Roster Watch 2004-2005

  • 391 324
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Paljon kohuttu omat pojat maailmalta takaisin -liike onkin tuottanut lähestymiskiellon Kari Lehtoselle, Santalalta rukkaset, potkut Heleniukselle, kiinnostuksen puutteen Ritaa, Somervuorta ja Hulkkosta kohtaan menetyistä ex-junnuista (kuten Laine ja Malmivaara) puhumattakaan. No, saamme sentään Variksen ja Martikaisen, mutta kyllä mua ihmetyttää sellainen joukkueen rakentaminen, johon omia parhaassa iskussa olevia ex-pelaajia ei mahdu. Mikähän on teema 2005-2006?

No huh huh.

Mistähän ihmeen lähestymiskiellosta Kari Lehtosta kohtaan sinä nyt taas puhut? Eiköhän kaikille liene selvää että Kari pelaa ensi kaudella farmissa jos NHL:n työsulku toteutuu, ja muussa tapauksessa Trasherssissä.

Ja jos Santalaa ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Hulkkosen kohdalla en taas millään jaksa uskoa että joku Masan unohdus olisi kaatanut Hulkin tänne tulon - ei tuollaisia asioita unohdeta, ei edes Jokereissa. Helenius olisi kelvannut itselleni 7.pakiksi mutta jos Helge ei valmennuksen kuvioihin sovi niin ei yhden marginaalipelaajan puuttuminen tilannetta miksikään muuta. Rita ja Somervuori taisi kuitenkin kiinnostaa myös Jokereita, Rita teki kuitenkin jatkosopimuksen Oilersin kanssa ja Kärpät maksoi Eerosta enemmän kuin me niin ei se muuta sitä etteikö Eeroa tännekin olisi yritetty.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Eh, olin siis väärässä, ja sen myönnän. Lähinnä yritin hakea tätä Cobolin ajatusmaailmaa jatkuvuudesta, omia huippunimiä käännytetään pois yms. Ja jos oikein Cobolin tietoja luen, niin Eerolla itsellä ei olisi mitään syytä olla pelaamatta Jokereissa, ja ottaen huomioon Jokereiden laiturihankinnat ovat seuraavat: Dahlman, Varis, Kuusisto ja Lind.

Lasketaanpa maalit liigassa viimeisellä kaudella: Somervuori 21, Lind 20 (6 vuotta sitten, trendi laskeva), Kuusisto 0 (Viime kaudella mestiksessä 35, totaalinen kysymysmerkki peliaikaa myöten), Dahlman 9 ( pisteiden suhteen yksi huippukausista) ja Varis 9 (Hiipuva ura).

Tähän lisäksi Lehtonen, Väänänen yms- caset, ni ei voi kun ihmetellä, huoh. Liiga kaipaa huipputaitoa, väriä ja omia tähtiä. (No te saatte omanne huomenna.)

Flintstone ok, mutta toki oisit saanut tuopin tarjota pleijareiden eka kierroksella.
 
Viimeksi muokattu:

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti flintstone

Eiköhän kaikille liene selvää että Kari pelaa ensi kaudella farmissa jos NHL:n työsulku toteutuu, ja muussa tapauksessa Trasherssissä.
Onko? Miksi mies sitten pyysi Jokereista pelipaikkaa?

No, ei paljon jaksa haikailla Somervuoren perään. Meillä on laiturin paikat täynnä ja vaikka Vertalan ja Variksen sopimukset olivatkin virhe, ei jaksa olla Virmaselle vihainen kun sai Metron takaisin kaupunkiin. En olisi uskonut, että Iltalehteen poseerattu kädenpuristus on minkään arvoinen. Mielestäni nykypäivänä lähes uskomatonta, että Metro valitsi juuri Jokerit vaikka muualla olisi ollut tarjolla huomattavasti isompaa käteistä. Arvostus miestä kohtaan nousee entisestään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Playmaker
Onko? Miksi mies sitten pyysi Jokereista pelipaikkaa?


Kuten joku jossain täällä kertoi niin tuo oli enemmänkin vitsiksi tarkoitettu heitto. Eiköhän Kari itsekin tiedä mikä sarja on hänelle paras työsulun ajaksi, kuten Mr. Ropponenkin hänelle on suositellut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti mtmela
Flintstone ok, mutta toki oisit saanut tuopin tarjota pleijareiden eka kierroksella.

No tämäkin luonnollisesti käy (siis se että vedon hävinnyt tarjoaa voittajalle tuopillisen) - tosin sillä varauksella että Jokerit ja Kärpät tuttuun tyyliin pleijareissa kohtaavat.

Viestin lähetti Playmaker
Onko? Miksi mies sitten pyysi Jokereista pelipaikkaa?

No kyllä mä ainakin ihmetteln jos Kari Lehtonen palaa Eurooppaan NHL:n työsulun aikana, mä kun en näe Karilla olevan mitään syytä tai järkeä palata tänne vaan uran kannalta järkevänpää olisi jäädä rapakon tuolle puolelle opettelemaan sikäläistä pelityyliä.
 

JPL

Jäsen
Sillä minä en noita ketjuja numeroinutkaan... koska Eero on tosiaan 1-2 kentän mies. ja Juntunenkin näköjään unohtui ketjuista. On niitä miehiä jumankauta liikaa jo....
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Flintstone tämä kyllä passaa, ja mitäs se olisi kevät ilman Jokeri-playoffsarjaa...Helpotus ;)

Niin Cobolilta vielä haluaisin varmistaa tämän Kari Lehtosen tilanteen, että mikä siinä on totuus? Itsekin olen sitä mieltä, että jos lockout tulee ni Kärppä pelaa AHL:ssa. Toki jos ei teille kelpaa ja liigassa haluaa pelata, ni kyllä me toinenki mies teiltä otetaan...Vaikka tuliskin lyhyt työsulku, ni ois Nikelle oiva tuuraaja. Ja jos joku alkaa itkemään, että onhan meillä Rinne..niin pääseehän sitä Ladallakin, mutta ennemmin Ferrarilla ;)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Haie: ...meinasit että Kärpät jää säälipjeijareihin?

En tiedä teistä, mutta meillä täällä pohjoisessa ei tunneta sanoja sääli ja pleijari samassa yhteydessä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti mtmela
Niin Cobolilta vielä haluaisin varmistaa tämän Kari Lehtosen tilanteen, että mikä siinä on totuus? Itsekin olen sitä mieltä, että jos lockout tulee ni Kärppä pelaa AHL:ssa.

Toivottavasti pelaa AHL:ssa kuten Ropponen kirjoitti tuossa yllä. AHL on varmasti oikea paikka Lehtoselle. Mutta mun pointtini oli se, että luomalla syyllä jos toisellakin tilanteen, jossa omat, parhaassa pelikunnossa olevat pelaajat eivät mahdu Jokereihin, Virmanen & Hjallis osoittavat sen, että he eivät ymmärrä jääkiekkojoukkueen tuloksellisesta (urheilullisesti mitattuna) ja pitkäjänteisestä rakentamisesta sen enempää kuin orava Merikukan viherpoliittisesta liturgiasta. Tämähän on helppo osoittaa todeksi. Jokereissa tulevan kauden teema on Hjalliksen aikana vaihtunut joka kerta. Ja parhaina kausina kahdesti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vai meni Eero Kärppiin. No, onnea vaan. Mielenkiintoista nähdä, miten Eero sopeutuu Ouluun, jossa hänelle tuskin on tarjolla yhtä suurta roolia kuin Kerhossa pari vuotta sitten.

En ole katkera, koska en vesi kielellä Eeroa meille odottanutkaan... Saamme huomenna vahvistuksen, joka on reilusti Eeroa kovempi nimi. Toisaalta olisin mieluummin nähnyt Eeron Jokeripaidassa kuin esimerkiksi Petri Variksen, mutta ei auta valittaa näin jälkeenpäin, saattaahan tuo Pete olla lopulta kullanarvoinen vahvistus loppupeleissä.

Kyllä tuo Eeron meno Ouluun tarkoittaa samalla sitä, että Jokereiden joukkue on valmis huomisen vahvistuksen julkaisun jälkeen. Ellei sitten Masa räväytä yllättäen jonkun liideripakin nimeä julki.

Onnea Eerosta Uleåborgiin, kovan kaverin saitte, joskin hiukan arvoituksellisen...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu saatu aikaan Eeron sopimuksesta. Siitä kaikille kiitokset, eikä vähiten Kärppä-merkkisille.

Muutama kirjoitus/mielipide minua tosin jälleen kerran ketuttaa. Eli tässä niitä. Miksi tällaisessa tilanteessa (huippupelaaja ja ex-jokeri siirtyy toiseen seuraan) heti aletaan spekuloimaan sillä, että Eero ei ehkä halunnut Jokereihin tai naureskellaan Jokerien pelaajapolitiikalle, kun tuollaista (omaa) huippua ei "otettu" joukkueeseen.

Minun lähtökohtani esimerkiksi tähän siirtoon on täysin toisenlainen. Vika ei välttämättä ole Jokereissa tai edes Virmasessa. Voisiko se viimein olla niinkin, että nykypäivänä Kärpät pystyy tarjoamaan taloudellisesti ja urheilullisesti vähintään yhtä hyvän sopimuksen kuin Jokerit, todennäköisesti jopa paremman. Tähän liittyen haluankin esittää fantasian, jossa olen Eeron housuissa ja mietin tulevaisuutta.

Alkukeväästä ja kesästä yhteyksiä on lähinnä Jokereihin. Homma menee ihan mukavasti, pieniä erimielisyyksiä toki on liittyen mm. palkkaukseen. Keskikesällä loman ohessa jutellaan tiiviimmin Virmasen kanssa ja kaikki on vielä avoinna, mielessä ykkösenä on sopimus NHL:ään. Jokerit käy sisällään neuvotteluita ja Jortikka toteaa, ettei Eero ole välttämättömyys, kivahan hänet toki olisi saada. Virmanen ynnäilee talouspuolta ja huomaa jo ostaneensa "muutaman" laiturin. Kiinnostus Eeroa kohtaan laskee, mutta mistään selkkauksista ei ole puhettakaan.

Kärpät on jo aiemmin ollut yhteydessä Eeroon ja tilannetta seurattuaan ottaa mieheen uudelleen yhteyttä. Eero huomaa NHL-portin sulkeutumisen ja ryhtyy pohtimaan pelaamista Kärpissä. Jaahas, viime kauden mestari, kivenkova jengi, kova lätkäbuumi menossa kaupungissa, eksoottinen ja varmaankin mielenkiintoinen kokemus, palkkatarjous kohdallaan, pääsee jälleen pelaamaan Euroopan mestauudesta (sorry niille jotka eivät arvosta), hyvä mahdollisuus Suomen mestaruuteen, Euroopan mestaruuteen ja kv-näyttöihin ja pelityylikin sopii - vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Meriitit eivät vaikuta pahoilta ensi NHL-sopimusta neuvoteltaessa. Mä signaan ja haluan auttaa Kärpät mestaruuteen. Ammattilainen (iso A).

Tää oli siis täysi hypoteesi, mutta oliskohan mikään noista ajatuksista mahdollisesti totta.

Lopuksi onnea ja menestystä Eerolle ! Niin ja see you jälleen in Pirkkola with Juha ! Ja tärkein, tervetuloa joskus takaisin Jokereihin.

EDIT: Pieniä lisäyksiä ja kirjoitusvirheiden korjauksia
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bozik
Minun lähtökohtani esimerkiksi tähän siirtoon on täysin toisenlainen. Vika ei välttämättä ole Jokereissa tai edes Virmasessa. Voisiko se viimein olla niinkin, että nykypäivänä Kärpät pystyy tarjoamaan taloudellisesti ja urheilullisesti vähintään yhtä hyvän sopimuksen kuin Jokerit, todennäköisesti jopa paremman.

Näinkin voi hyvin olla. Oma peruslähtökohtani on se sama kuin jo keväällä. Oleellista olisi pohtia sitä, miksi silloin keväällä oli kiire tehdä ulkoa tuotettujen, rivimiesten tasolle vajonneiden, mutta vuorineuvosluokan palkkaa nauttivien Vertalan ja vaikkapa Kukin tai yhden kauden tähden eli Hancockin kanssa sopparit? Miksi ei voitu odottaa omien pelaajien tilanteen selkiytymistä, vaikka omien poikien paluu oli valittu kauden teemaksi? Totuushan on se, että tällä hetkellä koko Euroopassa on saatavissa erittäin hyvin rivimiehiä ja myös heitä parempia pelaajia.

Edelleen: miksi piti pitää lähinnä rivimieheksi vajonnut Latvala kun oli tiedossa, että useampi Jokereiden puolustaja aloittaa kesällä intin (aloitti jo), joten jo Jokereiden harjoituksisssa on pulaa pakeista - liigapeleistä nyt puhumattakaan. Sanokaa mun sanoneen, mutta Jokereissa luistelee 100 varmasti ainakin yksi uusi puolustaja vielä ennen kauden loppua.

Edit: sanajärjestys
 
Viimeksi muokattu:

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Tuohon Bozikin ansiokkaaseen kirjoitukseen sen verran, että hyvin on mahdollista. Lisäksi Jokeriteemahan on tälle kaudelle sitoutuneisuus Jokereihin, ehkä Eerolla sitä ei löytynyt tarpeeksi, ja siksi Virmanen & co. ei halunnut Eeroa signata..

Kärpillähän asiat ovat kehittyneet sitten 80-luvun ja kyseessähän on rikas seura, joka pelaa taitavaa, yleisöön menevää jääkiekkoa. Miksi siihen ei haluaisi mukaan, jos vielä maksetaan kunnon tili päälle. Ja se, että Oulu on pohjoisessa ja porojen hoitoaluetta ei ole kovin järkevä argumentti.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Näinkin voi hyvin olla. Oma peruslähtökohtani on se sama kuin jo keväällä. Oleellista olisi pohtia sitä, miksi silloin keväällä oli kiire tehdä ulkoa tuotettujen, rivimiesten tasolle vajonneiden, mutta vuorineuvosluokan palkkaa nauttivien Vertalan ja vaikkapa Kukin tai yhden kauden tähden eli Hancockin kanssa sopparit? Miksi ei voitu odottaa omien pelaajien tilanteen selkiytymistä, vaikka omien poikien paluu oli valittu kauden teemaksi? Totuushan on se, että tällä hetkellä koko Euroopassa on saatavissa erittäin hyvin rivimiehiä ja myös heitä parempia pelaajia.
Pohjanmaalla tai stadissa ei arvosteta peräpään nuolemista, mutta samoja asioitahan minäkin pohdin. Näissä hommissa mä en voi ymmärtää Virmasta, mutta Eeron siirtymisen "estäminen" tehtiin siis mielestäni jo aiemmin keväällä. Eli juuri kuten kirjoitit, miksi nämä em. pelurit, jotka meillä nyt pelaavat piti signata niin aikaisin, I Don´t know. Ainoa toivo ensi kautta ajatellen on, että Jortikka tiesi miksi. Mutta pääpointti, Eerolla ei mun käsityksen mukaan ole todellakaan mitään Jokereita vastaan.


Viestin lähetti mtmela Kärpillähän asiat ovat kehittyneet sitten 80-luvun ja kyseessähän on rikas seura, joka pelaa taitavaa, yleisöön menevää jääkiekkoa. Miksi siihen ei haluaisi mukaan, jos vielä maksetaan kunnon tili päälle. Ja se, että Oulu on pohjoisessa ja porojen hoitoaluetta ei ole kovin järkevä argumentti.
Niin, tarkennuksena se, etten tällä kertaa tarkoittanut pohjoisella ja poroilla mitään pahaa vaan päinvastoin. Eero tykkää uusista ympyröistä ja sopeutuu mihin vaan. Oulu ei varmasti ole Eerolle edes paha, sen verran valoisasta kaverista on kyse. Onnea ja menestystä, kunhan ei Jokerien kustannuksella. Ps. Kaiken muun Kärpistä ja Oulusta kirjoittamasi allekirjoitan - hieno seura Kärpät kaikin puolin.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eero Somervuori

Olen samaa mieltä bozikin kanssa että tulipa mielenkiintoinen keskustelu kun Eero siirtyy Kärppiin pelaamaan.Minulle se ei ollut kovin suuri pettymys vaikka Somervuori ei valinnutkaan ensikauden joukkueeksi Jokereita.Eero on tehnyt oman valintansa ja sillä sipuli toivotetaan onnea Eerolle Kärppiin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Bozik, en tarkoittanut sinua, enkä yleensäkään keskustelutaitoisia Jokerifaneja vaan tätä tiettyä Jyp-genreä, joka älähtää tämänkin kommentin jälkeen. Esimerkiksi voit käydä lukemassa nimimerkki Uhlbäckin kommentin Kärppäosion Somervuori Kärppiin- ketjun ensimmäiseltä sivulta. You know what I mean?

Olen samaa mieltä kanssasi, että näin nykypäivänä saattaa hyvinkin olla (että, huippupelaajat haluavat pelata Kärpissä), ja oman Kärppäviittaukseni kohdistin näihin ihmisiin jotka elävät menneessä, kateuden siivittämässä ajanjaksossa. Asiat muuttuvat ja kehittyvät, aina ei ole ollut näin ja sitä aikaa emme ikinä unohda, samanlainenhan tilanne teillä oli aiemmin, eli ns. divarivaellus. Sieltä palasimme, kuten tekin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mtmela
Asiat muuttuvat ja kehittyvät, aina ei ole ollut näin ja sitä aikaa emme ikinä unohda, samanlainenhan tilanne teillä oli aiemmin, eli ns. divarivaellus. Sieltä palasimme, kuten tekin.
Mä luulen ymmärtäväni mitä meinaat, siis nou hätä. Tällainen keski-ikäistyvä ukkeli vaan tahtois takas lähinnä 90- luvun. Miksiköhän ? Mutta ei hätää, kaikkemme teemme, ettei Kärpistä tule uutta tuhkimoa meidän tavoin. Joka tapauksessa, kaikki onni olkoon matkallanne - siellä vaaniivat Jokerit, TPS, HIFK, Tappara jne.

Tähän tämä sm-liiga homma mun mielestä perustuu. Isojen tappaminen on nautinto ja kaikista isoimman (Jokerit?) tuplanautinto. Niin sen pitääkin olla, mun "kaikista" viesteistäni vaan paistaa se, että laskekaa nyt herran jestas jo Kärpät SUURTEN joukkoon. Ei teille enää riitä play off paikka, mä oon varma siitä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Bozik:" Niin sen pitääkin olla, mun "kaikista" viesteistäni vaan paistaa se, että laskekaa nyt herran jestas jo Kärpät SUURTEN joukkoon. Ei teille enää riitä play off paikka, mä oon varma siitä."

Lainaan tähän itseäni toisesta ketjusta:

Itse olen sitä mieltä, että paineita ei olisi ensi kaudelle. Mestaruus saavutettiin pitkän tauon jälkeen, lopullinen paluu huipulle on selviö. Edes KJ ei voi ryssiä Kärppien tulevaisuutta totaalisesti. Kauteen voi lähteä pelaamaan viihdyttävää jääkiekkoa, sillä tulee tulosta tässä liigassa, ei ehkä joka vuosi mestaruutta, mutta tällä omalla reseptillä pysytään huipulla kauan. Palapelin osia on vara fiksailla jos siihen on tarvetta. Mutta tokihan Kärpät suosikki on, ja vihattu vastustaja, hyvin monella alkaa ottamaan pannuun, kun sympaattisesta ns. pikkuseurasta kasvoikin rikas voittaja, jolla on vara valita huippuvahvistuksia.

Itse lasken Kärpät suurten ja rikkaiden joukkoon, jos joku sitä ei tee, niin se on omaa tyhmyyttä. Siltikin kaiken tulee perustua omaan tyyliin ja reseptiin, oma runko + huipputaito.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt jaksa tätä Eero-casea alusta loppuun asti lukea, mutta itseäni ei Eeron Kärppiin meno harmita yhtään. Huomisen jälkeen alkaa joukkueen hyökkäys olla kohtuullisen täynnä. Jos Eero/ muu laituri olisi hankittu niin Mäki ei olisi kaikkien terveenä ollessa edes mahtunut kokoonpanoon. Omasta mielestä on paljon tärkeämpää pitää kiinni nykyisistä nuorista pelaajista antamalla heille edes nelosketjun paikka kuin hankkia hyökkäykseen enää yhtään pelaajaa. Ainoan poikkeuksen tekee Selänne. Ei meilläkään asiat kovin huonosti ole, jos Dalla pelaa ens kaudella nelosessa.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Viestin lähetti demitra
En nyt jaksa tätä Eero-casea alusta loppuun asti lukea, mutta itseäni ei Eeron Kärppiin meno harmita yhtään. Huomisen jälkeen alkaa joukkueen hyökkäys olla kohtuullisen täynnä. Jos Eero/ muu laituri olisi hankittu niin Mäki ei olisi kaikkien terveenä ollessa edes mahtunut kokoonpanoon.
Mielenkiintoinen peruste, varsinkin kun huomisen jälkeen Mäki EI mahdu pelaavaan kokoonpanoon.

Valtonen-Metro-Jantunen
Lind-Filppula-Hancock
Dahlman-Pakaslahti-Varis
Kuusisto-Kuki-Vertala

Tämän jälkeen on siis vielä Mäki, Oksa ja Koivisto.

Joten on aika turha perustella, minkään pelaajan saamista tai jättämistä junnujen peliajalla, koska sitä ei nytkään ole tulossa yhdellekkään junnulle.

Variksen hankintaa ei kukaan muu kuin Virmanen/Harkimo voi ymmärtää. Otetaan tänne yksi menneisyyden haamu ja heitetään taas yksi Jokerisukupolvi hukkaan. Kumpihan tekee ensi kaudella enemmän tehoja Laine vai Varis? Kumpihan pelaa pidempään? Aivan kuin Virmasen tarkoikoituksena olisi taata ettei yksikään Jokerijuniori voi päästä SM-liigan huipulle.

No ehkäpä taas parin vuoden kuluttua on "junnuprojekti" josta sitten taas voidaan luopua - muiden seurojen hyväksi. Tai hankkia takaisin näitä "omia" pelaajia kuten Dahlman ja Kuusisto, joita keskivertofani ei ole koskaan nähnyt Jokereiden edustusmiehistössä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Flu
Variksen hankintaa ei kukaan muu kuin Virmanen/Harkimo voi ymmärtää.

En tiedä kuka ymmärtää ja kuka ei, mutta Variksen tapauksessa alullepaneva voima miehen hankkimiseksi oli käsittääkseni Jortikka. Itse asiassa ei muistaakseni Masalle kelvannut edelliskaudella ja meni siksi Tapparaan ja nyt hankittiin Jortikan toiveesta.

Tämä ei tarkoita että itse olisin tasajalkaa hyppinyt Variksen hankkimisesta, mutta helpompi tämä on niellä Jortikan hankintana, kun Masan neronleimauksena.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Gags
Variksen tapauksessa alullepaneva miehen hankkimiseksi oli käsittääkseni Jortikka

Ei ollut. Kyllä se oli Virmanen. Ja aika yllättäen tuli diili... Mikä ei muuta sitä mihinkään, että Jortikalle Varis kyllä kelpasi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Flu
Variksen hankintaa ei kukaan muu kuin Virmanen/Harkimo voi ymmärtää. Otetaan tänne yksi menneisyyden haamu ja heitetään taas yksi Jokerisukupolvi hukkaan. Kumpihan tekee ensi kaudella enemmän tehoja Laine vai Varis? Kumpihan pelaa pidempään? Aivan kuin Virmasen tarkoikoituksena olisi taata ettei yksikään Jokerijuniori voi päästä SM-liigan huipulle.

No ehkäpä taas parin vuoden kuluttua on "junnuprojekti" josta sitten taas voidaan luopua - muiden seurojen hyväksi. Tai hankkia takaisin näitä "omia" pelaajia kuten Dahlman ja Kuusisto, joita keskivertofani ei ole koskaan nähnyt Jokereiden edustusmiehistössä.
Still kyynelehdin kanssasi. Tämä on suoraa asiaa mitä Flu kirjoittaa, vaan miksi sydämeni on entistä enemmän ensi kauden Jokerien puolella. Tää on meidän jengi Masalla tai ilman, JOKERIT.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti bozik
Tää on meidän jengi Masalla tai ilman, JOKERIT.

Tämä on sellainen itsestäänselvyys joka tahtoo aina unohtua kun vuoron perään täällä kritisoimme Hjallista, Virmasta, Jortikkaa tai ketä tahansa vuorollansa. Kukaan omistaja, tj, valmentaja tai pelaaja ei ikinä ole suurempi kuin Jokerit. Siitä lähdetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös