NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 009
  • 9 692

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Ei näy Versukselta vieläkään meikäläisellä. Mitä vittua. Äsken näkyi kyllä tennis.

Outoa? Paina tästä linkistä ja sieltä paina Versuksen kohdasta Mediaplayeria niin kyllä sieltä pitäisi peli tulla. Tosin nyt mentiin jo erätauolle.
 

Cube

Jäsen
Outoa? Paina tästä linkistä ja sieltä paina Versuksen kohdasta Mediaplayeria niin kyllä sieltä pitäisi peli tulla. Tosin nyt mentiin jo erätauolle.
Noniin, johan alkoi toimimaan - isot kiitokset! En tiedä mitä tuo äskeinen temppuilu oikein oli. Versuksen sivuilta kokeilin suoraan tuota streamia (amatööri kun olen) ja kyllä sieltä tennistä tosiaan vielä näkyikin, mutta jääkiekon tullessa vuoroon kuva pimeni, eikä takaisin tullut. No yhtä kaikki, nyt pitäisi homman olla kunnossa, joten vielä kerran kiitokset. Onhan tätä odotettu.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Millä ohjelmalla toi Versus näkyy parhaiten? Katson nyt BSplayerilla. Välillä menee hetkeksi jumiin. Tai mitä asetuksia yleensä kannattaa tehdä, että streami pysyis hyvänä. Mulla toimii aina pari minuuttia käynnistyksen jälkeen hyvin, sitten saattaa pätkiä.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Millä ohjelmalla toi Versus näkyy parhaiten? Katson nyt BSplayerilla. Välillä menee hetkeksi jumiin. Tai mitä asetuksia yleensä kannattaa tehdä, että streami pysyis hyvänä. Mulla toimii aina pari minuuttia käynnistyksen jälkeen hyvin, sitten saattaa pätkiä.

Itse käytän ihan vaan perus Windows Mediaplayeriä ja hyvin näyttää toimivan ja vielpä ihan järjettömän hyvällä kuvanlaadulla.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kiitti ohjeista. Onneksi Versus-streami nyt toimii. Mulla näkyy ihan hyvin Media Playerissa eikä pätki yhtään.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Itse käytän ihan vaan perus Windows Mediaplayeriä ja hyvin näyttää toimivan ja vielpä ihan järjettömän hyvällä kuvanlaadulla.

Thanks. Loppui se pätkiminen, kun vaihtoi riisto-Microsoftin tuotteeseen :)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Versukselta pitäs alkaa kahdelta NYR-NJD, mutta nyt ainakin tulee jotain paskaa? Ei lupaavalta näytä...

Edit. Näkyy, hienoa!!
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
pelit näkymään netin kautta

Elikkä koko pitkää ketjua en ole kahlannut läpi, ja varsinkin kun näyttää olevan niin monta eri keinoa pelien katselemiseen. Mikä olisi paras keino ja ohjelma pelien katselemiseen? Niitähän nyt ilmiselvästi taitaa olla todella monia, että alkaa olla aika sekaisin... Ykkössivulla on tuo linkki ja sen kautta pääsee latailemaan jotain ohjelmia niin kannattaisiko sieltä vain ladata joku, ja jos niin mikä? Olisi kiva jos saisi selkeät ohjeet että haet tuolta tuon ja sitten teet näin niin se on siinä =)...

Kiitoksia jo etukäteen mahdollisesta avusta!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mikä olisi paras keino ja ohjelma pelien katselemiseen? Niitähän nyt ilmiselvästi taitaa olla todella monia, että alkaa olla aika sekaisin...

No jos nyt sitten laitetaan taas kerran ohjeita. Eihän oppi ojaan kaada.

Paljon (eniten) toki riippuu että mitä ottelua olet katsomassa. Se määrää mitä ohjelmia tarvit. Mutta pääpiirteittäin Sopcast-niminen ohjelma on avain. Hae ja lataa se. Hae myös samalla VLC-player, koska jotkut lähetykset Sopcastin kautta vaatii sitä toisto-ohjelmakseen. Näillä itse olen pärjännyt koko kauden.

Jotkut pelit vaativat TVU-playeriä (=Sopcastin korvike), jotkut (Versuksen lähetykset) avautuvat taas ihan Media Playerille. Sitten on vielä Yahoon streamit joistain otteluista, joiden kanssa täytyy kikkailla proxyasetuksilla.

Mutta siis, Sopcast+VLC koneelle ja täältä sivulta päivän topicista (esim. tänään) Hockey Today April 19 STREAMING! -kohdasta sitten klikkaat topicin ensimmäisestä viestistä kohdasta LIVE NHL GAMES pelin auki. Tuolta toki kannattaa aloittaa muutenkin että näet mitä tarvit, koska ilmoitettujen pelien jälkeen kerrotaan vaadittava toisto-ohjelma. Älä anna topicin yleisen epäselvyyden hämätä, et tarvi kuin tuon LIVE NHL GAMES kohdan tietoja.

Ja tuosta Using VLC for SopCast streams-kohdasta näet miten se VLC-player pitää tarvittaessa avata, mutta samat varmaan löytyy tästäkin topicista.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kommentoisin tuota ESPN360-nettipalvelua. Nyt hieman kyseenalaistan pleijarien aikaan, nimittäin parhaimmillaan noita MyP2P-linkkejä on kuuttakin kappaletta samasta pelistä yhtä aikaa. Osa todella korkealaatuisia, kahden megan streamiakin. Ei ESPN360 nyt niin paljon maksa, mutta mielestäni palvelusta on paljon enemmän hyötyä nimenomaan runkosarjan aikaan kun ilmaiset streamit ja peli jotka näkyvät ovat paljon enemmän arvan varassa kuin nämä pleijaripelit.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Harmi kuin tuo Washingtonin peli näkyy noin huonolaatuisena ja NBC-lähetyksenä. NBC:llä on liikaa mainoksia... :/
 
B

Brenahan

Harmi kuin tuo Washingtonin peli näkyy noin huonolaatuisena ja NBC-lähetyksenä. NBC:llä on liikaa mainoksia... :/
Mikäköhän mättää, kun itsellä näyttää kaikki Sopcast kanavat olevan offlinessa. VLC:llä koitan saada pelittämään, mutta vielä ei ole onnistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös