Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 18.12.2012

  • 212 161
  • 800
Tila
Viestiketju on suljettu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jokerit selvitti alivoiman, tosin sai apuja myös mailan hajoamisesta.

Et vielä vastannut kysymykseeni, aamuisista lonkkavaivoistani. Olis sulle helpponakki, kun radion/nettiteeveen perusteella diagnisoit Erosen aivotärähdyksenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
itku nyyh. Ota nessua. Jos kamerasta ei näy mitä tapahtui, niin tilannetta ei hyväksytä.
Mikäs helskutin puolukka sulla on siellä pimperossa, jos mä sanon että Pelsut pelas loistavasti ja se oli dumarien perseilyä, että kukaan ei tiedä missä se kiekko oli kun kasetti hajos, kun pakkien hämmentäminen alko... ei edes tuomarit. Ei maalia on ei maalia, en mä tiedä oliko se siellä vai ei, niin en mä voi sanoa tai syyllistää ketään, se oli hienosti pelattu pakeilta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
P4 läpi ja suoraan patjoihin, ois pitänyt noilla kilsoilla heittää sisään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tappara - Ässät

Kuten Tinke sanoi, äsken Armialla 3 menetystä yhden vaihdon aikana. Vaikka peli oli 3-0 niin Armian on ihan turha alkaa leijumaan. Varsinkaan kun ei ole vielä itse tehnyt yhtään maalia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HPK 0-2, MIETTINEN! Kaunis maali jälleen.
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
JP Jalon & Timo Peltomaan kirjanpidon mukaan Armialla on jo ainakin kymmenen kiekonmenetystä... Sais poika alkaa jo pelaa ja lopettaa se saatanan leijailu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pelicans - HPK

Änäriii ANAAAAAA Miettinen!!!!!
0 - 2
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tappara - Ässät

Kuten Tinke sanoi, äsken Armialla 3 menetystä yhden vaihdon aikana. Vaikka peli oli 3-0 niin Armian on ihan turha alkaa leijumaan. Varsinkaan kun ei ole vielä itse tehnyt yhtään maalia.

Kiven syytä tämä. Joku AHL-koutsi kun huutaisi flequlle naama punaisena niin saattaisi asenne hiukan muuttua.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kilpeläiseltä loistava torjunta!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kaikki Raksilassa nähdyt maalit ovat olleet maalivahtien otettavissa. Tässä KalPan kavennuksessa Mikkola kyllä antoi niin nätin syötön että.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Hahhah, ei jumalauta. Dehner heittää Koskisen jäihin ku märän rätin ja yleisö huutaa. Tästä mä nautin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
MaG 2-1!! Siisti
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat
Et vielä vastannut kysymykseeni, aamuisista lonkkavaivoistani. Olis sulle helpponakki, kun radion/nettiteeveen perusteella diagnisoit Erosen aivotärähdyksenkin.

Laita parit buranat berberiin ja mee lekuriin jos ei helpota. Näkihän sen nyt kaikki että oli aika kyvytön jatkamaan peliä, ei tosiaan filmannut, tuntuu olevan nyky liigassa tapana...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Et vielä vastannut kysymykseeni, aamuisista lonkkavaivoistani. Olis sulle helpponakki, kun radion/nettiteeveen perusteella diagnisoit Erosen aivotärähdyksenkin.

Jos kaveri makaa tajuttomana jäässä niin luuletko että taklauksesta ei olisi tullut aivotärähdystä? Lonkavaivoihisi suosittelisin amputaatiota.

Ai tämä on taas tällainen peli jossa Ruudulle saa tehdä mitä vaan, raumalaisetkin huutaa tuomareille nuijaa kun tuomarit on niin pihalla. Ilmeisesti näkivät että olisi kuulunut tulla jäähy raumalaisille.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Jee, KalPa tulee näennäisesti mukaan. Tai en minä tiedä. En minä peliä kyllä katso : D
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
HIFK-TPS

Markus Granlund 2-1. Maalin edestä lapioi irtokiekon sisään. Hienoa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta mä oksennan kohta. Miten vitussa yksi puupäävalmentaja onnistuu tappamaan joukkueen hengen totaalisesti yhden 18min erätauon aikana?! Hakkaako se niitä nilkoille siellä vai miten se vie joka jätkältä jalat ja taistelutahdon?!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
P4 läpi ja suoraan patjoihin, ois pitänyt noilla kilsoilla heittää sisään.

Yritti nostaa patjan yli, ei onnistunut tällä kertaa.

Ja samalla Makke iskee pelin 2-1!
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Kilpeläinen pelaa todella loistavasti! Viimeisestä tilanteessa olisi pitäny Dehnerille viheltää kahden minuutin rangaistus kampituksesta, mutta tuomari piti pillin taskussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös