Minä voin kyllä aivan täysin samaistua tuohon Miguelin tekstiin. Ihan samat fiilikset on täälläkin päin. Mehän taidetaan aika saman ikäisiäkin olla, liekö menossa kahdenkympin kriisi..?
Tuo seurustelu vain seurustelun vuoksi on aina jotenkin ihmetyttänyt mua, ihan teiniajoista lähtien, kun on seurannut kavereiden touhuja vierestä. Vaikka tälläkin hetkellä tahtoisin hirmuisen kovaa jonkun viereeni, en voisi kuvitellakaan, että se olisi vain "joku tyttö".
Ja ihan samalla tavalla, minäkään en pysty mitenkään oikeasti kiinnostumaan tuntemattomista, vaan pitää tutustua suht hyvin. Tämähän aiheuttaa sitten sen, että mä teen aivan liian usein sen, että ihastun naispuolisiin ystäviini. Tai usein ja usein, mutta kuitenkin. Tässä kevään ja kesän mittaankin on ollut vähän hankaluuksia, kun tyttö, joka on melkeinpä paras ystäväni, on alkanut herättää vähän vääränlaisia tunteita minussa. Eipä siinä, ko. tyttö tietää kyllä siitä mutta se luo vaan vähän pahaa jännitettä ystävyyteen.
Kyllähän sitä aina joitain vähän kiinnostavia tyttöjä löytyy, mutta koskaan ei tapahdu mitn, kun en saa itsestäni irti toimintaa. Itseluottamustakaan ei ole hirveästi siunaantunut, joten on vaikea kuvitella, että joku tyttö voisi kiinnostua "silleen".
Eipä sillä, ei minulla mitään hirvittävää kiirettä ole vakavaan suhteeseen kaikesta huolimatta. Sinkkuna on kuitenkin ihan ok, vaikka mitään yhdenyön juttujakaan ei ole juurikaan ollut. Kyllähän tässä aikaa on. Ja naiset on niin hieno juttu, että näkee niiden eteen vähän vaivaakin.
Pakko vielä fiilistellä yhtä Nemi-strippiä, jonka leikkasin IS:stä irti, koska se kolahti ihan oikeasti. Kuvasti mun toimintaa pirun hyvin. Meni jotenkin näin:
*ruutu 1*
mies: Se on tosi hienoa, kun löytää jonkun, jonka kanssa on samalla aaltopituudella...
*ruutu 2*
mies: ...niin kuin sielunkumppanin, tiedätkö?
*ruutu 3*
Nemi [tyhjentää tuoppinsa]: Niin, minäkin toivon, että rakastun pian.
*ruutu 4*
mies [jää istumaan onnettomana, kun Nemi lähtee]: Minä taas toivon, että se loppuisi pian..