URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 632 005
  • 11 960

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Muilla kohtalontovereilla DNA nettiliittymä? Vastailivat että sielläpäin muka olisi ongelma ja että Urpolla kaikki toimisi kunnolla..
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
:DD hahha...

Aika älytöntä ettei anna rahoja takaisin. Kohta on kevät ja toisilla ei enää pelejäkään ole, kauheasti koodit lohduta siinä vaiheessa...

Tyhjästä on paha nykästä. Pulju on kuitenkin konkursissa kesällä. Jotenkin en kuitenkaan luota neloseen kovin paljoa. Meno tulee todennäköisesti jatkumaan ihan samanlaisena kuin tämän Urhon kanssa.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täällä edelleen ArpajaisTV toimii ihan hyvin...

Onko sieltä mahdollista saada rahoja takaisin vai antaako ne vain koodin?


AINA, olen saanut rahani takaisin kun niitä olen asiallisesti vaatinut. Kerran koittivat vain kahta koodia tyrkyttää, mutten huolinut.
Hyvä se on välillä laittaa sielläki "äijät töihin". Koodien antaminenhan on vaan "napsnaps" mutta rahanpalautukseen joutuu kuitenkin vähän hommia tekemään.
Niin ja ilmaiskoodit eivät ole heiltä periaatteessa mistään pois.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muilla kohtalontovereilla DNA nettiliittymä? Vastailivat että sielläpäin muka olisi ongelma ja että Urpolla kaikki toimisi kunnolla..
Tuota epäilinkin. Näkyy niin Urholla kuin Veikkauksellakin olevan streamaajana qbrick ja molempien kautta pätkii ainakin tällä DNA:n 100/100:lla...

DNA onkin sitten se toinen yhtiö, jonka asiakaspalveluun yhteydenottaminen ei johda minkäänlaisiin toimenpiteisiin.
 

Yohan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täältäkin löytyy DNA ja 100/100. Ja pätkii tietenkin. Nyt on ilmeisesti sattunut se pahin mahdollinen kombinaatio, kun Urpo ja DNA yhdistyvät.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Itsellänikin DNA Welho ja pätkii. Mistäs voi pyytää hyvityksen? DNA:lta?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Höpöhöpö. Mulla toimii DNA ihan kunnolla. Siis kaikkialla muualla paitsi URHO:n sivuilla. Tuota paskaa ei kannata kenekään nielaista.
 

matiasrust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
DNA Welho täälläkin. Lähetys veikkaustv:n kautta ei toimi sitten ollenkaan. Netti kyllä muuten pyörii, mutta nopeustesteillä näyttää kyllä kohtalaisen paljonkin alisuorittavan.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
AINA, olen saanut rahani takaisin kun niitä olen asiallisesti vaatinut. Kerran koittivat vain kahta koodia tyrkyttää, mutten huolinut.
Hyvä se on välillä laittaa sielläki "äijät töihin". Koodien antaminenhan on vaan "napsnaps" mutta rahanpalautukseen joutuu kuitenkin vähän hommia tekemään.
Niin ja ilmaiskoodit eivät ole heiltä periaatteessa mistään pois.

Olet kyllä sitten tehnyt tolkuttoman ison työn n. 10€ eteen.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olet kyllä sitten tehnyt tolkuttoman ison työn n. 10€ eteen.

No viestin naputtamiseen meni varmaan 3min. Ja samaa "pohjaa" tullut sen jälkeen pariin otteeseen käytettyä, kun on tarpeeksi vituttanut.
Eli todellakin "tolkuton" työ.

Toisaalta myös kysymyksessä ihan periaatteellinen juttu.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
No viestin naputtamiseen meni varmaan 3min. Ja samaa "pohjaa" tullut sen jälkeen pariin otteeseen käytettyä, kun on tarpeeksi vituttanut.
Eli todellakin "tolkuton" työ.

Toisaalta myös kysymyksessä ihan periaatteellinen juttu.

Asia kunnossa.. Muistelen, että itse pyysin joskus rahoja takaisin, oli kuulemman mahdoton temppu.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En nyt muista mikä kierros se oli kun ensimmäisen erän ajan Urho Play ei toiminut kunnolla. Lähetin palautetta ja hyvittivät yhdellä VIP-koodilla joka on hyvä käyttää esim. pleijareiden aikaan. Pidin ihan hyvänä korvauksena ja Urho hoiti asian nopeasti.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
No lue nyt helvetti ylä- tai alapuolelta.... pelkkää paskaa tuntuu olevan joka paikassa. Lähetin ainakin sellaisen palautteen että tuntuu.
Luin. Ainoastaan Blues - Kärpät -ottelun tökkimisestä valitettiin laajemmalti. Parista muusta oli yksittäisiä valituksia.

Ilmeisesti Veikkaus-TV:n kautta on ollut turhan paljon katsojia tämäniltaisille resursseille.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kyllä Urho taisi tällä kertaa puhua totta. Katsoin Ilves-Lukkoa Soneran netillä ja lähetys toimi moitteetta, kertaakaan ei edes nykinyt. Kaverin DNA:lla sama lähetys ei toiminut.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Kyllä Urho taisi tällä kertaa puhua totta. Katsoin Ilves-Lukkoa Soneran netillä ja lähetys toimi moitteetta, kertaakaan ei edes nykinyt. Kaverin DNA:lla sama lähetys ei toiminut.

No en mä tiedä mut Urho ainakin myönsi että vika oli heillä, alla todistetta mitä mulle sähköpostiin tuli. Katsoitko mokkulalla vai kiinteellä kaistalla?

Alla palaute Urholta:

Hei,
Eilen 12.2 havaittiin yhteysongelmia laajakaistaoperaattorin verkkoasiakkailla. Häiriö aiheutti URHO Play -lähetysten pätkimistä ja hitautta
sivujen latautumisessa yhdellä verkko-operaattorilla. URHOtv pahoittelee häiriötä.
Sinulle on lisätty käyttäjätilillesi yhden ottelun sarjakortti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös