Tässä ketjussa seuraamme Teemu Pulkkisen uran etenemistä

  • 866 815
  • 2 154

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Niin. Kerroit oman "huhusi" ilman mitään lähdettä. Ei varmastikaan ennen Erkan kommentteja ollut kovinkaan uskottavaa. Tietenkin jokainen saa uskoa mitä huvittaa, mutta jalkavammasta puhuminen faktana ei ole ollut ennen Erkan kommentteja perusteltua. Perusteltua on ollut keskusteleminen huhuista, olkoot kyseessä jalkavamma tai päävamma.

Niin mä kirjoitin tänne asioista, jotka pitivät täysin paikkaansa. Muuttuiko ne totuudeksi vasta sitten, kun Erkka ja Lämsä olivat todistaneet, että Pulkkisella on jalkavamma? Mulle on aivan yksi ja sama mitä sä pidät uskottavana ja mitä et. Mä en myöskään ollut tietoinen, että mun pitää ilmoittaa tietojeni lähteet tarkasti, että ne on sinun mielestäsi perusteltuja.

Tunnetko Teemun henkilökohtaisesti vai mihin tämä tieto perustuu? Voi olla, että olen missannut jonkun viestin, tai en tiedä henkilöllisyyttäsi toisin kuin muut palstalla.

Voin vakuuttaa sulle, että mun lähteet ovat sellaiset, että mun ei tarvitse miettiä kuinka luotettavat ne on.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jos kerran täällä nimimerkki C. Orr sanoo Pulkkisen olevan loukkaantunut, niin väliäkö tuolla onko vika jalassa, munissa vai korvien välissä. Pulkkinen ei ole pystynyt joukketta auttamaan millään lailla pitkään, pitkään aikaan, joten hyvä ettei ole kokoonpanossa eikä häntä kukaan kaipaakaan. Joten ei muuta kuin pikaista paranemista Pulkkiselle (ei kuitenkaan liian pikaista) ja ensi kaudella sitten uusin voimin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Hahl rikki, niin Pulu pelaa varmasti, muita ei ole.

Olin just tulossa samaa sanomaan. Siinä olisi se kuuluisa LKP taas mahdollinen, sinäänsä en asialle lämpene kun Hahl on yksi parhaista pelaajistamme, Pulu taas kaukana tasostaan, vai oliko Pulu loukkaantunut? Eli ei välttämättä olisi se korvaaja Hahlille...
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä en myöskään ollut tietoinen, että mun pitää ilmoittaa tietojeni lähteet tarkasti, että ne on sinun mielestäsi perusteltuja.

Ei tietenkään täällä kenenkään tarvitse omia lähteitään paljastaa tai huhujaan perustella, mutta ei samaan aikaan ei ole mielestäni oikeutettua ihmetellä isoon ääneen miksi huhut vellovat ja sinun sanaasi ei välttämättä joka kirjoittaja usko.

Vielä aiheeseen, että toivottavasti Pulkkinen on saatu parsittua kasaan ja on tarvittaessa valmis paikkaamaan loukkaantuneita. Jos Hahl ei sellainen ollut niin takuuvarmasti joku tässä playoff-taipaleella vielä itsensä lasaretin puolelta löytää. Ei tosiaan mitään Pulkkista vastaan, kuten ei myöskään nimimerkki C.Orria. :)
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Pulkkinen taitaa olla jengin vapaamatkustaja jota ei enään joukkueeseen haluta. Maanantaina kun pojat oli lähtenyt hallilta kohti nöördistä niin Pulu oli samalla lähtenyt lenkille. Kukaan ei kuulemma ollut moikannut edes Pulun suuntaan ja Pulu ei ollut sanonut mitään kannustavaa tai oikeastaan yhtään mitään joukkueelle kun bussiin nousivat. Onkohan siis oikeasti Jokereiden, joukkueen ja Pulun välit menneet huonoiksi.
Itse toivon, että näin ei ole. Pulu on vaan masentunut, kun ei kulje ja muu joukkue antaa miehen olla rauhassa keräämässä ajatuksiansa ja itseänsä kasaan.
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Pulkkinen taitaa olla jengin vapaamatkustaja jota ei enään joukkueeseen haluta. Maanantaina kun pojat oli lähtenyt hallilta kohti nöördistä niin Pulu oli samalla lähtenyt lenkille. Kukaan ei kuulemma ollut moikannut edes Pulun suuntaan ja Pulu ei ollut sanonut mitään kannustavaa tai oikeastaan yhtään mitään joukkueelle kun bussiin nousivat. Onkohan siis oikeasti Jokereiden, joukkueen ja Pulun välit menneet huonoiksi.
Itse toivon, että näin ei ole. Pulu on vaan masentunut, kun ei kulje ja muu joukkue antaa miehen olla rauhassa keräämässä ajatuksiansa ja itseänsä kasaan.

Paskat se mikään vapaamatkustaja on, eikä ole ikinä ollutkaan. Nää "moikkaamis jututut" menee ihan lökäpöksy osastolle!!!

Joukkueurheilu on vaan niin monesta osasesta kiinni, yhden "epäonni" toisen lottovoitto. Toisen tuskaa nyt ei vaan haluta lisätä.

Oli sitten pelaamattomuuden syynä mikä tahansa, lahjakkuudesta on kyse, se on nähty. Summasummarum, kuitenkaan en nää Pululle mitään paikkaa tämän hetken edustuksessa. Vaikka Riksa olisi pois, ei Pulua tähän rooliin voi käyttää, ei kai sitä kukaan edes mieti.

Pulu kunnossa ollessaan menee kahteeen ekaan hyökkäävään kenttään heittämällä missä liigajengissä hyvänsä, tällä hetkellä ei mahdu minkään pelaavan jengin rosteriin, edes ylim. hyökkääjäksi. Valitettavaa, mutta totta.

Vaikka varsinkin omiin junnuihin haluan luottaa, Pulun kohdalla olen jo siirtänyt odotukset ensi kaudelle, pelaa sitten missä pelaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin mä kirjoitin tänne asioista, jotka pitivät täysin paikkaansa. Muuttuiko ne totuudeksi vasta sitten, kun Erkka ja Lämsä olivat todistaneet, että Pulkkisella on jalkavamma? Mulle on aivan yksi ja sama mitä sä pidät uskottavana ja mitä et. Mä en myöskään ollut tietoinen, että mun pitää ilmoittaa tietojeni lähteet tarkasti, että ne on sinun mielestäsi perusteltuja.

Voin vakuuttaa sulle, että mun lähteet ovat sellaiset, että mun ei tarvitse miettiä kuinka luotettavat ne on.

TSVA tuossa yllä kirjoittikin mitä hain takaa, joten vastaukset löytyy siitä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivotaan Pulun paluuta entistä ehompana ja niemenomaan Jokeri-paidassa.

Aamun Hesarissa oli Lämsältä saatu kommenttia, että jotain muutakin hämminkiä on ollut kuin loukkaantuminen. Vaikka kaikki muut ovat nähneet Pulun pelitason laskevan kevään mittaan, ei herra itse ehkä ole asiaa ymmärtänyt niin, että kultakuuppa ja viime kauden meriitit eivät riitä jos kunto ei ole 100%. Varmaan hatuttaa kuin pientä oravaa, jos kunto on sellainen että periaatteessa voisi pelata, mutta sitten ei kuitenkaan pysy vauhdissa mukana... Kyllähän siitä voi herne mennä nenään, puolin ja toisin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Onko Pulu käynyt jo armeijan vai meneekö sinne vasta ensi kesänä? Tuli vain tässä mieleen, kun tänään Herttoniemessä tuli vastaan Pulun kaksoisolento inttivermeet päällä. Tosin varmaankin tässä tapauksessa Pulu suorittaisi sen intin samassa paikassa, kuin muutkin urheilijat eli Lahden urheilukoulussa.
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Onko Pulu käynyt jo armeijan vai meneekö sinne vasta ensi kesänä? Tuli vain tässä mieleen, kun tänään Herttoniemessä tuli vastaan Pulun kaksoisolento inttivermeet päällä. Tosin varmaankin tässä tapauksessa Pulu suorittaisi sen intin samassa paikassa, kuin muutkin urheilijat eli Lahden urheilukoulussa.

Jossain muistelisin olleen puhetta ensi kesästä. En lähde vannomaan, mutta aika vahva mielikuva tästä on kyllä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Pulkkinen siirtyy ensi kaudeksi Kalpaan. Asia varmistui, kun Bremberg solmi Kalpaan 2 vuotisen sopimuksen, jossa reunaehtoina oli, että Pulkkisen tulee pelata samassa ketjussa ja että saa käyttöönsä #19. Pulkkisen tyttöystävä Isabella antoi siirrolle myöntymyksensä, sillä hän aloittaa ruotsinkielen opinnot Kallaveden ammattioppilaitoksessa. Myyrmäen Red Onion avaa uuden toimipisteen Kuopion keskustorin tuntumaan helpottamaan Pulkkisen sopeutumista. Pulkkinen hoitaa tiedottamisen jatkossa vain Red Onionin baaritiskiltä käsin.

Pulkkinen suorittaa ensi kesänä asepalveluksen, saa nähdä kuinka kokonaisvaltaisesti.

Tähän loppuun sopiva hymiö. Silliä ja kuravettä.
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Pulkkinen siirtyy ensi kaudeksi Kalpaan. Asia varmistui, kun Bremberg solmi Kalpaan 2 vuotisen sopimuksen, jossa reunaehtoina oli, että Pulkkisen tulee pelata samassa ketjussa ja että saa käyttöönsä #19. Pulkkisen tyttöystävä Isabella antoi siirrolle myöntymyksensä, sillä hän aloittaa ruotsinkielen opinnot Kallaveden ammattioppilaitoksessa. Myyrmäen Red Onion avaa uuden toimipisteen Kuopion keskustorin tuntumaan helpottamaan Pulkkisen sopeutumista. Pulkkinen hoitaa tiedottamisen jatkossa vain Red Onionin baaritiskiltä käsin.

Pulkkinen suorittaa ensi kesänä asepalveluksen, saa nähdä kuinka kokonaisvaltaisesti.

Vähän päivitystä tilanteeseen:

Pulkkinen muuttaa jo kesän aikana Kuopioon Kalpan omistamaan kerrostalokaksioon. Muuttokuorma on jo pakattu ja mukaan eivät mahtuneet Jokeri-merkkiset sukset, sillä ne olivat niin ristissä. Kyseisen talon alakerrassa muuten sijaitsee Kuopion suosituin kebab-ravintola. Pulkkinen sai itselleen allekirjoituspalkkiona kanta-asiakaskortin kyseiseen paikkaan, johon Kimmo Kapanen myös ilomielin suostui. Ei tiennyt Kuopion neekeri leikkivänsä tulella.

Tiedotustilaisuudessa kysyttiin millä numerolla Pulkkinen ensi kaudella pelaa. Pelinumero on kuulemma Gags.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Toivottavasti Westerlund vaan puhuu lämpimiä. Tällä hetkellä en näe mitään tarvetta nostaa Pulkkista rosteriin. Riskit ja haitat ovat mahdollisuuksia paljon suuremmat. Toki, jos joku pelaaja loukkaantuu niin Pulkkiselle toki silloin avautuu mahdollisuus, mutta muuten Pulu voi jatkaa kevättä reenien ohessa siellä Redarissa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Pulkkinen mukana treeneissä loukkaantumisen jäljiltä:

http://www.suomikiekko.com/2012/04/teemu-pulkkinen-jokereiden-vahvuudessa/

Spekuloidaanko vielä mitä meinataan lauseilla "Hän on ollut pelikunnossa, mutta ei harjoittelukunnossa" ja "Joka päivä ei voi puuduttaa"? Ei mulkkuuttaan jaksa reenata eikä joka päivä voi vetää päätäkään täyteen paikallisessa?

Eiköhän ne spekulaatiot jatku. Jätkä on flegu, jolle treeni ei maistu ja kroppa on kuin voipaketti* (copyright by Esko Seppänen)

Nilkka on kondiksessa ja viikon päästä kehissä. Tietysti on aina mahdollisuus, että Pulkkinen hairahtuu Red Onioniin tai kebabille ja voi olla että lumien sulaessa ne suksetkin menevät ristiin, kun ladut nyt ovat mitä ovat. Moikkaakohan pelikaverit jo Pulkkista?
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Onko ilmeisesti hyvin asioista perillä olevalla C.Orrilla tietoa että onko tämä kyseinen jalkavamma ollut pitkäänkin häiritsemässä Pulkkisen liikettä vai onko liikkeen tahmeus kuitenkin perua huonosta/vääränlaisesta kesätreeneistä. Eli tiivistettynä: onko mitään toivoa että tänä keväänä nähtäisiin vielä vähän liukkaammin jäällä viilettävä Pulkkinen?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Onko ilmeisesti hyvin asioista perillä olevalla C.Orrilla tietoa että onko tämä kyseinen jalkavamma ollut pitkäänkin häiritsemässä Pulkkisen liikettä vai onko liikkeen tahmeus kuitenkin perua huonosta/vääränlaisesta kesätreeneistä. Eli tiivistettynä: onko mitään toivoa että tänä keväänä nähtäisiin vielä vähän liukkaammin jäällä viilettävä Pulkkinen?

Kesätreeniohjelma oli ihan onnistunut, josta kertoo omatoimisen harjoittelukauden jälkeen tehdyt testitulokset.

Lyhyt versio loukkaantumisesta:

Loukkaantuminen sattui runkosarjan loppupuolella, jonka seurauksena päädyttiin Pulkkista peluuttaamaan koko runkosarjan loppu puudutettuna. Viimeisessä runkosarjamatsissa Bluesia vastaan sama nilkka vääntyi ja vamma paheni niin, ettei luistelusta tullut mitään. Jalkaa kokeiltiin treeneissä ja siellä nilkka vääntyi jälleen kerran hyvin vaarattomassa tilanteessa. Tämän jälkeen päädyttiin siihen ratkaisuun, että nilkkaa ei rasiteta treenillä vaan pidetään pelituntumaa yllä ja nilkkaa rasitetaan vain peleissä, jonka johdosta Teemu lähti A-junnujen messiin finaalipeleihin. Viimeisen A-junnujen matsin jälkeen todettiin ettei jalka kestä kokonaisvaltaista pelaamista ja päädyttiin siihen, että nilkan annetaan levätä.

Mitä tulee tahmeisiin otteisiin jo ennen loukkaantumista johtuu hyvin todennäköisesti liikarasituksesta. Teemu on pelannut tällä kaudella yli 80 ottelua ja etenkin nuorten mm-kisoissa rasitustaso oli älytön näin jälkikäteen ajateltuna. Nuorten mm-kisajoukkueesta useammalla muullakin pelaajalla pelitaso lähti laskuun kisojen jälkeen mm. MiG, Aku, Barkov jne. Palautumista ei ole tullut riittävästi ja kroppa on ollut tukossa ja se on vaikuttanut mm. luisteluun. Tämä meidän sarjamme on sellainen polkuliiga, että ilman riittävää liikettä ongelmat korostuvat sekä puolustus- että hyökkäyspäässä. Tähän yhtälöön kun lisätään Erkan lanseeraama kokonaisvaltainen pelitapa, joka on rasitustasoltaan myös laitureille erittäin raskas ja jossa liike on kaiken keskiössä oli kaikki rakennuspalat valmiina sille, että homma ei Teemun kohdalla natsannut. Nyt Teemu on saanut lepoa riittävästi ja kroppa on toivotavasti palautunut, joten itse uskon vahvasti siihen, että seuraavan kerran kehässä nähdään viimekauden Teemu.

Tämä siis oma näkemykseni.
 

Tuoppi

Jäsen
Miksi nilkan ei annettu ekalla kerralla parantua vaan lähdettiin pelaamaan puudutettuna?! En ymmärrä kun Pulkkisesta ei selkeestikään sillä hetkellä ollut kentällä juurikaan mitään hyötyä. Jos nyt vertaa vaikka luokkaantuneena pelanneeseen Zaborskyyn ja hänen tärkeyttään Ässille.

Loukkaantunut tai ei niin en ymmärrä miksi liigajengit ei anna näiden junnutähtiensä levätä. Olisi kaikkien etu pitkässä juoksussa. Toisaalta... NHL:ssä peltaan kyllä suhteellisen paljon.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tähän yhtälöön kun lisätään Erkan lanseeraama kokonaisvaltainen pelitapa, joka on rasitustasoltaan myös laitureille erittäin raskas ja jossa liike on kaiken keskiössä oli kaikki rakennuspalat valmiina sille, että homma ei Teemun kohdalla natsannut.
Toivotaan että valmennusjohto rukkaa pelitavan uusiksi välieräsarjaan niin, että sopii paremmin Pulkkiselle ja saamme taas nauttia hänen otteistaan jo välierissä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Toivotaan että valmennusjohto rukkaa pelitavan uusiksi välieräsarjaan niin, että sopii paremmin Pulkkiselle ja saamme taas nauttia hänen otteistaan jo välierissä.

Toivottavasti ei, vaikka ymmärränkin sarkasmisi. Eiköhän Pulkkinen terveenä ollessaan pysty toteuttamaan joukkueen pelitapaa siinä missä muutkin.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Toivotaan että valmennusjohto rukkaa pelitavan uusiksi välieräsarjaan niin, että sopii paremmin Pulkkiselle ja saamme taas nauttia hänen otteistaan jo välierissä.

Nyt on pakko kysyä, että mikä ihme sua vaivaa, voisitko vastata? Väkisinkin provosoituu näistä jatkuvista dissaamisista, joita harrastetaan lähinnä siksi, että voi levittää omaa manifestiaan.

Olen itsekin kritisoinut Pulkkisen otteita talvella ja kevään kynnyksellä, mutta en voi ymmärtää tälläistä henkilöön kohdistuvaa vihaa. Se on ihan ok, että et pidä Pulkkisesta pelaajana, mutta viesti on tämän osalta varmasti mennyt perille.

Minä ainakin toivon todella syvästi, että Teemu saisi itsensä levolla todella hyvään kuntoon ja tulisi tarpeen mukaan auttamaan joukkuetta loppupeleissä. Miehellä on kuitenkin ihan kärkitason taitoa hyökkäyspäässä, jos liike saadaan kuntoon. Tuo liike on ainut ongelma, mistä hän kärsii.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä ainakin toivon todella syvästi, että Teemu saisi itsensä levolla todella hyvään kuntoon ja tulisi tarpeen mukaan auttamaan joukkuetta loppupeleissä. Miehellä on kuitenkin ihan kärkitason taitoa hyökkäyspäässä, jos liike saadaan kuntoon. Tuo liike on ainut ongelma, mistä hän kärsii.

Kyllä vain. Liike on ollut huonoa viimeisen kuukauden kahden aikana. Mitä telkkarikuvasta on pystynyt seuraamaan, niin todella hitaan oloista pelaamista Pululta on viime ajat olleet. Jos tuo ongelma on saatu korjattua niin, että välierissä pelaa, niin tervetuloa vaan. Varmasti vahvistaa joukkuetta kun on kunnossa. Jos taas jalka ei liiku, ei mitään käyttöä ratkaisumatseissa. Niin se vaan menee.

Uskon kuitenkin Pulun pelaavan välierissä jossain vaiheessa, tuskin ihan vielä ke, mutta myöhemmin kyllä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Miksi nilkan ei annettu ekalla kerralla parantua vaan lähdettiin pelaamaan puudutettuna?! En ymmärrä kun Pulkkisesta ei selkeestikään sillä hetkellä ollut kentällä juurikaan mitään hyötyä. Jos nyt vertaa vaikka luokkaantuneena pelanneeseen Zaborskyyn ja hänen tärkeyttään Ässille.

Loukkaantunut tai ei niin en ymmärrä miksi liigajengit ei anna näiden junnutähtiensä levätä. Olisi kaikkien etu pitkässä juoksussa. Toisaalta... NHL:ssä peltaan kyllä suhteellisen paljon.

Ilmeisesti kuviteltiin, että nilkka paranee jokatapauksessa, sillä Pulkkinen pystyi kävelemään sillä ilman kipua. Jos Jokerit olisivat varmistaneet pääsynsä kuuden sakkiin jo aikaisemmin, olisi Pulkkinen tuskin pelannut viimeisiä kierroksia.

Samaa olen itsekin miettinyt, että miksi näitä nuoria jätkiä kupataan loppuun, vaikka varmasti Jokereiden valmennusjohto näki, että kone alkoi kauden mittaan piiputtaa. Toisaalta Pulkkinen oli Jokereiden tehokkain pelaaja pitkän matkaa kautta ja harvemmin sellaisia halutaan penkittää, oli syytä tai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös