Juhannuksen supertripla 2012

  • 31 466
  • 178

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä minä nyt niin pahoitan mieleni tälläisistä veikkauksista.

Niin, oma rivini:

H: 6
L: 8
V: 13

Juhannus sujuu rauhallisesti, kuten normaalistikin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kuten aikaisemmissakin supertriploissa niin tässä voisi vielä näille oikeille mielensä pahoittaneille muistuttaa, että koko ketjun tarkoitushan on nimenomaan yrittää ennaltaehkäistä näitä tapaturmia tällaisen leikkimielisen visailun varjolla.

Nimittäin mitä enemmän porukkaa lukee tätä ketjua niin voihan olla että sieltä edes joku laidan yli kuseksia saa yhtäkkiä jonkun flashbackin tästä ketjusta ja laittaa edes liivit päälle toimittaessaan tätä ah niin perinteistä operaatiota.
 
K

kiwipilot

H: 7

L: 5

V: 3

Eli yhteensä 15 lusikan nurkkaanheittoa tulevan Jussin karkeloissa.

Saapa nähdä milloin Veikkaus tajuaa Juhannuksen tienoon markkinaraon? Slogankin löytyy suoraan täältä Jatkoajalta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten aikaisemmissakin supertriploissa niin tässä voisi vielä näille oikeille mielensä pahoittaneille muistuttaa, että koko ketjun tarkoitushan on nimenomaan yrittää ennaltaehkäistä näitä tapaturmia tällaisen leikkimielisen visailun varjolla.

Nimittäin mitä enemmän porukkaa lukee tätä ketjua niin voihan olla että sieltä edes joku laidan yli kuseksia saa yhtäkkiä jonkun flashbackin tästä ketjusta ja laittaa edes liivit päälle toimittaessaan tätä ah niin perinteistä operaatiota.

Muistelin, että tämä ketju olisi viime vuonna(kin) kerännyt näitä mielensäpahoittajia. Katsoin nopeasti 2010 ja 2011 ketjujen pari ensimmäistä sivua läpi, mutta eipä siellä ollut juurikaan tosikkoja. Olen ilmeisemmin ainoa. Muutoin mennyt tarkoitus perille.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Ja mennään tänä vuonna jalkapallon Em-kisoja kunnioittaen pelikirjan mukaisesti kuviolla:

H:4
L:3
V:2

ja piilokärkenä 1 kategorihin sopimaton. Kuviona siis 4-3-2-(1).
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Hmm no osallistutaan nyt tähän, tottakai toivon että loppulukema olisi 0-0-0, mutta lienee melko mahdotonta, eli:

Hukkuneet: Suurin osa näistä lienee veneseikkailujen syytä, mahdollisesti sinne pari suonenvetoakin mahtuu. Kuitenkin oletettavasti kylmät säät voivat näitä kuolemia vähentää ja uskotaan näin että EM-futis pelastaa ainakin yhden hengen: "menkää te jätkät vaan, mä katon tän pelin loppuun". Mutta sanotaan että 5 henkilöä hukkuu.

Liikennekuolemat: Mitään yliajoja ei satu, normaaleja kolareita, eiköhän mukaan mahdu vielä yksi dementoitunut vanhus joka ajaa moottoritietä väärään suuntaan. Kuolemia siis 7

Väkivaltakuolemat: En usko että tappoja nähdään monta, ehkä yksi känninen huonon omatunnon omaava mies kilahtaa. Eli 1 kuolema tähän sarakkeeseen.

Noniin toivotaan rauhallista jussia ja pidetäänhän huolta ettei kukaan meistä kasvata mitään lukua, eikös juu?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
A 11
B 4
C 1
Hyvää juhannusta saatana!
Toivon kuitenkin olevani isosti väärässä ja kerrankin päästäisiin alle kympin lukemiin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
H: 6
L: 2
V: 3

Siis 11 täysin turhaa kuolemaa on luvassa tänä keskikesän reimujuhlana. Hautausyrittäjät kiittävät...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Sympatiat: Seattle Kraken
H: 2
L: 5
V: 4

Toivottavasti olen väärässä ja luvut ovat veikkaamiani pienemmät.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
H: 2
L: 5
V: 4

Toivottavasti olen väärässä ja luvut ovat veikkaamiani pienemmät.

Älä siinä jeesustele...oikeasti toivot, että veikkauksesi on oikea. Jos moraalikäsityksesi olisi ns puhtoinen niin tällaisiin pöljiin kyselyihin et ottaisi edes osaa.

:D
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Mä olen tuota statistiikkaa lupaillut jo tovin, joten jaksoinpa sitten vihdoin vähän näpytellä Exceliä, data ohessa, visualisointi liitteessä..
En ottanut noita kategorian "Muut" tapauksia mukaan koska niitten tilastointi on ollut vuosien varrella varsin hajanaista ja tapausten kirjo on turhan laaja että tilastointi oikein kannattaisi.

Koodi:
Juhannuksen supertripla- statistiikkaa				
				
Vuosi	H	L	V	Yht.
2002	6	3	0	9
2003	4	5	3	12
2004	5	5	0	10
2005	5	3	2	10
2006	5	4	0	9
2007	5	4	1	10
2008	1	2	3	6
2009	4	4	2	10
2010	9	9	1	19
2011	2	4	1	7
 

Liitteet

  • Supertriplastatistiikka.png
    Supertriplastatistiikka.png
    14,4 KB · kertaa luettu: 551

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
H: 4
L: 5
V: 1

Fudiskisojen kunniaksi mennään perinteisellä 4-5-1 taktiikalla. Lisäksi HVP-lähtöjä tehdään juhannuksen optimimäärä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
A: 3
B: 3
C: 5
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös