Siksi sinne ei mennäkään joka viikko, vaan kerran Kuussa riittää.
Eli naiset ovat astronautteja.
Siksi sinne ei mennäkään joka viikko, vaan kerran Kuussa riittää.
Joo, juuri satuin käväisemään Kiekkopesän yleisellä puolella - toinen kerta ikinä - kun näin jossain ketjussa täällä maininnan siitä. Olipa aika katkeransuolaista meininkiä paikoin, täytyy todeta. Kun ei ego kestä, niin sitten värkätään oma palsta pystyyn kroketin merkeissä tms. touhuilua. Ehkä joku on saanut kenkää syyttä, mutta tuskin kaikki.Moni entinen jatkoaikalainen on ottanut omastakin tahdostaan loparit tältä palstalta ja vaihtanut toiselle.
Juu, lueskelin samaa ketjua alusta ja lopusta muutamat sivut. Joku alkupuolella mainitsi, ettei tehdä ketjusta ja sitä kautta foorumista pelkkää vittuilukanavaa, mikä saikin ihan aiheesta nyökyttelyjä osakseen, mutta jo toisella sivulla alkaa olla aika katkeransävyistä nillittämistä tuo touhu. Lähinnä tulee mieleen joku futisfoorumin kendo-huutelu, vaikka varmasti palstalla käydään ihan asiallistakin keskustelua. Enempää en ole jaksanut perehtyä.Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.
Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Avautui etteivät ne pääse meistä eroon sitten millään.
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.
Yksi suosituimmista ketjuista on "Jatkoajan keskustelupalstan seurantaketju" vai millä nimellä se nyt olikaan diplomaattisesti kirjoitettu.
Voi herran jestas, eikö muuta tekemistä ole?
En minä ole yhtään pointtiani perustellut sillä. Olen maininnut muutamaan kertaan, että asioita ymmärttää hiukan eri kantilta, kun on omia muksuja. Tuon pitäisi olla täydellisen selvää. Vai onko siinä jotain epäselvää? Pohtikaa sitä vaikka Kiekkopesässä.Käsittääkseni suht moni on todennut täälläkin vitutuksensa sampioon mutta niitä ei varmaan huomioida kun ei niillä ole edes lapsia.
En minä ole yhtään pointtiani perustellut sillä. Olen maininnut muutamaan kertaan, että asioita ymmärttää hiukan eri kantilta, kun on omia muksuja. Tuon pitäisi olla täydellisen selvää. Vai onko siinä jotain epäselvää? Pohtikaa sitä vaikka Kiekkopesässä.
Minuun saa toki vittuuntua, mutta ennen pelihousujensa repimistä kannattaisi kuitenkin edes yrittää lukea ne viestit loppuun. Perustelen mielipiteeni ja kykenen pyytämään anteeksi, jos kiehuu ylitse. Mutta koska nuorten miesten täyttämällä palstalla poikkean valtavirran ajattelusta, mua saa ilmeisesti keväisten vääntöjen perusteella epäillä epänormaaliksi ja sanomisiani saa vääristellä.
En todellakaan ole. Pysyn ensinnäkin kaukana tietyistä ketjuista tai en ainakaan kommentoi vaikka kiinnostaisikin, jos ei mulla kompetenssia keskusteluun ole. Esim. politiikkaan liittyvät keskustelut ovat tällaisia. Kiinnostaa, mutta en jaksa seurata niin intensiivisesti, että mulla olisi juurikaan annettavaa.Jaa niin, unohdin edellisestä viestistä että yksi syy sille mitä ihmettelet saattaa olla se ettei kanssasi saa oikein olla eri mieltä. Mahtaa olla raskasta kun tietää kaiken ja on aina oikeassa.
Pakko myöntää, että huvitti suunnattomasti luettuani jonkun omien sanojensa mukaan jatkis-taustattoman pesäläisen kommentteja. Jannu siis naureskeli tälle palstalle opitun mukaan, vaikka ei ollut koskaan tänne edes kirjautunut. No, eipä tuokaan multa mitään pois ole, mutta huvitti kyllä.Ja kaikilla aktiiveilla taitaa olla Jatkoaika-taustaa, joten ei ihme, että tätä seuraavat.
Kerrassaan hulvaton kommentti kaverilta, joka on kirjoittanut Jatkoaika.comin keskustelupalstalle 14 692 viestiä.
Eikö sinulla ole ollut muuta tekemistä kun käydä seuraamassa mitä ne siellä kirjoittelee?
Toisin sanoen Kiekkopesän puolella on loogista analysoida mitä Jatkoaikaan kirjoitetaan, mutta toisin päin homma menee niin, että jatkoaikalaisilla ei todellakaan ole muuta tekemistä?
Ei, en ole käynyt lukemassa Kiekkopesää. Voi olla, että olen tämän ketjun perusteella saanut väärän kuvan tilanteesta.
Eikö sinulla ole ollut muuta tekemistä kun käydä seuraamassa mitä ne siellä kirjoittelee?
Täytyy sanoa, että tuli kerralla tehtyä kaksi vierailua Kiekkopesän keskustelupalstalle, ensimmäinen ja viimeinen. Olen tavannut useamman kyseisessä ketjussa kirjoittelevan nimimerkin JWC tapahtumassa ja pitänyt heitä asiallisina ihmisinä. Mutta täytyy sanoa, että vierailun perusteella käsitys hieman muuttui.
Ja sitten minun tehtyä tänään saman kuin sinä olet joskus tehnyt, päätät avautua minulle?
Erittäin mielenkiintoista.
Kävin tänään ekan kerran kunnolla tutustumassa Kiekkopesään.