Nyt kun nhl:ssä on lakko pyörähtänyt käyntiin ja pari liigapeliäkin on saatu pelattua, niin voikin ruveta spekuloimaan eht peleillä.
Eniten minua ainakin kiinnostaa onko eht turneeseen tulossa nämä tähtipelaajat.
Minä oon areenaan menossa kattoo Suomi - Ruotsi matsia jokatapauksessa, mutta olisihan se ihan eri fiilis kattoo peliä, jos siellä viilettäs Foppanit, Näslundit ja muut Ruotsin suuruudet. Suomella maalissa yrittäisi tehdä voitavansa Kipper ja hyökkäyksessä olisi T.Ruutu ja kumppanit tekemässä pahojaan.
Tämän hetken tilanne on semmoinen, että Tsekki ja Ruotsi olisivat vahvimmat ennakko suosikit eht turneen voittoon. Suomen suurimmat tähdet eivät taida pelata koko alkukaudelle. Jokisen tilanne taitaa olla jotenkin auki, mutta uskoisin miehen kuitenkin eurooppaan suuntavaan.
Suomella olisi kiva nähdä kotiturnauksessa seuraavanlainen joukkue.
Maalissa:
Pasi Nurminen
Miikka Kiprusoff
Puolustajat:
Ossi Väänänen
Aki Berg
Sami Lepistö
Jere Karalahti
Toni Söderholm
Aki Berg
Hyökkäys:
Tuomo Ruutu
Olli Jokinen
Ville Peltonen
Ville Nieminen
Riku Hahl
Jarkko Ruutu
Eero Somervuori
Valtteri Filppula
Jani Rita
Tomi Kallio
Antti Aalto
Timo Pärssinen
Tuommosia nimiä tuli äkkiseltään mieleen. Tietenkin jos miehet ei ole pelanneet, niin ei niitä tule valita eht:lle mukaan. Mielenkiintoinen maajoukkue talvi on kuitenkin minun mielestä tulossa, jos nämä nhl-tähdet pelaa näitä pilipaliturnauksiakin.
Eniten minua ainakin kiinnostaa onko eht turneeseen tulossa nämä tähtipelaajat.
Minä oon areenaan menossa kattoo Suomi - Ruotsi matsia jokatapauksessa, mutta olisihan se ihan eri fiilis kattoo peliä, jos siellä viilettäs Foppanit, Näslundit ja muut Ruotsin suuruudet. Suomella maalissa yrittäisi tehdä voitavansa Kipper ja hyökkäyksessä olisi T.Ruutu ja kumppanit tekemässä pahojaan.
Tämän hetken tilanne on semmoinen, että Tsekki ja Ruotsi olisivat vahvimmat ennakko suosikit eht turneen voittoon. Suomen suurimmat tähdet eivät taida pelata koko alkukaudelle. Jokisen tilanne taitaa olla jotenkin auki, mutta uskoisin miehen kuitenkin eurooppaan suuntavaan.
Suomella olisi kiva nähdä kotiturnauksessa seuraavanlainen joukkue.
Maalissa:
Pasi Nurminen
Miikka Kiprusoff
Puolustajat:
Ossi Väänänen
Aki Berg
Sami Lepistö
Jere Karalahti
Toni Söderholm
Aki Berg
Hyökkäys:
Tuomo Ruutu
Olli Jokinen
Ville Peltonen
Ville Nieminen
Riku Hahl
Jarkko Ruutu
Eero Somervuori
Valtteri Filppula
Jani Rita
Tomi Kallio
Antti Aalto
Timo Pärssinen
Tuommosia nimiä tuli äkkiseltään mieleen. Tietenkin jos miehet ei ole pelanneet, niin ei niitä tule valita eht:lle mukaan. Mielenkiintoinen maajoukkue talvi on kuitenkin minun mielestä tulossa, jos nämä nhl-tähdet pelaa näitä pilipaliturnauksiakin.