Rippituoli: tänne tilitykset juuri tapahtuneista synneistä

  • 27 560
  • 184

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kiroilin äsken kovalla äänellä. Lisäksi toivoin eräälle ihmiselle jotakin voimakasta ja kiusallista ruumiintoimintoa tapahtuvaksi mahdollisimman julkisella paikalla. Eräälle toiselle ihmiselle toivoin hyvää yksisuuntaista matkaa paikkaan, johon aurinko ei paista.

Nyt olen taas rauhallinen, fiksu ja hyvätapainen oma itseni.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Männä vuoden synnit julki!

Niin, koska vuosi vaihtui, olen näin ollen pakoitettu tunnustamaan kaikki juuri nyt muistamani rötöstelyt ja muutkin töllöntyöt.

Olen ensinnäkin varastanut töistä:

2 putkiloa Sikaflexia
3 Putkiloa akryylimassaa
1 Silikoniputkilo
Pitkän vatupassin.
Paskapaperia.
Käsipyyhkeitä.
2 Ilmastointiteippirullaa (parempaa laatua)
Maalia
Jätesäkkejä
Iso ruuvimeisseli
Vasara
Pistosahan teriä.
Armaflexiä (makuualusta)
Maalitela
Maalitelan kaukalo
CD-levyjä
Kyniä, kumeja ja pari viivotinta
Sadeasu
Levytilaa työkoneelta

Tämän lisäksi olen:

-Olen tuonut omaa rakennusjätettä firman roskikseen
-Olen pannut kaikki roskat samaan pussiin.
-Ostanut suomalaisia kurkkuja ja tomaatteja kaupasta ulkomaalaisen hinnalla sekä valkosipulikurkkuja maustekurkkujen hinnalla.
-Kussut kadulle useasti
-Näyttänyt persettä useasti ja tahallaan.
-Kussut lavuaariin useasti.
-Juonut humalahakuisesti
-polttanut tupakkaa vaikka olen lakossa.
-Katsellut tissielokuvia.
-Pyykinyt räkäpalloja ovenkahvoihin ja muuallekkin.
-Jättänyt killereitä ja jarrareita vessanpyttyyn.
-Kussut tahallaan lattialle.
-Sotkenut tussilla seiniä
-Juonut omia ravintolassa, jäähallissa ja muuallakin.
-Olen kuluttanut kohtuuttomasti työaikaa Jatkoajassa.
-Autoilin autottomana päivänä ihan tarkoituksella.
-Istunut useasti valepaskalla työaikana
´
Ja onhan sitä kaikkea muutakin..

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Re: Männä vuoden synnit julki!

Viestin lähetti ervatsalo
-Kussut kadulle useasti
-Näyttänyt persettä useasti ja tahallaan.
-Kussut lavuaariin useasti.
-Pyykinyt räkäpalloja ovenkahvoihin ja muuallekkin.
-Jättänyt killereitä ja jarrareita vessanpyttyyn.
-Kussut tahallaan lattialle.
-Sotkenut tussilla seiniä

Täältä tähän

ervassahan piilee oikea isänmaan toivo. Asiahan nyt ei minulle kuulu, mutta menisit takaisin leikkikouluun.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Männä vuoden synnit julki!

Viestin lähetti Carlos
ervassahan piilee oikea isänmaan toivo. Asiahan nyt ei minulle kuulu, mutta menisit takaisin leikkikouluun.

Niin, mainittakoon, että se sopisi kyllä allekirjoittaneelle, mikäli palkka pysyy samana ja siellä olisi netti.

Loppukaneettina tyydynkin sanomaan, että arvokas vanheneminen on yliarvostettua ja sellaista meinstriimiä kuten Petri Munckin kuuntelu tai Idolsin katsominen.

Täältä tähän
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Humalasta taas

Tämä pitää ehdottomasti mainita. Raiskasimme edelliskerralla yökerhossa olessamme nimimerkki pazen kanssa Dingon "Levoton Tuhkimo" -nimisen rallin. Anteeksi kuulijat.

Taasen viime kerralla eri yökerhossa ei suuria mokia tapahtunut. Jokunen kerta kuitenkin samaisessa paikassa kohelsin ensin baaritiskillä puhuen rivoja juttuja, ja vessasta tullessani tein näyttävän esiintulon kulman takaa. Pahoitteluni siis humalatoilailuistani.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Humalasta taas

Viestin lähetti Arnold
Pahoitteluni siis humalatoilailuistani.
Humalassa tapahtuneita syntejä tai toilailuja ei tarvitse pyydellä anteeksi taikka hävetä. Ne eivät ole omaa syytä.

Itse tein tänään väärin kiroillessani pari minuuttia putkeen, kun eivät asiat ottaneet sujuakseen. Lisäksi varastin illalla kolme viipaletta juustoa kämppikseltäni.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Himoitsin tänään lähimmäiseni matkaa Turkuun. Ennen kuin lähetätte lynkkaajat tänne konttorikompleksiini, ottakaa pliiz huomioon lieventävänä asianhaarana, että siellä pelataan tänään jääkiekkoa. Toivottavasti.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti tant gredulin
Himoitsin tänään lähimmäiseni matkaa Turkuun. Ennen kuin lähetätte lynkkaajat tänne konttorikompleksiini, ottakaa pliiz huomioon lieventävänä asianhaarana, että siellä pelataan tänään jääkiekkoa. Toivottavasti.
TuTo ei kyllä pelaa tänään...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Join eilen illalla todella nopeasti yhden kylmän KOFFin (0,5l).

Syitä tähän:
- koko viikon kestänyt työ-case tuli (toivottavasti) jollain tapaa valmiiksi
- kaupassa ei ollu Nikolaita! (eikä myöskään Sandelsia 0,5l pulloissa)
- kova jano

Tänään tai huomenna otan vahingon takaisin ja yritän nauttia rauhallisempaan tahtiin, nautiskellen muutaman oluen.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Sanoin nimeltämainitsemattoman lehden asiakaspalvelun vastaajaan 'haistakaa paska', meni hermot kun ei kolmannenkaan numeron jälkeen luurin päässä vastannu ihminen... aina vaan automaatteja. tana kele...
Huomenna alkavan ruotsireissun jälkeen syntilista kasvannee. Mutta palataan sitten asiaan (jos vaan muistan jotain?).
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mollasin koko kansan Jumalaamme, Sami Heleniusta ison joukon keskellä tänään päivällä. En tiedä, pystynkö mitenkään sovittelemaan tätä syntiäni.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lähdin tänään töistä aikaisemmin.
Olen valehdellut tänään.
Harjoitin haureutta, ja ehkä vielä lisää.

Menen kammiooni rukoilemaan...
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: KIROTTUKO?

Viestin lähetti viking
Tietääkö kukaan tai voisiko joku raamatun omistaja tarkastaa vanhasta testamentista pitääkö paikkansa juttu jonka kuulin viime juhannuksena.Kirottu olkoon mies joka ei kiimaista naista tyydytä.

Ehkä tällä voi yrittää selittää moista toimintaa:

"Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen eikä pakosta; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa." (2. Korinttolaiskirje, 9:7)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Istun HIFK-fanin kotona HIFK:n fanipaita päälläni ja olen kohta lähdössä HIFK-Jokerit-peliin.

Minut on varmaankin huumattu. Tai sitten olen menettänyt viimeisetkin järjen rippeeni. Kaiken huipuksi tämä uhkaa olla hauskaakin.

Antakaa anteeksi SaiPaveljet ja -siskot. Kaikesta tästä huolimatta SaiPa on kuitenkin se joukkue, jolle sydämeni sykkii nyt ja ikuisesti.
 

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Nauroin kun kuulin Ilveksen hävinneen tapparalle. Onko enää mitään toivoa välttää helvettiin joutuminen?
 

Anton

Jäsen
- Ajattelin jälleen koko ruokatunnin törkeitä, lihallisia ajatuksia ruokalan tiukkapeppuisesta kassabambista.
- Annoin erittäin kovaäänisesti sopimattomia ohjeita edessäni parkkipaikalla törttöilleelle pellelle.
- Tulin WC:stä pesemättä käsiäni.
- Puristin kaupassa vahingossa sormet leipäpussin läpi ja kätkin tihutyöni alimmaiseksi. Tämä tapahtui myöhemmin, tuon valitettavan vessaepisodin jälkeen.
- Mietin loppuiltapäivän ihmisen luonnonmukaiseen kloonautumiseen liittyviä asioita ja meidän uutta siivoojaa.
- Katsoin edellisen jakson sarjasta Sinkkuelämää ja nyt hävettää aivan hirveästi!

Riittääkö tuon viimeisen hyvittämiseen, että syön tällä kertaa kolme (3) sivua Koraanista?

Minähän alan toistamaan samoja syntejä, onko minusta tullut mielikuvitukseton?
Minusta on tullut keskiluokkainen, tunnevammainen keskivertoihminen ja seuraavaksi varmaankin äänestän SDP:tä?
Sen täytyy olla syntiä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kävin katsomassa yhtä myytävänä olevaa autoa kesken työpäivän. Mutta koska se auto ei edes ollut paikalla, niin eikö tämä ole vain puolikas synti?
 

Anton

Jäsen
amok:
"Narskautin linja-autolla toiselle puolen kaupunkia.... ilman lippua. Ei muuten kaduta. Kostoksi."

Kostosi oli julma ja säälimätön. En kumminkaan epäile, etteikö he olleet sitä ansainneet.
Oikeutettu kosto ei ole syntiä!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Poison
Istun HIFK-fanin kotona HIFK:n fanipaita päälläni ja olen kohta lähdössä HIFK-Jokerit-peliin.

No nyt kun olet paljastanut tämän suuren salaisuuden (itse en uskaltanut) niin vielä kerran; oli tosi kiva nähdä taas! Sääli vaan kun niin kauheella kiireellä, mutta ehkäpä ensi kerralla sitten paremmalla ajalla.

Ai tilityksiä...? En kyllä kehtaa kun alaikäisetkin lukevat;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tunkki
Kiusasin tahallani espoolaisia jääkiekosta kiinnostuneita ihmisiä.

Onko sellaisia ihmisia olemassa??
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Heitin melkoisen leijan palaverissa, äänettömän toki. Jengi ihmetteli vähän nyreissään mistä haju tuli...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kopsasin työkoneelleni mp3-musiikkia netistä ja sain 5 virusta kaupan päälle.

Jäin ylitöihin vain siksi koska kotona on vieraita joiden kanssa en juuri nyt jaksa seurustella.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä synti on tapahtunut jo n.15 vuotta sitten, mutta pakko se on tunnustaa...olen joskus pienenä poikana käynyt katsomassa Ässien pelin Porissa(olisikohan ollut liigakarsintapeli kaudella 89-90) ja ostanut samalla reissulla pienen Ässien lipun, jota sitten pelissä heiluttelin.

Huhhuh, tulipas tunnustettua...tämä on kyllä synti mitä ei varmasti mitenkään voi saada anteeksi. Täytyy vaan kysyä että mikä on ajanut pienen pojan tällaiseen tekoon. Onhan sitä kaikenmaailman murhaajia ym. mutta että tällaista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös