Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 197
  • 2 605

trap

Jäsen
Samaa mieltä Migen kanssa. Jos mahdollista, niin voisi vähän aikaistaa deadlinea. Ainakin niin että voisi sunnuntaina vähän aiemmin alkaa pelailemaan seuraavaa jaksoa? Itellä tulee usein aika pitkiä pelitaukoja, kun 1-2 iltaa menee jaksossa ja näitä GMC-pelejä lukuunottamatta Xbox saa pysyä aika pitkälti kiinni, kun ei oikein nappaa muut pelimuodot.

Titans

Jäsen
Hoi! Olen viikonlopun taas poissa, joten Colorado, Detroit ja Vancouver -ottelut täytyy pelata jo tänään tai huomenna. Olen nyt paikalla ja joskus yöllä voin myös tulla matsaamaan. Menen ysiltä leffaan niin silloin ei kerkeä. Huomenna pystyn pelaamaan klo. 15-16 ja illalla/yöllä.

Ilmoitelkaas siis milloin sopisi! Toivottavasti ei mene simulointiin..

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Komissaarin murahduksia:

- Pelaajavaihtojen puolella on kovasti toivottu poistettavaksi suojaamattomien pelaajien -sääntöä, joten ensi jakson alusta lähtien farmiin dumpatut pelaajat eivät päädy waivers-listalle.
- Ensi jakson alussa kaikki GM:t laittavat päälle mahdollisuuden pelata tietokoneen ohjastamaa joukkuetta vastaan. Tietokonetta vastaan saa pelata tunti ennen jakson vaihtumista, jos ottelua on edelleen pelaamatta.

Florida olisi muutaman tunnin linjoilla, vastassa vielä NJ,TB,CAR ja DET.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
- Ensi jakson alussa kaikki GM:t laittavat päälle mahdollisuuden pelata tietokoneen ohjastamaa joukkuetta vastaan. Tietokonetta vastaan saa pelata tunti ennen jakson vaihtumista, jos ottelua on edelleen pelaamatta.

Toivottavasti tästä sitten pidetään kiinni, ettei siellä jotkut vaan pelaile konetta vastaan kyselemättä, silloin kuin sattuu huvittamaan.

Aivan hyvät muutokset kyllä. Tapu tapu.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pens, BOS, CBJ ja PHI. Pelataan ilmeisesti huomenna? Laskun kanssa sovitaan huomiselle muutenkin ja kaikki muut on näköjään menny offlineen tunti sitten.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Pens, BOS, CBJ ja PHI. Pelataan ilmeisesti huomenna? Laskun kanssa sovitaan huomiselle muutenkin ja kaikki muut on näköjään menny offlineen tunti sitten.

Otetaan huomenna, kun pitää vähän palautua tämän päivän matseista. Käsi ei ihan tykännyt kun tuli pelattua joku 8 ottelua parin tunnin sisään. =)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onhan meille tulossa sitten jonkun näköinen joulutauko?

Porukka varmasti ties missä, kuten nyt mm. itse olen vanhempien luona koko aaton ja osan joulupäivää.

Eli esimerkkinä nyt jos jakso päättyy 22.12. esim, niin seuraava jakso kestää siitä viikon?

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue

Samaa mietin itsekin. Olen itse Lapissa lomilla 22.12-2.1. (tai jotain sinnepäin), eli tältä ajalta jää ainakin pelit pelaamatta. Hitaalla pelitahdilla ei kuitenkaan ihan kauheaa ongelmaa pitäisi tulla, eikä yksi viikko pitkitä kautta kovin paljoa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Henk. koht. olen joulutauon kannalla, mutta eiköhän tästä jonkinlainen vääntö saada aikaan. Ehdotan aikatauluksi seuraavaa:

su 16.12. klo 18 - ke 19.12. klo 22 (Nipistetään kuluvasta jaksosta muutama tunti)
ke 19.12. klo 22 - su 23.12. klo 22
su 23.12. klo 22 - su 30.12. klo 22

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Blackhawksilla 2 peliä jaksoa jäljellä, Dallas sekä Toronto. Lähden huomenna Joensuunhun pelireissulle, saapuminen takaisin joskus la-su yönä, joten sunnuntaina onnistuuu pelit. Pistän tietokonemahdollisuuden päälle, joten jos ei pysty pelaamaan tuolloin niin voi pelata mun puolesta konetta vastaan vaikka huomenna.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sellainen muutos aikatauluun, että kuluva jakso päättyy sunnuntaina klo 18:00, ei siis 22:00.

Florida olisi hetken linjoilla, vastassa muistaakseni CAR, DET, NJ ja TB.

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit linjalla nyt klo 19 asti eli kerkeän yhden ottaa nyt. Olen linjoilla myös kahdeksan jälkeen.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruinsilla 3 peliä jäljellä, Toronta ja Buffalo 2x. Koska pelaillaan?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruinsilla 3 peliä jäljellä, Toronta ja Buffalo 2x. Koska pelaillaan?

Mä tuun linjalle tässä heti kun saan nää hommat kotona hoidettua. Tulin just vasta himaan ja akka on kun viulun kieli, kireenä paitsi alapäästä. Sieltä oletettavasti yhtä löysä kun aikasemminkin. Koitan sille vääntää jonkun salaatin että linjat pysyy kurissa ja kyselen sit josko se viittis suksia vittuun hetkes että voin keskittyä hetken oikeeseen elämäänkin.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NJ, koska pelataan? Taas on melko hankala saada sovittua mitään, kun ainoa yhteydenotto on tullut joku ilta, kun boksi on ollut päällä ja netflixi on ollut käynnissä ja peli olisi pitänyt pelata heti silloin. Ehdin vielä silloin linjoille samaan aikaan Devilsin kanssa, mutta silloin ei enää matsi sopinut ja mitään muuta aikaa ei tietenkään pystynyt kertomaan.

Runkosarjan vikassa jaksossa ekalla kaudella jäi matsi pelaamatta samaa jengä vastaan, kun vastustajalla ei mielenkiintoa riittänyt.

Jahas vai kenkää liigasta, noh otetaa nöyrästi vastaan tämä. Pahoittelut kaikille. 4 ottelua jäi viimeisestä jaksosta pelaamatta. Netti ongelmiin osin ja omaan saamattomuuteen kaatui tämä homma..

Mistähän homma nyt kiikastaa? Ainakin netti näyttää toimineen 8 tuntia sitten, kun änäri on kelkassa ja boksi tulilla.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla meni tappeluks koko eilinen ilta himassa. Meillä on muutto tässä niskassa just mutta tänään pystyn pelaan päivän aikana sovittaessa millon vaan. Illalla vapaa pelaan myös sekä huomennakin. Mieluiten otan tänne kellonajat miten pystytään pelaan, boxilla en viitti roikkua kun pitää pakkailla.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Blackhawksilla 2 peliä jaksoa jäljellä, Dallas sekä Toronto. Lähden huomenna Joensuunhun pelireissulle, saapuminen takaisin joskus la-su yönä, joten sunnuntaina onnistuuu pelit. Pistän tietokonemahdollisuuden päälle, joten jos ei pysty pelaamaan tuolloin niin voi pelata mun puolesta konetta vastaan vaikka huomenna.

Mulle (Toronto) käynee kyllä sunnuntaina peli vaikka siinä joskus iltapäivällä, kunhan rapulasta(?) heräilee.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalolla peli sovittuna klo 20 Columbusta vastaan. Sen jälkeen heitän viimisen keikan uuteen kämppään ja voin pelata vaikka koko yön. Boston otti kans yhteyksiä ja pelataan pelit pois (2kpl) kun saan vastauksen. Sit siellä oli vielä ainakin Pens ja joku muu mitä en nyt muista vastassa, käykö miten?

edit. Se olikin Philadelphia se viiminen ja se onkin sovittu jo huomiselle.

edit2. Ja Bostonia vastaan on sovittu nyt tuplamatsi klo 22.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Ennakkotiedoista poiketen, Edmonton linjoilla vasta huomenna, en tiedä ketä vastaan on pelejä ja montako, mutta vissiin Detroit x2 ja Columbus. En ole keskiviikon jälkeen himassa ollut niin tietokonettakaan ei päällä ole. Pahoittelut, on ollut paljon kiireitä. Yritän huomenna ehtiä mahdollisimman monta pelaamaan, ennen sitä 18.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy