Minulla on sekä ruutu-paketti ja kausikortti. Olen viimeisestä viidestä matsista nähnyt muutaman erän. Paikalla olen viimeksi ollut Jokerit-pelissä ja väliin jää tänäänkin, on parempaakin tekemistä. Tuntuu, että elinkautisesta olisi tulossa armahdus. En olisi ikinä uskonut, että tällaiseen tilanteeseen tullaan. Kausari ollut yli 20 vee putkeen. Ilman Tomppaa ja Ramia tässä ei oltaisi.
En tiedä, vituttaako tämä minua, mutta jotakuta organisaatiossa tulisi vituttaa, kun minun tapainen kannattaja harkitsee kokonaan irrottautumista koko hommasta. Toki mut voi dumata tuuliviiriksikin ja valtakunnassa taas kaikki hyvin.
Mun kausaritontti x 2 on ollut nyt tyhjänä neljä viimeistä peliä ja tulee olemaan niin kauan, kunnes Tom The juustonpurija emme kommentoi keskeneräisiä asioita Bondas on poistunut. Kun ei edes kiinnosta mennä matseihin, kun tietää mitä skeidaa siellä on venattavissa. IFK : n hallituksen pitäisi oikeasti ottaa lakki kouraan ja potkia Bondas ensin pois ja lähteä miettimään ketä muuta samoilla saranoilla ja samaan syssyyn lyödä viisaat päänsä yhteen ja miettiä mitä kukakin haluaa, koska haluaa miten haluaa miten se tehdään ym. Ei se niin vaikeeta ole.