En tiedä onko tämä ollut aiemmin täällä!? Linkki vie Youtubeen pätkään Jokereiden "tehoharjoittelusta" vuodelta 1996.
Niin, Virtanen lainasi erään YK:n perustaman kv-ilmastotutkimuslaitoksen lukuja ja sekös sai kaikenmaailman punavihreät vihaiseksi. Väärin lainattu ja oikeat lukemat tulee Orakselta ja Greenpeacelta!
Niin vitsikkääseen muotoon kun tuon saitkin väännettyä, niin totta joka sana!
Virtanen teki datasta tulkinnan jota 97 % enemmistö alan tutkijoista ei jaa. Tynkkynen ja Greenpeace antavat tämän 97 %:n enemmistön tulkinnan mukaisia lukuja, joten kyllä niitä voi pitää "oikeana" ja Virtasen tulkintaa vääränä. Kun näin epätieteellinen väite esitetään valtakunnan ykkösajankohtaisohjelman yhtenä viikon kärkenä, niin ohjelmasta tuleekin populistista paskaa jota Yle varmasti näin jälkeenpäin katuu.
Naurattaa edelleen, Virtanen, Yle. :D
Nimimerkki Boog28:n lyhyeksi jääneelle palstahistorialle ja sille miten olemattoman seulan läpi tänne jengiä pääsee.
Ihan piristävä jamppa oli kyseessä näitten muka-asiallisten spekuloijien rinnalla :D
No kyllähän tuo Tää on homoille -ketjun avaaminen oli sellainen tempaus, ettei lopputuloksena oikein muu kuin kirjoitusoikeuksien poisto voinut tulla kysymykseen.
Nimimerkki Boog28:n lyhyeksi jääneelle palstahistorialle ja sille miten olemattoman seulan läpi tänne jengiä pääsee.
Punavihreät näyttävät taas kerran suvaitsevaisuutensa eriäviä mielipiteitä kohtaan.
Luettuani kyseisen nimimerkin pari aiempaa viestiä, jotka olivat sisällöltään täysin asiallisia, pidän mahdollisena että hänen käyttäjätunnuksensa varastettiin.
Tai sitten tyyppi oli itse sammuksissa, mutta tyypin kone ja kaveri eivät olleet.Tai sitten hän vaan kuukausien tauon jälkeen kännissä totesi, että mitäpä minä tuolla Jatkoajalla ja kävi hassuttelemaan.
... pidän mahdollisena että hänen käyttäjätunnuksensa varastettiin.
Tai sitten tyyppi oli itse sammuksissa, mutta tyypin kone ja kaveri eivät olleet.
Sille, että joku voi unelmoida Nazem Kadrin siirtymisestä SaiPaan.
Sille, että joku voi unelmoida Nazem Kadrin siirtymisestä SaiPaan.
Menin ensimmäistä kertaa elämässäni lukemaan kuuluisaa SM-liigan siirtohuhuketjua. Mahtavaa settiä. Onko se aina samanlainen?