Ravistettava ja pyyhittävä käytön jälkeen?

  • 6 701
  • 38

Ravistettava ja pyyhittävä käytön jälkeen?

  • Napakka ravistus ja lahkeeseen

    Ääniä: 74 56,5%
  • Heilautus lavuaariin, huuhtelu runsaalla vedellä ja kuivaus

    Ääniä: 7 5,3%
  • Paperin mutkaan ja puristus

    Ääniä: 48 36,6%
  • Töpöttely kostutetulla vanulapulla

    Ääniä: 2 1,5%

  • Äänestäjiä
    131
Tila
Viestiketju on suljettu.

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kotikonstein se on vaan ravistus ja viimeiset tipat housuihin. Baarissa yritän usein vähän huilutella vedellä ja kuivata paperilla, jos vaan mahdollista tehdä se huomaamattomasti. Jokainen miesten vessoissa vieraillut voi tietenkin mietiskellä hiljaa mielessään miten tämä on edes mahdollista. Mutta eihän kiekkomatsissakaan tarjota snägärillä kusista makkaraa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tilanteen mukaan joko napakka ravistelu ja tarpeen niin vaatiessa pala paperia tekee siivomman lopputuloksen.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällainen paperin käyttö kusemisen jälkeen on minulle aivan uusi juttu. Jotenkin hämmentävää. Itselleni on aina riitänyt kevyet ravistelut.
 

#8 Manoel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka
Pari napakkaa heilautusta ja lahkeeseen. Joskus jos ei nesteytys ole kunnossa ja kusi on tummankeltaista, saatan pyyhkästä paperinpalalla. Kovan kusihädän lähes läpinäkyvä neste ei haise eikä tunnu mustissa kalsongeissa missään.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kusen vain suihkussa joten siinä hoituu se pesu samalla

Minä kusen aina uimahallin altaaseen koirauinnin yhteydessä, niin säästöä tulee siinäkin.

No tosissaan, kyllä paperia täytyy käyttää, kun sitä kusitippaa vaan tuntuu aina riittävän.


Miten olisi "Miten pyyhit perseesi paskantamisen jälkeen-ketju?" Etu vai takakautta?...:)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sellaiset uudentyyppiset lerssinkuivaimet ovat vänkiä, mutta miksi ne ovat siinä oven vieressä ulos lähtiessä?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Sellaiset uudentyyppiset lerssinkuivaimet ovat vänkiä, mutta miksi ne ovat siinä oven vieressä ulos lähtiessä?

Jossain urbaanissa legendassa kerrotaan, että niistä koneista tulee ulos pekonia. Kas, kun eivät halua että tungetaan Herra juustoon ja pistetään piiloon.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Paperia ehdottomasti. Kyllä intiimipaikat (ja pikkupöksyt) täytyy olla puhtaana sekä miehellä että naisella.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kusen vain suihkussa joten siinä hoituu se pesu samalla

Päivän parin satsit kerralla muodostavat kirjaimellisesti kultaisen suihkun?

Minä en ainakaan käy suihkussa joka päivä, ellei ole syytä tiheämpään suihkussa käymiseen (ts. rasittavaa liikuntaa, äkillinen helle yms.). Pari kertaa viikossa käyn saunassa, suihkukertoja näiden lomaan tarvittava määrä (0-4).

Suihkussa kusemiseen muistaakseni jossain Brasiliassa suositeltiinkin terveysvirastojen yms. toimesta. Säästyy vettä, kun ei tarvitse huuhtoa kusitippaa monella litralla wc:n vettä.

Itse asiaan eli ureanvuodattamisrituaaliin. Riippuu täysin paikasta ja tilanteesta, eli julkisissa vessoissa pelkkä ravistelukin voi riittää ja joskus sen on pakkokin riittää. Tosin pyrin menemään lukolliseen koppiin, jossa paperin käyttö on selkeä normi. Mikäli on ennakoitavissa ns. isompaakin asiaa tai vähintäänkin epäselvyyttä, onko vatsassa möyrimässä pelkkää kaasua vai ei, niin silloin on helpompaa istua alas.

Kotioloissa olen laiska ja laiskana ihmisenä istun ennemmin kuin seison. Lisäksi laiskana ihmisenä en jaksaisi koko ajan siivota seisaaltaan kusemisen tuottamia väistämättömiä roiskeita, joten tämän sijasta vältän roiskeiden muodostumisen lysähtämällä istumaan pytylle, jolloin vessa pysyy hygieenisempana kauemmin.

Istuma-asennossa välttyy myös seisoma-asentoa paremmin "viimeinen tippa tulee housuihin"-lainalaisuudelta, koska rakko tyhjenee istualtaan paremmin (tätä on tutkittukin jossain). Paperia päälle, ja näin sitä välttyy tricolor-alushousujen keltaiselta osalta ainakin suurimmaksi osaksi.
 

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ainakin jokainen kunnon panomies pikkasen pyyhkäisee. Itse ajattelen, ettei ole hienoin mahdollinen tilanne, kun emäntä käy muniin kiinni kusisten alushousujen läpi. Tosin, jos ei saantia ole, mun puolesta voitte kusta vaikka suoraan housuihinne.

Pisoaareilla käytän itse sellaista taktiikkaa, että pyyhkäsen kusisen nupin kämmeneen ja siitä käsipesulle.

Varsinkin, jos on vetänyt edellisenä iltana perus 12-päkin bisseä, on istumapissa aamulla aivan ehdoton, kun minuuttitolkulla lorottelu tuppaa seisaaltaan kyllästyttämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös