Mainos

Naisasiat

• 7 597 619
  • 26 634

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä asiaa nimikerkki HIFK en ymmärrä. Käsittääkiseni sulla ei ole minkäänlaisia naiskokemuksia? mutta silti on varaa nirsoilla ja heti pitää saada parasta kehiin...

Jep. Ja ilman naiskokemusta nimimerkki HIFK osaa kertoa tasan tarkkaan mitä naiset haluavat ja mitä he eivät halua... Todellisuudessa HIFK ei tiedä naisista yhtään mitään ja on aivan liian peloissaan ottaakseen asioista selvää taikka neuvoista vaarin.

Turhaanhan minä tämän kirjoitin, kun kohta se taas(huoh) pamauttaa useamman monen kappaleen itkumantran ilmoille. Noh, sitä odotellessa!

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Vähän sama kuin autonostossa, eli ethän sä heti voi huippukärryä ostaa vaan ensin täytyy tyytyä hiukan vaatimattomaampaan.
En ole koskaan käsittänyt tätä ajattelutapaa. "Tota Irmaahan mä oikeasti, mutta tyydytään nyt suhun, kun irtoaa." (Kunnian)himotonta jengiä.

En minä ainakaan pystyisi leikkimään parisuhdetta päivääkään minkään harjoittelukappaleen kanssa. Ihmiset on tietysti erilaisia, piis jou.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Olen hieman erakkoluonteinen, ja aikaisemman elämäni varrella olen onnistunut katkomaan monia hyviä ystävyyssuhteita (masentuneena en aikoinaan jaksanut enkä halunnut pitää kehenkään yhteyttä). Joitakin läheisiä mulla toki on, mutta jostain syystä myös heille puhuminen tuntuu musta erittäin vaikealta, kun kyseessä ovat omat vaikeuteni. Syytä tähän on vaikea eritellä.

Tää on jo aivan kuin omasta kynästäni. Läheiselle ihmiselle asioista kertomisessa on hyvät ja huonot puolensa. Pahimmissa tapauksessa kyseiset ihmiset "säikähtävät", alkavat kokonaan välttelemään sinua tai kohtelevat sinua kuin jotain syöpäpotilasta ja varovat koko ajan puheitaan sinun seurassasi. Toiset voi alkaa sääliä ja huolehtimaan koko ajan vaikka sillekään ei olisi mitään tarvetta. Eli jos puhut jolleki läheiselle niin ole varma, että kyseinen henkilö pystyy ottamaan tämän tiedon vastaan.

Vaimosi oireet saattavat viitata mt-lääkkeisiin. Erään läheiseni vaimolla oli samanlaisia tuntemuksia, mutta alan spesialisti kertoi niiden johtuvan lääkityksestä. Tarkoitan niillä oireilla siis kuvailemaasi tunteettomutta. Ne lääkkeet kuulemma oikeasti aiheuttavat takavuosien pateettisen suomalaisen elokuvan sloganin: "Mikään ei tunnu miltään".

Mulla kyllä ihan masennuskin on aiheuttanu tätä tunteettomuutta. Kyl mä uskon et Puscutractorin vaimon kohdalla on kyse joko sairaudesta tai lääkkeistä eikä siitä, että ne tunteet oikeasti olisi kuolleet. Tosin ne voi pidemmän sairauden aikana kuolla ihan oikeastiki pois. Kysymys on nyt lähinnä siinä, että kuinka pitkään sitä kannattee toivoa jotain ihmeparantumista - varsinkin jos mitään merkkejä ei ole ilmassa paremmasta huomisesta.

En minä ainakaan pystyisi leikkimään parisuhdetta päivääkään minkään harjoittelukappaleen kanssa. Ihmiset on tietysti erilaisia, piis jou.

Kyllä taas mun mielestä tälläisen nuoremman kaverin kuten HIFK jolla ei ole mitään kokemusta naisista, kannattaisi ehkä edes vähän aikaa tapailla jotain "huonompaa" vaihtoehtoa. Ja jotenki nyt oletan HIFK:n ajattelevan melko pinnallisesti naisista tai en ainakaan usko, että kaveri olisi niin hyvin ehtinyt tutustua kehenkään naiseen jotta pystyisi sanomaan tämän olevan liian huono hänelle. Toki jos pääasia on päästä panemaan sitä kylän seksikkäintä ja kauneinta naista niin siitä vaan, onnea matkaan.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä taas mun mielestä tälläisen nuoremman kaverin kuten HIFK jolla ei ole mitään kokemusta naisista, kannattaisi ehkä edes vähän aikaa tapailla jotain "huonompaa" vaihtoehtoa. Ja jotenki nyt oletan HIFK:n ajattelevan melko pinnallisesti naisista tai en ainakaan usko, että kaveri olisi niin hyvin ehtinyt tutustua kehenkään naiseen jotta pystyisi sanomaan tämän olevan liian huono hänelle. Toki jos pääasia on päästä panemaan sitä kylän seksikkäintä ja kauneinta naista niin siitä vaan, onnea matkaan.

Suurin läppähän tän luuserin kohdalla on se, ettei raukka taida tiedostaa sitä kuinka pidemmän päälle suhteessa se ulkonäkö muuttuu varsin merkityksemättömäksi muihin ominaisuuksiin verrattuna.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Kyllä taas mun mielestä tälläisen nuoremman kaverin kuten HIFK jolla ei ole mitään kokemusta naisista, kannattaisi ehkä edes vähän aikaa tapailla jotain "huonompaa" vaihtoehtoa. Ja jotenki nyt oletan HIFK:n ajattelevan melko pinnallisesti naisista tai en ainakaan usko, että kaveri olisi niin hyvin ehtinyt tutustua kehenkään naiseen jotta pystyisi sanomaan tämän olevan liian huono hänelle.
Jos haluaa pelkästään väkisin muiden kuolaamia ja yleisesti ulkoisilta avuiltaan arvostettuja naisia, ongelma on minusta enemmän motiiveissa kuin siinä, että tähtäisi liian korkealle. Tai siis naisen haluaminen joksikin näyttelyesineeksi on aika kiero perversio.

Minulla klikkaa tai ei klikkaa jonkun kanssa hetimmiten, ja jos ei syty, on turha yritää rakentaa yhtään mitään. Kuumottavia tapauksia voi sitten kisutella. Keep it plain and simple.

Andrew

Jäsen
Nimimerkki HIFK. Ehdotan sinulle matkaa Kreetalle, Agios Nikolaokseen, kotiuduttuani juuri sieltä niin voin sanoa, että siellä oli paljon aivan uskomattoman hyvännäköisiä venäläisiä naisia. Noin about 23-27 vuotiaita ja kaikilla tuntui olevan yksi tavoite: löytää länsimaalainen mies.

Hyvät puolet tässä on, että kontaktin saaminen on helppoa ja pääset nauttimaan kauniista naisseurasta.

Huonot puolet taas se, että kun nainen saa viisumin ja pysyvän oleskeluluvan niin sinä saat aivan varmasti potkut ellet sitten usko Cinderella Storeihin! :)

Naisen kolme suosikkilemmikkiä ovat, "Minkki eteisessä, Tiikeri sängyssä ja Aasi joka maksaa kaiken... !!!"

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen jo ainakin sata kertaa luvannut, etten palaa kommentoimaan tähän jatkuvasti vellovaan aiheeseen mitään, mutta tässä olen kyllä niin samaa mieltä, että pakko kompata.

Kyllä se naisten kanssa oleminen kannattaa aloittaa tavalla tai toisella treenaamalla jotakuinkin sen materiaalin kanssa mitä on omilla avuilla saatavana. En puhu hyväksikäyttämisestä, mutta ei ne naiset ole kaikki mitään kilttejä prinsessoja, jotka sääret ristissä odottelee sitä oikeaa prinssiään ennen kuin avaavat ne reitensä. Ihan yhtä lailla naisista monetkin haluaa kokemuksia ja siihen kannattaa tarttua. Panee ja testaa millaista naisten kanssa on olla, samalla kerää kokemusta ja itseluottamusta, tietää paremmin mitä ne naaraat haluaa. Kyllä itsekin olen tuon ns. kantapään kautta saanut kokea enemmän tai vähemmän onnistunein tuloksin, mutta se on kannattanut. Jos nyt en mikään naistenkaataja ole tai tule koskaan olemaankaan, niin tiettyä kompetenssia kuitenkin on kehittynyt.

En näe, että vaatimattoman perusjullin kannattaa tähdätä itsepintaisesti jonnekin tähtitaivaisiin, jos ei vaan ole riittävästi ominaisuuksia, kanttia ja yleistä itseluottamusta. Lisäksi itse en parisuhdemielessä kaipaa mitään kaikkien kuolaamaa "missiä", että sikälikin rima on ihan luontaisesti sopivan matalalla. Noin muuten jos en kykene valloittamaan edes sitä, niin olen ilman ja pärjäilen. Katselen rauhassa ja jos osuu kohdalle niin osuu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En myöskään usko, että Timo Hännikäinen on maapallon ainoa kirjallisilla ansioilla köyrimään päässyt.
Jos tarkoitat mitä sanot, mitä en usko, niin tähän vastalause. Eihän niin kukaan (eli lähinnä Käyttäjänimetön) ole noin väittänytkään, kuten implisiittisesti annat ymmärtää. Sen sijaan Hännikäinen on kutakuinkin ainoa, joka on brändännyt pillunpuutteensa, ihan niin kuin nimimerkki HIFK on täällä tehnyt, tosin nimimerkki on tehnyt sen tuhoisasti, Hännikäinen tuloksellisesti.
Olen tänä vuonna nähnyt jo kolme inttikaveriani baarissa, eilen viimeksi. Sitä ennen en nähnyt 14 vuoteen ketään heistä. Onpa jännää, onkohan niillä joku kriisi!
Semmoinen Afganistanissa, vaikkapa, sotiva karikatyyrityyppi on kyllä minun mielestäni lähempänä säälittävää ääliötä kuin jotain mitä tuo yksi täällä hehkuttelee. Sen sijaan yksi kaverini, humanisti, lähtee joskus iltaelämään sellainen Clint Eastwood -viitta päällä ja joku hattukin sillä on päässä. Viimeksi kun hänet viime kuussa näin, niin tämä oli asunsa. Hyvin sopii, vaikka, ja juuri siksi, ei ole mikään vitun sotaherra.
En ole erityisen hyvä missään asiassa mutta pyrin kaikista vajavaisuuksistani huolimatta olemaan tärkeä ihminen ystävilleni ja ihmisille, jotka kokevat tarvitsevansa juuri minun apua.
Et tarkoittane mitä sanot. Tai sitten vieläkin se näemmä menneisyyden haamu sinua varjostaa. Et ole missään erityisen hyväkö. No kuulepas, mietipähän tuota asiaa vielä uudemman kerran, sinä eräs palstan parhaimmistosta.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Et tarkoittane mitä sanot. Tai sitten vieläkin se näemmä menneisyyden haamu sinua varjostaa. Et ole missään erityisen hyväkö. No kuulepas, mietipähän tuota asiaa vielä uudemman kerran, sinä eräs palstan parhaimmistosta.

Eräs hyveistäni on äärimmäinen vaatimattomuus... No, pakko tunnustaa, että toisinaan se menneisyys puskee esille, mutta kyllä tiedän myös niitä vahvuuksiani, tämän vaatimattomuuden oheen.

vlad.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä minä arvostan vaatimattomuutta, myös vladissa. Se näkyy hänen kirjoituksissaan usein, että mies ei korota voimakkaista näkemyksistään huolimatta itseään jotenkin muiden yläpuolelle ja myös osaa ottaa omat heikkoutensa mukaan keskusteluihin. Voimakasta, mutta kiihkotonta.

Enemmän minuun tekee vaatimattomuus vaikutuksen, kuin se, että antaa itsestään todella itsevarman vaikutelman. Mielestäni usein ne ihmiset, jotka tuo esille ja korostaa itsevarmuuttaan on todellisuudessa juuri kaikkea muuta kuin sitä.

Vaatimattomuus on siis mielestäni hyve, mutta tietysti ongelma jos sen kautta antaa hyppiä nenilleen joka asiassa. Saa itseään ja ajatuksiaan myös puolustaa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Totta on, että pitäisi edes jostain sitä kokemusta saada, mutta jos tarjokkaat ovat täysin päinvastaiset kuin itse hakee? Esim. tuo huumenarkkari, joka käy suihkussa varmaan kerran viikossa tai kuukaudessa. Todella likainen tyyppi, joka vetää kamaa, alkoholia, on työttömänä, likaiset vaatteet aina, jne. Ei vain kiinnostaisi yhtään. Ties minkä taudin saa.

Tuo ruotsin opettaja olisi kyllä itselleni aika lähellä jopa sitä ihan unelmien naista, ainakin sänkypuuhissa. About 35-v, ei miestä, enkä tiedä, kuinka moni on edes kiinnostunut, kun ihmissuhteitakaan ei juurikaan ole, mutta ulkonäöltään todella kaunis ja huumorintajuinen ja puhelias. Hormonit varmasti hyrrää ja joku aktiivinen nuori mies voisi käydä paremminkin kuin hyvin. Ainakin mitä olen kuullut, niin hieman vanhemmalla iällä se naisten seksuaalisuus vasta nousee esiin, kun taas miehillä se on huipussaan siinä 20:n korvilla.

Olisi kyllä parempi kuin loistava.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan tämä naisasiaakin omalla tavallaan

Vaatimattomuus on kertakaikkisen yliarvostetty "hyve". Itsetarkoituksellinen vaatimattomuus on silkkaa ketkuilua, valehtelua, toisia pöljinä pitävää -käytöstä. Huutomerkki!

Raimo Helminen. Siinähän se aina sen verran leuhkasti vaatimattomana esiintyi, että häntä itseäänkin varmaan hävetti. Jos ei olisi Raimon aivoissa syvällä semmoinen ajatus, että "olenpa minä vallan erinomainen", niin ei tarvitsisi olla niin näkyvän vaatimaton. Sitten kun on oikeasti omasta mielestään ihan samanlainen persläpi kuin muutkin, vaikka olisi pelannut 331 maaottelua, niin ei tarvitse näytellä vaatimatonta vaan paradoksaalisesti voi näyttää leuhkemmalta ja itseriittoisemmalta kuin onkaan, koska monet olettavat, että vaatimattomuus on aina päällä ja kuuluu itsestään selvänä asiaan kuin asiaan. Että joku sitten luulee, että se yrittää olla vaatimaton mutta ei pystykään kuin tuohon tasoon ja silti on noin leuhka ja mitä kaikkea, paha ihminen, kusipää ainakin ja hyi.

Raipe on minulle siis leuhkuuden symboli!

Ikinä en sellaista muka vaatimatonta naista enää huoli. Niillä viiraa eniten päässä, kun pitää näytellä sitä roolia, niin jostakinhan se höyry sitten purkautuu. Nussimisenkin jälkeen kyllä mutta kun sitten muutoinkin, niin hyvää siitä ei seuraa. Sielulliseen epärehellisyyteenkin se sellainen väkisin vaatimattonana oleminen kasvattaa. Sen sijaan jos joku muka on oikeasti niin vaatimaton, niin on välittömän psykoterapian tarpeessa.

Niin, että jos Raipe olisi nainen, niin en panisi.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisten neuvominen elämän isoissa käännekohdissa on aina riskialtista. Kaikilla on oma, omiin vahvuuksiin ja heikkouksiin pohjaava polkunsa, jota ei pidä mestaroida, mutta jotain yleispätevää voi aina yrittää sanoa…

Yksi tärkeä asia on rakastaa itseään. Se on käytännössä sama kuin hyväksyä itsensä 'warts and all' :) Asian korostamiseksi käytän kuitenkin tuota vahvaa tunnesanaa.

Metukka ja Puscutraktori - teille se on erityisen tärkeää. Elämässä tapahtuu paljon sellaista, mitä ei ole ’tilannut itselleen’, sille ei vaan mahda mitään. Voitte auttaa itseänne ja lapsianne pitämällä itsestänne mahdollisimman hyvää huolta, ja vaikka juuri nyt ajatus itsensä rakastamisesta tuntuisi vieraalta, siihen kannattaa pyrkiä.

Jos valinta puolison ja lasten hyvinvoinnin välillä pitää tehdä, toivoisin että valitsette lapset. Ja lapsia voi auttaa ainoastaan siinä tapauksessa, että on itse turvallisen ja terveellisen itsekäs vanhempi. (Nk. ’happinaamariteoria’ – lentokoneessakin sanotaan, että naamari pitää laittaa ensin itselle, sitten vasta lapsille tai muille läheisille). Toivon teille rohkeutta käyttää kaikki mahdollisuudet avun saamiseksi itsellenne!

HIFK:lle sanoisin, että oppimalla rakastamaan itseään ei enää tarvitse ’rakastaa kärsimystään’. Pelkään, että ’kärsimyksestä’ on tullut sinulle koko elämää määrittävä sisältö - sinä 'olet' kärsimyksesi. Se liittyy työhösi, ihmissuhteisiisi, vapaa-aikaasi. Onko elämässäsi yhtään kärsimyksestä vapaata aluetta?

On paljon mahdollista, että et itse löydä tietä itsesi rakastamiseen ilman apua. Kuten noin sata muutakin kirjoittajaa toivon, että haet sitä. Olet nuori mies - haluatko 'kärsiä' loppuelämäsi?

Luulen, että kiksauttamalla ruotsinopettajaa voit korkeintaan saada tilapäistä helpotusta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että kiksauttamalla ruotsinopettajaa voit korkeintaan saada tilapäistä helpotusta.
Puhumattakaan, että se ei ole välttämättä unelmien täyttymys. Kokemus ei ole välttämättä juuri sellainen kuin etukäteen kuvittelee ja toivoo, eikä sitä voi pelkän ulkoisen viehätysvoiman perusteella varmasti tietää.

Voi myös olla, että olo kokemuksen jälkeen ei ole yhtään sen eheämpi tai parempi. Sisältöä elämään ei ole tullut ratkaisevasti, koska ei se kadonnut tai kehittymätön itsetunto varmastikaan yhden panon myötä löydy.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sen sijaan jos joku muka on oikeasti niin vaatimaton, niin on välittömän psykoterapian tarpeessa.

Onhan niitä asioita joissa olen hyvä, joidenkin mielestä jopa erinomainen, mutta ketjun aihe, naisasiat, ei kuulu niihin. Naisasiat olen onnistunut aina perseilemään jollain kummallisella tavalla. Mutta ei se elämä siihen kaadu!

vlad.

Greffin

Jäsen
Puhumattakaan, että se ei ole välttämättä unelmien täyttymys. Kokemus ei ole välttämättä juuri sellainen kuin etukäteen kuvittelee ja toivoo, eikä sitä voi pelkän ulkoisen viehätysvoiman perusteella varmasti tietää.

Voi myös olla, että olo kokemuksen jälkeen ei ole yhtään sen eheämpi tai parempi. Sisältöä elämään ei ole tullut ratkaisevasti, koska ei se kadonnut tai kehittymätön itsetunto varmastikaan yhden panon myötä löydy.

Mutta tähän se HIFK vastaa, että pitäisi olla niin alfauros, että saisi panna joka päivä erilaisia kauniita naisia, eikä tyytyä yhteen kertaan ruotsinopen kanssa. Eli HIFK jättäisi varmaan kauniin naisen panemisen muutenkin väliin tietäen, ettei ole niin alfauros, että pääsisi varmuudella seuraavanakin päivänä panemaan jotain toista viehättävää neitoa.

Turha jätkä, joka ei tajua että päässä on vikaa, jos kokee itsensä epäonnistuneeksi, koska ei ole 100 sotilaan johtaja ja ei saa pillua joka päivä. En saa minäkään ja sinkkuna mennään. Lisäksi kasvatusalalla töissä. Eli olen täydellinen luuseri, mutta samapa tuo minulle on. Eiköhän sitä jollekin kelpaa jossain vaiheessa, turha siitä on mitään stressiä tai elämäntehtävää itselleen ottaa.

Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat

Eihän tuota tietenkään voi ennakolta tietää, mutta jos itseä kiinnostaa, niin miksi ei sitten voisi kokeilla? Varsinkin jos toinen on ihan samaa mieltä, niin mielestäni pitäisi antaa palaa vaan.

Kyllä tuossa naisessa on mielestäni paljon muutakin kuin ulkoista vetovoimaa. On kova puhumaan ja hänen kanssaan voi puhua melkein mistä vain, ainakin tähän asti. Voi tietysti olla, että kuka tahansa käy, ketä hänen kanssaan vain jaksaa olla.

Huumorintajua löytyy ja fiksuuttakin aika paljon. Hyvä sosiaalinen asema ja aikuinen nainen. Tuossa on jo aika paljon, paljon enemmänkin kuin mitä itse haluaisin.

Ongelmana on vain tuo, että miten asiaa sitten kannattaisi lähestyä? Kun en kuitenkaan varma voi olla tuosta, että olisi kiinnostunut. Äkkiä vain pilaa nuo nykyisetkin välit todella tehokkaasti.

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Yksi tärkeä asia on rakastaa itseään. Se on käytännössä sama kuin hyväksyä itsensä 'warts and all' :) Asian korostamiseksi käytän kuitenkin tuota vahvaa tunnesanaa.

Metukka ja Puscutraktori - teille se on erityisen tärkeää. Elämässä tapahtuu paljon sellaista, mitä ei ole ’tilannut itselleen’, sille ei vaan mahda mitään. Voitte auttaa itseänne ja lapsianne pitämällä itsestänne mahdollisimman hyvää huolta, ja vaikka juuri nyt ajatus itsensä rakastamisesta tuntuisi vieraalta, siihen kannattaa pyrkiä.

Jos valinta puolison ja lasten hyvinvoinnin välillä pitää tehdä, toivoisin että valitsette lapset. Ja lapsia voi auttaa ainoastaan siinä tapauksessa, että on itse turvallisen ja terveellisen itsekäs vanhempi. (Nk. ’happinaamariteoria’ – lentokoneessakin sanotaan, että naamari pitää laittaa ensin itselle, sitten vasta lapsille tai muille läheisille). Toivon teille rohkeutta käyttää kaikki mahdollisuudet avun saamiseksi itsellenne!

Viisaita sanoja tant gredulinilta. Tuntuu vain niin vaikealta rakastaa itseään, kun ei enää tunne itseään rakastetuksi. Itsensä hyväksyminen ehkä onnistuu helpommin, ja siihen pyrin koko ajan, mutta rakastaminen...

Kävin tänään lääkärissä juttelemassa asioista, ja kokemus oli kieltämättä hyvä. Monia noita samoja asioita kävimme läpi, joista puhut. Tuntui hyvältä, kun lääkäri sanoi osapuilleen: "Olet ainakin yrittänyt enemmän kuin oikeastaan voisi vaatia. Moni ei olisi pystynyt lähellekään samaan, koska usein se vaatii lähes kohtuuttomia"

Ei vointini nyt paljon paremmalta tunnu, mutta sain sentään rauhoittavia, että saisin nukutuksi vähän paremmin. Jokaisena päivänä päivänä käyn läpi tunneskaalan neutraalista täysin epätoivoiseen. Positiivisia tunteita en tunne lainkaan. Tai tunnen tietysti koko ajan edelleen rakkautta, kuten jo aikaisemmin sanoin, mutta siihen sekoittuu myös paljon muuta: surua, vihaa, halveksuntaa, epätoivoa, epäuskoa... kaikkea sellaista, jota en olisi koskaan voinut uskoa rakkauden yhteydessä tuntevani.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On myös mahdollista, että puolisosi rakastaa sinua niin paljon, että haluaa sinulle ja lapsille parempaa kuin mitä hän kokee voivansa antaa. Ehkä hänen kaikki voimansa menevät nyt sairauden kanssa kamppailuun ja hän kuvittelee säästävänsä teitä (ja samalla itseään) murehtimiselta?

Joka tapauksessa voimia vaikeaan tilanteeseesi! Ja ole varovainen rauhoittavien kanssa :)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitä voi odottaa, kun sanoo tyttöystävälleen, että ollaan liian erilaisia? Onko vahinko jo tapahtunut?

Jos käytit sanaa liian niin eikö tuo ole aika selvää, että tämä nainen ei ole sitä mitä haluat? Eli kyseessä ei ole vahinko vaan ihan tosia-asian myöntäminen. Eri asia sitten jos et tarkoittanut mitä sanoit niin silloin voit ainoastaan yrittää perua puheesi ja keksiä jonkun hyvän tekosyyn miksi sanoit niin. Nainen varmaankin tuon ymmärsi juuri kuten edellä kuvailin, eli hän ei ole sitä mitä sinä haluat.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole koskaan käsittänyt tätä ajattelutapaa. "Tota Irmaahan mä oikeasti, mutta tyydytään nyt suhun, kun irtoaa." (Kunnian)himotonta jengiä.

Tätä ketjua trollaava jamppa taitaa puhua pääasiassa ulkoisista puitteista, jotka merkkaavat loppujen lopuksi todella vähän kokonaisuudessa. Ulkonäköön ihastutaan ja se on tottakai tärkeä juttu, mutta ehkä nuorien poikien kannattaisi yrittää nähdä nyt vähän pintaa syvemmälle.
---

Hupaisaa, että macnevis näytti nyt ottaneen penaltia, mutta ilmeisesti hifki saa temmeltää täällä miten haluaa. Macneviksen tilalla olisi voinut olla aika moni muukin, josten solidaarisia eleitä ja ilmeitä tähän loppuun. Näin. Ja näin.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hupaisaa, että macnevis näytti nyt ottaneen penaltia, mutta ilmeisesti hifki saa temmeltää täällä miten haluaa. Macneviksen tilalla olisi voinut olla aika moni muukin, josten solidaarisia eleitä ja ilmeitä tähän loppuun. Näin. Ja näin.

Hupaisaa sekin, että mulle ei aikanaan tullu mitään kun haistatin paskat kyseiselle nimimerkille ja suosittelin muistaakseni myös painumaan vittuun tältä palstalta. Siitäkin taitaa jo olla pari kuukautta aikaa ja sama paska meno jatkuu kyseiseltä nimimerkiltä. Ei vaan voi ymmärtää. Ehkä The Inttikaveri on kaikkien moderaattoreiden isä ja äiti?

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tällasta..

Kyselin taas sitä treffihommaa siltä likalta silleen, että kerkeäisikö se maanantaina lähtemään mun kanssa kahville, mutta sillä oli kuulemma taas töitä. Sen jälkeen sanoin, että no mikä päivä sille sopisi, kun mulla olisi tällä hetkellä aikaa myös aamuisin. Se sanoi sitten, että "ens viikolla voi olla aika vaikeeta kun on töitä niin paljon, mutta pitää katella sen jälkeen". Just. Kuinkahan pitkää päivää mahtaa neiti oikein töitä tehdä, jos ei kerran kerkeä lenkille/kahville lähtemään ollenkaan.

Silti se kumminkin tekstailee ja juttelee mun kanssa facebookissa aivan kokoajan ja sanoi olevansa kiinnostunut oikeasti, mutta en kyllä itse jaksa koko aikaa tässä odotellakaan. Perkele. Oon aivan varma, että tää on vaan jotain sen typerää peliä heti alkuun, missä mun pitäisi osoittaa sille, että haluan tehdä töitä sen eteen ennen kuin se alkaa millekään.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
missä mun pitäisi osoittaa sille, että haluan tehdä töitä sen eteen ennen kuin se alkaa millekään.

Ei missään kohtaa. Lopeta nyt jo tuo naurettava itkeminen. Jossain kohtaa pitäisi tajuta, että tuollainen käytön on vain mannaa noille pelaaville tyttösille.

Kerrot nyt vaan kylmän rauhallisesti, että sulla on aikaa maanantaina klo 10. Jos ei käy, niin kylmä hiljaisuus FB:ssa ja tekstareilla. Luultavasti tällä jutulla saat kasan paskaa niskaasi, mutta tiedät myös, ettei sitä Pirkkoa ikina edes kiinnostanut.

Ei sitä samaa virhettä kannata toistaa montaa kertaa. Usko jo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy