Tuntuu nämä jutut muuttuvan samanlailla kuin armeijassa laitettiin joukkueessa viesti eteenpäin, niin ne vaan suurennetaan. Rami sitä, Rami tätä... taitaa lähteä narrileiristä suurimmat jutut ja sitten jotkut niitä levittelee kuin huora jalkojaan.
Sun kannattais kuule JHag hankkia uusi tiedottaja itsellesi. Talajalla on aina ollut on edelleen OMA auto. Sitä tuskin kannattaa luovutella yhtään mihinkään...
Ja mun tietojeni mukaan Talajalla ei ole autoa ollenkaan, kun ei sitä kantakaupungissa asuvana treenimatkoihin tarvitse ja joukkue matkustaa pelipaikkakunnille dösällä.
On tää jännää.
Onko Talaja muuten hyvä ajamaan autoa?
Zamboni-kuskiksi?? Toivon, että Talaja jää, mutta HIFK:lla on paljon laitahyökkääjiä ja ymmärrän hyvin, jos lähtee pois.
Voidaan vuokrata Ilmalaan, kun niillä ei ole Kovasen kanssa sopimusta?
edit. Vai oisko sittenkin, siinäkö selitys Jeren siirtoon?
Minulle tuli tänään kello 14:20 postilaatikkooni HIFK newletters. Onkos teille muille tullut?
Ne jotka eivät ole tilanneet HIFK:n newletteriä niin voivat lukea sen tästä linkistä.
KIEKKO JÄÄHÄN
Todella hieno kirjoitus Nybarilta. Heti huomenna joukkueen pitäisi olla iskussa.
Ramstedt jättää KHL-seuransa
Kyllähän Ramu mulle kelpaisi, vaikka joukkue onkin aika täysi. Fatasta nyt en tiedä pelaako mies laidalla vai keskellä, mutta puhtaita taitosenttereitä meillä ei joukkueessa omasta mielestäni ole yhtään.
Ramstedt jättää KHL-seuransa
Kyllähän Ramu mulle kelpaisi, vaikka joukkue onkin aika täysi. Fatasta nyt en tiedä pelaako mies laidalla vai keskellä, mutta puhtaita taitosenttereitä meillä ei joukkueessa omasta mielestäni ole yhtään.
Muuten kyllä, mutta ei Summasen IFK:hon.
Silti suurin puute taitaa olla yhden pätevän ja tasaisen alakerran isännän paikka. Mielellään saisi olla vähän vihainenkin.
En olisi hirveän yllättynyt mikäli pelaisi Jokereissa ensi kaudella.
En olisi hirveän yllättynyt mikäli pelaisi Jokereissa ensi kaudella.
Pakkipuoli on minulle vieläkin liian usean avoimen kortin miehittämä, että siihen osastoon luottaisi pätkääkään. Talven aikana tulee pelejä, jolloin Söderholmilla on flunssa, Jokela istuu pelikieltoa ja Kurvinen potee selkäänsä. Jos kaikki kolme pois samaan aikaan, niin puolustus on ohut ja kapea kuin perskarvan haituva, pardon my French. Eklund + ynnä muut jäällä.
HIFK:n kannattaa nyt pakkitilanteessa pitää pää kylmänä. Ainoa poikkeus on se, että Lydmanin signaisin heti, jos vain saumaa on. Sellaista huhua hänen suhteensa joskus kuulin, että HIFK:n kanssa on NHL-uran jälkeisestä ajasta jotain sovittu.