Kalsarikänniketju

  • 5 245 637
  • 66 703

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No nyt se ohjelma loppui, tuskin ihan perus Dogmaakaan oli kun Kaalimato mainostaa. Paskaa, olisin suonut itselleni hetken erotiikan parissa. Surkeutta.

Otan oluen.

No nythän vasta ohjelma alkaa, sumennettu jopa tissit. Camoon oikeasti, mitä helvettiä?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ne minua kiinnosta, minä vain halusin suojautua siltä tsunamilaskeumalta. Ja koska elossa ollaan vieläkin, niin ei se (eukon) rehkiminen hukkaan mennyt.

No nyt kun siihen taas kirjailit ja kirjoittajan urastakin jo haaveilit, ja kieltämättä tuo kiivastahtinen, jossain kohtaa jopa kiimainen halu nähdä video. Oli niin pitkä lause, etten tainnut ymmärtää itsekään. ...niin täältä tulee... Tuotannosta vastaa tiuke. Eli ei ole häävi.

Youtube - MM-lätkän finaalin tunnelmia kuopiolaisessa baarissa. Ei häävi, mutta olutta ja mennyttä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaikenlaista harmia.

Jos ihmistä vituttaa ja elämä on paskaa niin sehän kyllä pitää jollekin kertoa, vaikka se joitakin ärsyttäisikin.

Tosin oikea paikka olisi ehkä kertoa niistä asiantuntijalle, vaikka itsekin syyllistyn usein tällä ruikuttamiseen. Tosin juttelen kyllä vähintään viikottain terapeutinkin kanssa.

Alkoholismista on täällä trendikästä kertoa kuitenkin verhoamalla se kalsarikännäilyyn.

Olen hullu alkoholisti.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
wittu. Olin menossa nukkumaan mutta yht äkkiä huomasin live lähetyksén Uruguay - Argentiina pelistä olevan menossa. Pakko pysähtyä kattomaan. Ja on tuo Forlan kova pelimies, josko sais vielä Uruguayn voittoon...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukapa tätä jaksaisi sen enempää miettiä. Ymmärrän, että verikuut lähti heti, kun silmä vain vältti. Olisin tehnyt itsekin, jos olisin ymmärtänyt.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on kiva kun tulee minigolffista kotiin ja kaveri on silleen uhoomassa ja fiiliksissä et tänään otetaan. Ja sitten kun ekan kaljan sille tarjoo ni sammuu hän sohvalle.

Mitäs tässä nyt sitten?

PS. Hän maksoi taksin.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen tullut vanhaksi. Mökki on tyhjä, yksin kotona ja kaljaa ja viinaa riittää. Mitä teen? Katon potkupalloa ja tuumaan etten ota enää olutta että herään aamulla aikaisin tekemään kotitöitä. Mitä vittua?!?!
 

Ralph

Jäsen
Ruudun takaa, Ruudun takaa, Jarkko Ruudun takaa Tuomo toisen naisen vei.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minä ajattelin ensin, että onpa hyvä biisi, mutta sitten tuo alkoi vain vituttamaan. Tämän kaltainen biisi voisi toimia jonkun veteraanikuoron esittämänä, mutta vituttaa että tällaisista aiheista tehdään biisejä rahantekomielessä.

Minä taas tykkään, että aiheesta kuin aiheesta tehdään biisejä.
Tuskin nämä kaverit tiesivät tekevänsä rahaa tällä biisillä, enkä kyllä tiedä tekevätkö edes.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Aloitin tämän päivän eilisillä tequilapullon jämillä. Neljä shottia niistä tuli, mutta nyt ovat alkoholipitoiset juomat tässä kämpässä finaalissa.

Siispä koht' puoliin lähikauppaan bisseä hakemaan. Vaikkei ollut edes tarkoitus ryypätä tänään. Mutta huomenna iltavuoroon, joten mikäpä estäisi.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jonkin verran tullut humputeltua tuossa ja jostain syystä ajauduin piipahtamaan paikallisessa pubissakin. Otin jonkin lonkeron, mikä oli aivan helvetin pahaa.

Kyllä kylmä keskiketterä vain on hyvää. Halpaakin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös