Ilta-Sanomien otsikko:
Presidentti Niinistö: "Ei meillä ole huolestumisen syytä"
Ei helvetti. Kädet ristissä toivotaan, että nyt jäi taivaanisältä pressamme jinxaus huomaamatta.
...
Eli eiköhän siellä ala täysi suursota, ja kohta on ryssä Suomenkin rajalla kuten niin monen monta kertaa ennenkin viimeisen reilun tuhannen vuoden ajan...
Jos vanha perivihollinen yrittää taas päräyttää rajan yli, niin toivon samanlaista aloitusta, kuin Sallassa 1939: päivää ennen sirkuksen alkua lähettävät ensin soittokunnan vetämään internationaalia rajapuomille.
Iltahämärässä olivat peruuttaneet takaisin metsään, mutta rajavartijoilla oli tässä vaiheessa jo varmistin poistettu.
Ei liity mitenkään ketjun aiheeseen, mutta olen joskus miettinyt, että nykypäivän some-aikana tuosta saisi hyvän tragikoomisen videon youtubeen.
Ikävin skenario on että Suomen rajan lähellä tapahtuu jotain vakavaa, joka laittaa pakolaisvyöryn liikkeelle ja kohta on miljoona venakkoa tms tunkemassa rajan yli tänne...
Siellä on totuttu jonottamaan, ei tule mitään tunkua.
Itse ketjun asiaan sain ensiapupakkauksen erään tilauksen kylkiäisenä. Onkohan se nyt sitten jinksi, kun kohta kompastun kylpyhuoneessa tai ainakin leikkaan leipäveitsellä sormeen. Niin tai näin, nyt olen kuitenkin varustautunut.
Asian sivusta, on totuttu, mutta tavat ovat muuttuneet. Ainakin joka paikassa ulkomailla missä olen venakoihin törmännyt niin nimen omaan kiilavaat kaikkien ohi jonoissa.
Siellä on totuttu jonottamaan, ei tule mitään tunkua.
Itse ketjun asiaan sain ensiapupakkauksen erään tilauksen kylkiäisenä. Onkohan se nyt sitten jinksi, kun kohta kompastun kylpyhuoneessa tai ainakin leikkaan leipäveitsellä sormeen. Niin tai näin, nyt olen kuitenkin varustautunut.
Ikävin skenario on että Suomen rajan lähellä tapahtuu jotain vakavaa, joka laittaa pakolaisvyöryn liikkeelle ja kohta on miljoona venakkoa tms tunkemassa rajan yli tänne...
Ilta-Sanomien otsikko:
Presidentti Niinistö: "Ei meillä ole huolestumisen syytä"
Ei helvetti. Kädet ristissä toivotaan, että nyt jäi taivaanisältä pressamme jinxaus huomaamatta.
Venäjän federaation ulkorajat ulottuvat kesään mennessä Greenwichin pituuspiirille. Kaikista ilmansuunnista.Tänään tuota hokivat Carl "Provokraka-Calle" Haglund ja Pekka "Antonion melkein pressamies" Haavisto. Tosiasiahan on, että Suomi on aivan kusessa ja Putinin sekä unisedän pommit alkaa putoilemaan hetkenä minä hyvänsä. Voin vaikka lyödä asiasta 20 tonnia vetoa.
Kyllä se näin poijjaat taitaa olla, että tornilogoisia kirjeitä voidaan alkaa odottelemaan postiluukusta. Se on menoa sitten ! Jaws ei taida ehtiä mukaan.
Tällä hetkellä nollan jäähyminuutin pelaajien pistepörssiä johtaa Evgeni Kuznetsov.
Ryan O'Reilly pilasi mahdollisuutensa ylivoimaiseen voittoon muutama päivä sitten ottaessaan ensimmäiset jäähyminuuttinsa pelatessaan Sharksia vastaan kauden peliään numero 72. Nyt O'Reillylla on siis kasassa 58 pistettä ja 2 minuuttia jäähyjä.
Tällä hetkellä nollan jäähyminuutiin pelaajien pistepörssin kärki näyttää tältä:
1. Evgeni Kuznetsov - 11 GP - 2+5 = 7 P
2. Beau Bennett - 15 GP - 2+3 = 5 P
3. Linden Vey - 18 GP - 0+5 = 5 P
4. Zach Boychuk - 9 GP - 1+3 = 4 P
5. Rob Scuderi - 47 GP - 0+4 = 4 P
Scuderilla myös ihan kunnioitettava määrä pelejä alla ilman yhtäkään jäähyminuuttia. Ja pelaa ihan kohtalaisia minuutteja vastustajan parhaita vastaan.
No eiköhän se Scuderi mennyt heti ottamaan sen kauden ensimmäisen jäähynsä kun menit asiasta täällä mainitsemaan.
Mihinkä ne miehet jäävät?... kohta on miljoona venakkoa tms tunkemassa rajan yli tänne...
Mihinkä ne miehet jäävät?
Aamuyöstä nimim. pehtoori kirjailee tähän tapaan...
...Ja sitten n. 20 tuntia myöhemmin jysähtää 20 nimimerkin edestä. Mahtava jinxaus.
Suomen kannalta tämän päivän tulokset menossa oikein suotuisasti