaveri kommentoi mulle ihan jonkun random tyypin kuvaa/päivitystä, niin ne kaikki tulivat myös mun seinälle. Millä tämän voisi estää??

Saakos tätä estettyä päinvastaisesti? Eli omat päivitykseni tai kuvani eivät näy näiden randomien seinälle, jos yhteinen kaverimme kommentoi tai tykkää julkaisustani.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Greetings -sovellus

Tietääkö joku, miten tuon vitun ärsyttävän synttärionnittelusovelluksen - nimeltään Greetings - saisi poistettua hevonperseeseen omasta profiilista? Synttäripäivänäni fb-seinä täyttyi späm... eiku onnitteluista ja niiden joukossa oli ainakin yksi tuollainen greetings-linkki, jota klikkaamalla piti nähdä joku synttärikortin tapainen onnentoivotus. Epähuomiossa, typeränä paskiaisena, menin moista linkkiä klikkaamaan ja siitä lähtien helvetti on ollut irti.

Nyt sitten tuo paskasovellus lähettää automaattisesti minun nimissäni onnittelulinkkejä synttäriään viettävien fb-kavereideni seinille. Ja tietysti aina kun joku moista linkkiä klikkaa, tuo sovellus jatkaa leviämistään. Vielä en ole saanut kaivettua sitä viisasten kiveä esiin, millä tuon sovelluksen saisi poistettua pysyvästi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko kokeillut klikata sieltä vasemmalta kohdasta "Sovellukset". Sieltä noiden pitäisi avautua ja olla mahdollista poistaa käytöstä.
Olen. Sieltä löytyy jopa tuon ko. sovelluksen ns. ohjeet ja siellä mainitaan, että sovelluksen voi poistaa halutessaan, mutta missään ei sanota, miten se tapahtuu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
H-hetki käsillä: Säädä Facebookin aikajana ajoissa | Digiuutiset | Iltalehti.fi

Ja taas mennään, olisiko tämä nyt sitten kolmas H-hetki tämän aikajanan suhteen. Mun mielestä tuo on ihan jees, kun siihen on tottunut. Odotan todella, että muutosvastarinnan ihmiset heräävät tähän. "Vittuuu, tää aikajana on ihan paska." Sitten voi ehkä perustaa jonkun ryhmän, "jos xxx ihmistä liittyy, facebook ottaa aikajanan pois käytöstä." Halvat on huvit, mutta tätä odotellessa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vielä en ole saanut kaivettua sitä viisasten kiveä esiin, millä tuon sovelluksen saisi poistettua pysyvästi.

Englannin kielisillä sivuilla menee näin: oikeasta yläkulmasta nuolta ja Account Settings, sitten vasemmalta Apps, etsi poistettava sovellus ja paina oikeassa laidassa olevaa rastia sekä klikkaa avautuvaan ruutuun Remove
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Englannin kielisillä sivuilla menee näin: oikeasta yläkulmasta nuolta ja Account Settings, sitten vasemmalta Apps, etsi poistettava sovellus ja paina oikeassa laidassa olevaa rastia sekä klikkaa avautuvaan ruutuun Remove
No niin, näin se homma etenee. Kiitokset Glebille.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Englannin kielisillä sivuilla menee näin: oikeasta yläkulmasta nuolta ja Account Settings, sitten vasemmalta Apps, etsi poistettava sovellus ja paina oikeassa laidassa olevaa rastia sekä klikkaa avautuvaan ruutuun Remove
Tuota samaa reittiä voi myös muokata sitä, kenelle mikäkin sovellus lähettää viestejä. Eli siis jos ei halua spämmätä kaikkien kavereiden seinää pelien tms. sovellusten lähettämillä viesteillä, voi rajata ne näkymään vain itsellään tai sitten voi tehdä jonkun ryhmän, jolle haluaa niitä peliviestejä näyttää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Onko mulla joku asetus väärin vai mitä kun välillä tulee kuvia kavereiden kavereista. Sehän johtuu siitä, että kaveri tykkää kaverinsa kuvasta ja tämän jälkeen se pamahtaa tuohon etusivulle.

Itseäni ei ainakaan kiinnosta nähdä kuvia ihmisistä joita en edes tunne.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Kuinka pääsen eroon ketjuviestistä?

Eli tilanne on tämä:
Henkilö A avaa kaupunkiin uuden liikkeen ja päättää mainostaa sitä kaikille kavereilleen (noin 1500) hän lähettää mainoksen viestinä kaikille kavereille joihin minä ikävä kyllä kuulun.
Kaverit ovat sitten tietysti innoissaan ja päättävät vastata viestiin vaikkapa sanalla "Siistiä"..nyt sitten joka kerta kun tulen facebookiin niin minulla on uusia "siistiä" viestejä vaikka nimenomaan olen yrittänyt pitää saapuneiden viestien laatikon puhtaana.

Kysymys 2.
Kuinka poistan viestit lopullisesti?
Nyt poistetut viestit ovat siirtyneet "Arkistoidut" tilaan.


edit.
Kys. 1 löytyi.. sieltä mutterin takaa löytyi "poistu viestiketjusta"
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kysymys 2.
Kuinka poistan viestit lopullisesti?
Nyt poistetut viestit ovat siirtyneet "Arkistoidut" tilaan.

Viestiketjun rasti tosiaan arkistoi viestit, ei poista. Toimet-napin alta löytyy 'Poista viestit'.

Jos haluat poistaa arkistoituja viestejä, mene näkymään, jossa näkyy kaikki viestiketjut. Tämän jälkeen painamalla suurennuslasia kohdassa 'Etsi viesteistä', ja pääset siirtymään arkistoituihin viesteihin, sitten ylhäältä 'Toimet - Poista viestit'.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Viestiketjun rasti tosiaan arkistoi viestit, ei poista. Toimet-napin alta löytyy 'Poista viestit'.

Jos haluat poistaa arkistoituja viestejä, mene näkymään, jossa näkyy kaikki viestiketjut. Tämän jälkeen painamalla suurennuslasia kohdassa 'Etsi viesteistä', ja pääset siirtymään arkistoituihin viesteihin, sitten ylhäältä 'Toimet - Poista viestit'.

Hmm.. mistä tuo "Toimet-poista viestit" löytyy? nään vaan sen +uusiviesti ja sen suurennuslasi hakukentän.. Haenko väärästä paikasta?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus tullut laitettua niin ettei tuntemattomat tai sisälle kirjautumattomat löydä minua hakemalla. Miten saan vaihdettua niin, että tuntemattomatkin löytävät minut jos osaavat hakea oikealla nimellä?

Olen laittanut tuolta privacy settingsistä Who can look up your timeline by name? Everyone, mutta jos kirjaudun ulos ja haen facebookin hausta omaa nimeäni en löydä itseäni.

Enkö nyt tajua jotain?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muilla ollut ongelmia chatin kanssa? Eli se ei toimi. Kun yritän klikata kaveria, että chat-ikkuna aukeaisi, niin ei tapahdu mitään. Rasittavaa käydä keskustelua inboxin kautta koko ajan.

En tiedä johtuuko jotenkin tietokoneesta, koska kotona chat toimii, duunissa ei. Töissäkin on kyllä ennen toiminut ihan normaalisti.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muilla ollut ongelmia chatin kanssa? Eli se ei toimi. Kun yritän klikata kaveria, että chat-ikkuna aukeaisi, niin ei tapahdu mitään. Rasittavaa käydä keskustelua inboxin kautta koko ajan.

En tiedä johtuuko jotenkin tietokoneesta, koska kotona chat toimii, duunissa ei. Töissäkin on kyllä ennen toiminut ihan normaalisti.

Itselläni sama juttu kotikoneella. Täytyy avata ensin kerran, sitten sulkea ja sen jälkeen avata toisen kerran. Sitten vasta toimii. Ollut aina näin kotikoneella, muualla toimii yleensä heti ekalla avauskerralla.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselläni sama juttu kotikoneella. Täytyy avata ensin kerran, sitten sulkea ja sen jälkeen avata toisen kerran. Sitten vasta toimii. Ollut aina näin kotikoneella, muualla toimii yleensä heti ekalla avauskerralla.
Kiitti vinkistä, mutta ei auttanut mulla. Ei edelleenkään toimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös