pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Muistakaa nyt hyvät ihmiset kuitenkin, että realismi ei ole negatiivisuutta, vaikka nuo jostain käsittämättömästä syystä jatkuvasti sekoitetaan keskenään.
Jos on yhtään pitempään tätä subjektiivisten kokemusten tulvaa seurannut, niin on saattanut huomata, että se ei ole pelkkää tilitystä omista naisasioistaan (missä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä ja tuomittavaa). Se on myös pettterin ilosanoman julistamista maksullisten naisten paremmuudesta. Minua ei voisi vähempää hetkauttaa jonkun random-nimimerkin epäonnistuneet ihmissuhteet, maailmanluokan kyynikko kun olen. Mutta jos sitä omaa elämäntapaansa aletaan tuputtaa muille palstaveljille ainoana oikeana tienä siksi, että "naiset ovat kaikki opportunisteja ja hyväksikäyttäjiä", niin olen oikeutettu antamaan vastalauseeni. Olen tuollaisiakin ihmisiä elämäni varrella tavannut (heidät erottaa nopeasti kunnon ihmisistä, jos on yhtään ihmistuntemusta), mutta yhtään tuollaista en ole kelpuuttanut ystäväpiiriini. Tuo mainittu kyynikko minussa haluaa ilmoittaa, että vakka kantensa valitsee.Yleistäen ja yksilöiden, MR puhuu täällä omista subjektiivisista kokemuksistaan omalla subjektiivisella tavallaan, jotka ovat yhtä totta kuin kuin jonkun muunkin kokemukset - eli totta vain hänelle itselleen, ei sen enempää.
...koko teksti...
.... Mutta jos sitä omaa elämäntapaansa aletaan tuputtaa muille palstaveljille ainoana oikeana tienä siksi, että "naiset ovat kaikki opportunisteja ja hyväksikäyttäjiä", niin olen oikeutettu antamaan vastalauseeni. Olen tuollaisiakin ihmisiä elämäni varrella tavannut (heidät erottaa nopeasti kunnon ihmisistä, jos on yhtään ihmistuntemusta), mutta yhtään tuollaista en ole kelpuuttanut ystäväpiiriini. Tuo mainittu kyynikko minussa haluaa ilmoittaa, että vakka kantensa valitsee.
...
Asioista toki voidaan, on hyvä ja välillä ehdottoman tarpeellistakin keskustella, mutta omien kokemustensa pohjalta syntyneen elämänfilosofian nostaminen toisten yläpuolelle ei ole erityisen hedelmällinen lähestymistapa keskusteluissa - toivottavasti en itse syyllisty nyt tuohon...
....
En tajunnut sanaakaan :DVittu, mikä lausehirviö, sisällöstä puhumattakaan...
Muistakaa nyt hyvät ihmiset kuitenkin, että realismi ei ole negatiivisuutta, vaikka nuo jostain käsittämättömästä syystä jatkuvasti sekoitetaan keskenään.
Se miten ihminen on tarkoitettu elämään luonnossa vaistojensa puolesta.. and here we go...
... Eiköhän tässä käy perinteiset eli ollaan yhdessä ja hengaillaan siihen asti, kunnes toinen löytää jostain jonkun toisen. Voihan tässä toki hyvinkin käydä, mutta epäilen. Täytyy vähän koettaa jarrutella omia fiiliksiä ja lopettaa tässä vaiheessa "turhien" toiveiden elättelemistä tai muuten käy huonosti vielä, jos tämä jossain vaiheessa loppuu. Näillä mennään.
Totta totta. Yritinkin ottaa asiaa vielä enemmän esille, kun puhuin tästä tilanteesta. Ei vaan meinannut naisesta irtoa mitään. Muutakuin se, että seuraava kuukausi voisi mennä samalla tavalla. En sitten viitsinyt enempään jauhaa, kun mietin että nainen ahdistuu näistä keskusteluista. Kysyin vielä, että mitä hän tuntee minua kohtaan niin hän vain vastasi jotain epämääräistä. Todella vaikea muutenkin lukea häntä, kun on aina innoissaan kun nähdään ja haluaa nähdä ja näyttää viihtyvän minun luonakin mutta kun otin vähän vakavempaa asiaa esille niin ei oikein mitään irronnut.Jep - tämä onkin se varmin tae ennustuksellesi. Jarruttelu ja himmailu suhteessa ei jää näkymättä sille toisellekaan ja hän voi sortua ajattelemaan juuri samoin kuin sinäkin.
Parisuhteen kolme kultaista sääntöä:
1. Puhukaa keskenänne!
2. Puhukaa keskenänne!!
3. Puhukaa keskenänne!!!
Elämyshakuisuuden sisällä tämä on vielä ihan oma imperatiivinsa, joka hallitsee nähdäkseni parisuhdemaailmassakin. Hyvään seikkailuun/elämyksiin perinteisesti sisältyvien draaman ja tragedian sijaan nykyelämän tulisikin olla yhtä romanttista komediaa, jossa keskitytään vain nauramaan, näyttämään hyvältä, juomaan kuoharia (siideriä) ja tietysti nussimaan. Mitään ei olla valmiita ottamaan vakavasti tai koeteta löytää syvempiä merkityksiä, syitä ja seurauksia. Siinähän saattaisi rasittua, tulla paha mieli tai ahdistua. Helppo kuvitella jonkun oman elämänsä carriebradshaw'n hakeutuvan terapiaan, jos joku kundi on alkanut puhua syvistä tunteistaan.
3. Särje sydämesi
"Mikä ei tapa, se vahvistaa" -sanonta pitää tällä kohdin paikkansa. Sydänsurut opettavat myös, ettei rakkautta voi pitää itsestäänselvyytenä.
4. Jätä
Jättäminen voi olla hyvin epämiellyttävää, mutta on voimauttavaa olla se, joka tekee lopullisen päätöksen suhteessa.
9. Koe kesäromanssi
Vaikkei kesäromanssi kestäisi, jää siitä hauskat muistot, joiden pariin aika ajoin palata.
15. Harrasta seksiä ystävän kanssa ilman sitoutumista
Jos et muuten, niin ainakin pitääksesi huolen, ettei ihastuksesi kohteena oleva ystävä ole juuri se, joka karkasi käsistäsi.
20. Opettele tuntemaan itsesi
Aina välillä näkee telkkarissa ja myös livenä sellaisia hieman yksinkertaisempia naisia, joiden kohdalla tulee usein mietiskeltyä että millainen mies oikein jaksaa sellaista. Tuosta Anna Abreusta vaan tuli mieleen, äsken kun se oli taas telkkarissa.
Parisuhteen kolme kultaista sääntöä:
1. Puhukaa keskenänne!
2. Puhukaa keskenänne!!
3. Puhukaa keskenänne!!!
Pätee ehkä samaa sukupuolta olevien parien kohdalla, mutta miksi miehen pitäisi lässyttää enkeliterapiaan ja horoskoopeihin uskovan sukupuolen edustajan kanssa, jonka mielialoja säätelee hormoonihumala ja -kankkunen??
Mikä tämä sukupuoli on? 7 päivää lehden toimittajat?
Ja pitäisihän minun tuo kultainen sääntö tietää. Viimeisin suhde kaatui juuri tähän, kun himmailtiin ja kaikki oli hyvin mutta ei sitten ollutkaan. Puhumalla olisi varmasti saatu monta asiaa kuntoon. No sitä nyt on toki enää turha murehtia. Oppia toki voisi ottaa.
Se, jolla on aidot tissit.
Tätä olen miettinyt hyvin paljon. Noin siinä kävi. Eihän nyt koko ajan voi jauhaa jostain äärimmäisen vakavasta, mutta vähän jälkeenpäin tuntuu, että emme oikeastaan puhuneet mistään, kun kaikki tuntui menevän hyvin omalla painollaan.
Totuus oli sitten hieman toinen ja kengän kuva persuksiin.
Aaaah. Ero tuli. Ensimmäinen kunnon suhde siis takana ja fiilikset myös sen mukaiset. Samalla lähti työpaikka (tosin vasta hetken kuluttua) ja asunto. Vittu että vituttaa, muija ei ole moksiskaan tästä erosta ja paneskelee jo toista jätkää, joka sekin myös vituttaa. Elämä hymyili ja kaikki oli kerrankin hyvin. Tuntui siltä, että mulla oli kaikki tarvittava. Nyt ei ole mitään. En ole ikinä tuntenut mitään tuollaista, mitä tunsin kyseistä naikkosta kohtaan. Onneks alko viikon loma töistä ja palkkapäiväkin sattuu olemaan tänään, joten voipi olla että kaljahommiksi menee.