Lotto – peleistä jaloin

  • 103 347
  • 449

Carcillo13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes
Joo kyllähän se lotto oli pakko laittaa vetämään, vaikka ei yleensä tule lotottua. Tossa aamulla, kun ajatteli, että mitä jos se potti itselle napsahtaisi, niin ei voi muuta sanoa, kun että on se jumalauta paljon rahaa. Kyllä saattaisi toi oma mielenterveys järkkyä ihan oikeasti, jos toi potti karahtaisi tähän huusholliin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
30 riviä lottoa lähti pikapelinä, mitään en odota saavani, mutta toisaalta 24€:n menetys ei ketuttaisi juuri ollenkaan.


Onko tämä nyt ymmärrettävissä niin, että sinua ketuttaa vähän, jos et saa Lotosta tuota 24 euroa takaisin?

Seitsemän riviä on mukana joka viikko. Tälle viikolle pistetiin 12 rivin lisälotto menemään. En odota mitään, mutta 7 oikein olisi tienkin melkoinen ööh - lottovoitto?
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Uuhhuuh, melkonen potti jaossa, eipä tarvitsisi päivääkään enää opiskella/ tehdä töitä loppuelämänsä aikana jos tuo 6,7 M€uroa tilille tänään rapahtaisi...vakiorivillä mennään, josko sitä vihdoinkin köyhää opiskelijaa onnistaisi...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eipä ole kauheasti tullut lotottua, mutta nyt oli ihan pakko laittaa pari riviä kun on kiva potti jaossa. Ja eipä kyllä päivääkään tarvitsisi töitä tehdä jos kohdalle osuisi tuo 6,7 milliä. Voiton todennäköisyys on tosin 1:15380937 joten olen erittäin varma että minä olen se ainoa jolla on illalla 7 oikein.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Pari täyttä lappua tuli kiikutettua ärrälle. Lisäksi netissä vetämässä muutama vakiorivi. Viime aikoinan napsahdellut usein neljää oikein. Jos nyt sitten napsahtaisi kunnolla.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eipä ole kauheasti tullut lotottua, mutta nyt oli ihan pakko laittaa pari riviä kun on kiva potti jaossa. Ja eipä kyllä päivääkään tarvitsisi töitä tehdä jos kohdalle osuisi tuo 6,7 milliä. Voiton todennäköisyys on tosin 1:15380937 joten olen erittäin varma että minä olen se ainoa jolla on illalla 7 oikein.
Kuten huomaat, niin teit kaksi riviä, joten silloin todennäköisyys myöskin tuplaantuu. Tosin se edelleenkin tarkoittaa vain 1:7 690 469, joka on kyllä kovin vähän.

Itse tein normaalin täyden kupongin, joten onhan sillä mahdollisuus saada omat pois ihan kohtalainen, mutta muu onkin sitten jo kovan tuurin takana.

Joku radion uutislähetys taisi muuten hetki sitten kertoa, että kansa on hulluna käynyt pistämässä ropojaan kiinni illan arvontaan.

Ja mitä sitten itse päävoittoon tulee, niin toivottavasti osuu johonkin porukkalappuun, koska onhan tuosta määrästä jakamista monellekin ihmiselle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku radion uutislähetys taisi muuten hetki sitten kertoa, että kansa on hulluna käynyt pistämässä ropojaan kiinni illan arvontaan.

Paikallisella Ärrällä oli päivällä yhdentoista kieppeillä pisin jono mitä minä olen koskaan nähnyt. Näytti siinä jokaisella jonottajalla olevan lottolappu kourassa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on sellainen putki lotossa päällä, että tänään varmaan räjähtää. Ensin toissa viikolla jokerista 10 euroa ja nyt viime viikolla neljällä oikein 12 euroa. Molemmat elämän ensimmäisiä lotto/jokerivoittoja. Mäihä on ollut kyllä melkoinen, kun miettii että kohta parikymmentä vuotta on tullut enemmän ja vähemmän aktiivisesti lotottua.

12 riviä+jokerit tuli netissä tehtyä. Itellä on pari vakioriviä ja muuten annan koneen arpoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulla on ollut viimeksi edes neljä oikein joskus vuoden 2007 joulun jälkeen! Ja joka viikko kuitenkin täyden lapun pelaan. Ja välillä myös Vikingiä, jossa ei siinäkään ole koskaan mitään oikein, esim. tällä viikolla oli täydessä lapussa ainoastaan kaksi numeroa oikein. Siis koko lapussa! Että tietäisiköhän tämä nyt sitä että se on ikäänkuin kerännyt minulle nyt tätä hyvää tuuria varastoon ja se räpsähtää sitten kerralla käyttöön? Tänä iltana kenties?
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Että tietäisiköhän tämä nyt sitä että se on ikäänkuin kerännyt minulle nyt tätä hyvää tuuria varastoon ja se räpsähtää sitten kerralla käyttöön? Tänä iltana kenties?

Tähän olen itsekin luottanut. Ottakoon muut ne pikkuvoitot, mä otan sen ison.

Ei vaan, palaillaan astialle, kun on taas kerran se jokaviikkoinen 3+lisänumero lapussa...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omat sain pois ja vähän päälle. Kolme täyttä lappua ilman jokereita pistin eli 3x9.60=28.80 ja sain 1x4 oikein ja 1x5 oikein eli 11.10+43.10=54.20 €uroa.

Harmi, olisi sitä isommallekin rahalle käyttöä ollut.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
hyvältä jo näytti aluksi kun yhdestä rivistä löytyi 1,4 ja 11 kun jälkeenpäin netistä tarkistin... Mutta ei perkele, siihen jäi. Tai no, onneksi voittoa ei tullut. Mitä helvetin iloa tätä pikkupottia on kolmeen osaan mennä jakamaan...*katkeraa*
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Viikko sitten lottosin kun oli 5.0 meur pottina. Tulos 4 oikein.

Kun tarkastelin kyseistä voittoriviä tarkemmin, niin huomasin että nuo kolme hutia olivat kaikki sivuosumia. Muistaakseni kukin oli yhden pykälän verran pienempi kuin voittorivin vastaava numero. Hauska sattuma. Olisivat tietysti saaneet sattua kohdalleenkin. 7 oikein oli tavallaan kolmen naksauksen päässä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
5 oikein! Ensimmäisen kerran elämässäni sain lottovoiton! Olen ennen silloin tällöin lapun tehnyt, mutta vuoden verran olen pyrkinyt joka viikko lapun viemään. Nyt paukahti 43 ekee! Tämän murheen päivän vitutusta lisää se, että oikein menivät siis numerot 4, 11, 20, 25, 30. Näiden lisäksi lapulta löytyy numerot 7 ja 23....plus oikein mennyt lisänumero... Ei oo hitsarilla helppoo:)
 

Juge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raumalle tuli osa potista, mutta omalle kohdalle ei valitettavasti sattunut. Kaksi täyslappua pistin, eikä euroakaan tullut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
5 oikein! Nyt paukahti 43 ekee!
Onhan tuo voitonjakosysteemi melkolailla perseestä, kun nämä pienemmät voitot ovat noin aneemisia suhteessa päävoittoon. Jossain uutisissa tänään taisi olla juttua, että Veikkaus olisi korottamassa myös alempia voittoluokkia, edes jonkin verran. Mutta kai se Loton vetovoima perustuu jatkossakin siihen, että se miljoonavoitto on suurin syy pelaamiseen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja vitut! Parhaaassa rivissä 2 oikein...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös