New Yorkin Madison Square Gardenissa pidetään 12. joulukuuta tukikonsertti hurrikaani Sandyn uhrien auttamiseksi. Konsertin esiintyjälista koostuu seuraavista artisteista:
Bon Jovi
Eric Clapton
Dave Grohl
Billy Joel
Alicia Keys
Chris Martin
Bruce Springsteen & The E Street Band
Eddie Vedder
The Who
Roger Waters
Kanye West
Paul McCartney
Konsertti televisioidaan suorana ympäri maailmaa, ja se on myös mahdollista katsoa netissä. Nettilähetyksen odotetaan tavoittavan miljardi katsojaa. Lähetys alkaa Suomen aikaa kello 2.30 yöllä.
121212home | The Robin Hood Foundation
Itse törmäsin tähän konserttiin Bruce Springsteenin Facebook-sivuilla ja esiintyjät nähtyäni totesin, että tästä voisi ehkä oman ketjun tehdä. Jos jotakuta kiinnostaa katsoa. Itse tuskin tulen tätä katsomaan ainakaan suorana, koska torstaina pitää olla skarppina töissä. Mutta jos joku haluaa suorana katsoa, niin tästä topicista löytyy linkit.
Tuolla lista eri sivustoista, joissa nettilähetys lähetetään
121212watch | The Robin Hood Foundation
Bon Jovi
Eric Clapton
Dave Grohl
Billy Joel
Alicia Keys
Chris Martin
Bruce Springsteen & The E Street Band
Eddie Vedder
The Who
Roger Waters
Kanye West
Paul McCartney
Konsertti televisioidaan suorana ympäri maailmaa, ja se on myös mahdollista katsoa netissä. Nettilähetyksen odotetaan tavoittavan miljardi katsojaa. Lähetys alkaa Suomen aikaa kello 2.30 yöllä.
121212home | The Robin Hood Foundation
Itse törmäsin tähän konserttiin Bruce Springsteenin Facebook-sivuilla ja esiintyjät nähtyäni totesin, että tästä voisi ehkä oman ketjun tehdä. Jos jotakuta kiinnostaa katsoa. Itse tuskin tulen tätä katsomaan ainakaan suorana, koska torstaina pitää olla skarppina töissä. Mutta jos joku haluaa suorana katsoa, niin tästä topicista löytyy linkit.
Tuolla lista eri sivustoista, joissa nettilähetys lähetetään
121212watch | The Robin Hood Foundation