Vemppajaosto 2013–2014

  • 133 246
  • 375

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pahoittelut jos tuo "itkeminen"-termi osui jotakuta johonkin hermoon. Minun puolestani Huhtala voidaan hakata vaikka joka kohtaamisessa ja hyvä olisikin, mutta ajattelin vain sitä miltä tämä katkeruus ulospäin näyttää. Taklaus ja tekohan oli ruma, mutta varsinkin tämä soittamisen perään haikailu alkaa saada jo koomisia piirteitä. Ei se varmaan hei aio soittaa.

Muutenkin on sanottava, että olisin toivonut Lukolta jotain muunlaista kuittivihkoa kuin paikallisten toimittajien jutut tai katsomon buuaus.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Liigapörssin vuoksi kyselen että miksiköhän Liigapörssin sairaslistalla Jesse Virtanen on merkattu nyt loukkaantuneeksi 11.10. saakka, vaikka olen ymmärtänyt että olisi jo erittäin lähellä pelikuntoa? Onko tullut jotain takapakkia toipumisessa vai onko kyseessä vain LP:n ylläpitäjien perinteinen häröily?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg

senilix

Jäsen
Kukahan mahtaa tippua kokoonapanosta Jessen tulon myötä, vai tippuuko kukaan?

Kuten jo aikaisemmin ennustelin, niin Jesse jää katsomoon. Liikaa kiekollista taitoa:)

Miten kauan sitten viihtyy katsomossa ennen kuin joku puolustajapulasta kärsivä joukkue vie.

Toivon olevani väärässä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uskoisin että Virtanen pelaa lauantaina HIFKiä vastaan. Mieluusti toki olisin hänet jo tänään nähnyt kaukalossa.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Kyllä mun veikkaukseni on että Jesse lähtee Mestikseen hakemaan pelituntumaa joksikin aikaa ja Nurmi tule kokoonpanoon syrjäyttäen Nikon. Mitä sitä valmiita systeemiä rikkomaan kun kerran toimii....;-), vai toimiiko?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Joukkue kärsii maalinteko-ongelmasta ja joukkueen paras maalintekijä (ottaen huomioon pelatut pelit, peliajan, yv-vastuun) laitettaisiin sivuun. Ei kuulosta järkevältä?

Ei niin. Juuri siksi niin tapahtuukin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nurmi on pelikunnossa ja todennäköisesti jo lauantaina mukana kokoonpanossa.

Hieno homma! Kauvosaari ja Saarelakin on lähes pelikunnossa, eli vain Zalewski on pidempään poissa. Hyvältä näyttää loukkaantumistilanteen suhteen. Esim. lauantain vastustajalla HIFK:lla on 10 miestä saikulla.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä. Ainakaan tuolla ei nimeä ollut listassa. Silloin ei Lukolta infoa Saarelan tilanteesta ole Liigalle kaiketi lähetetty.

http://www.liiga.fi/xml/media/muut/injured_players.htm

Saarela on alaikäinen, joten mielestäni hänen tilanteestaan voi olla hissunkissun on pelikunnossa tai ei. Lisäksi Allu on viimeksi pelannut A-junnuissa, joten en näkisi häntä tässä kohtaa liigapelaajaksi, joista tuonne ilmoitetaan. Vaikka toki sopimus on liigajoukkueen kanssa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Saarelalla ilmeisesti lievä aivotärähdys joten menee varmasti aikaa palata kokoonpanoon.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Nurmen tilanne toivottavasti vaan flunssaa tms, poissa statuksella "toistaiseksi".

Tukosen tilanne mietityttää. Tämä oli kirjoitettu Lukkomania.comiin perjantai illalla :

"Lauri oli vaimon kanssa CM parkkipaikalla, klenkkaus ja etukeno näyttää siltä,että selkä ei ihan kunnossa ole. Itse olen ollut selkävammainen parikymmentä vuotta ja juuri tuolta se näyttää kun selkä on kipeä. Toivottavasti putki kuitenkin kulkee."

EIkä ollut tänään kokoonpanossa, joten taitaa selkä taas vihoitella.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tukosen tilanne mietityttää. Tämä oli kirjoitettu Lukkomania.comiin perjantai illalla :

"Lauri oli vaimon kanssa CM parkkipaikalla, klenkkaus ja etukeno näyttää siltä,että selkä ei ihan kunnossa ole. Itse olen ollut selkävammainen parikymmentä vuotta ja juuri tuolta se näyttää kun selkä on kipeä. Toivottavasti putki kuitenkin kulkee."

EIkä ollut tänään kokoonpanossa, joten taitaa selkä taas vihoitella.

Eikös nuo Laten selkäkivut ole kroonista luokkaa? (muiden vammojen ohella). Viime kaudella Tukonen pelasi pleijareissa kipulääkkeiden yms. voimalla, vaikka ei pystynyt kävelemään rappusia ylös. KalPa-sarjassa Late jouduttiin pelin jälkeen kantamaan lentokoneeseen, kun selkä löi jumiin.

Eli eiköhän tuo levolla tule pian sellaiseen kuntoon, että Tukonen voi taas pelata, kunnes pahempaa jumia selkään tulee. Laten kipukynnys on käsittääkseni niin kova, että pystyy pelaamaan, vaikka normaali kävely tuottaisikin tuskaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
En tarkkaan tiedä onko kroonisia vai ei. Ehjä kesä kuitenkin alla eikä KalPa pelissä ollut merkkejä tästä. Toivotaan parasta.

Myös Saarela on vieläkin sivussa. Varmaan viikon tai pari vielä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Saarelalla ilmeisesti lievä aivotärähdys joten menee varmasti aikaa palata kokoonpanoon.

Tietyt tahot tosiaan kertovat, että Aleksi Saarelan olevan sairastuvalla juurikin aivotärähdyksen takia. Eikä välttämättä lievän? Saarela Jr. on muistaakseni kärsinyt junnuaikoinaan jo muutaman aivotärähdyksen, joten tämä ei taida olla leikin asia.

Toivottavasti kuulemani huhut aivotärähdykdsestä ovat vääriä ja vaan peukalonsa on tai oli kipeä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös