Jokerit.com tiedottaa "julkisen salaisuuden" eli Kilpeläisen siirtymisen Jokereihin 2v. sopimuksella. Lyhyessä ajassa jo toinen Dallas-varaus joka siirtyy Jokereihin.
Jatkaako Järvinen kakkosena?
Nyt saatin porilainen janari joka vain pelaa HMV-asenteella ihan niin kuin Nordlund
Okei, ei ole porista kotoisin mutta tarkoitin nyt enemmän sitä että on pelannut Ässissä.Faktat kuntoon, ennen kuin aletaan huutelemaan.
Eero Kilpeläinen on toki pelannut Porissa jo pitkään mutta on hyvin kaukana porilaisesta! :)
Okei, ei ole porista kotoisin mutta tarkoitin nyt enemmän sitä että on pelannut Ässissä.
Jan Lasak. Vakuutti pleijareissa paljon paremmin kuin Kilpeläinen.Ketä sulla on nuo kriteerisi täyttäviä veskareita esittää?
Nyt saatin porilainen janari joka vain pelaa HMV-asenteella ihan niin kuin Nordlund.
Jan Lasak. Vakuutti pleijareissa paljon paremmin kuin Kilpeläinen.
Jan Lasak. Vakuutti pleijareissa paljon paremmin kuin Kilpeläinen.
Okei, tilastot ovat aika samanlaiset. Mutta mitä nyt näin 3 Ässien peliä ei Kilpeläinen vakuuttanut. Joo, Lasak pelasi meillä sen puolivuotta mutta mitä nyt olen Kilpeläisen haastatteluja katsonut niin jää kaverista vähän laimea maku. Lasak oli ihan toista luokkaa.Itse asiassa Lasakin ja Kilpeläisen statsit menevät aika yksi yhteen playoffien kohdalla, Lasakin torjuntaprosentti oli hieman parempi ja Kilpeläisen GAA vähän pienempi. Lisäksi uskallan väittää että ei Lasak ainakaan halvempi ole kuin Kilpeläinen. Tuskinpa mistään Jokerisydämestäkään voinee puhua Lasakin kohdalla, pelasi täällä mitä, alle puoli vuotta?
Ja mitä tälläkin on väliä? :Dmitä nyt olen Kilpeläisen haastatteluja katsonut niin jää kaverista vähän laimea maku.
Katos vaan. Varmaan ihan pätevä ukko ja fiilikset on paljon luottavaisemmat kuin ennen tätä kulunutta kautta, kun ykkösenä oli lähtökohtaisesti Järvinen.
Pullo Beaujolaisia vetoa, että Jokereiden ykkösmaalivahtina pelaa ensi tammikuussa joku muu kuin Eero Kilpeläinen?
*linkki menee Wikipediaan.
Järvinen on huomattavasti potentiaalisempi maalivahti kuin Kilpeläinen. No tää on niin Jokereiden näköinen hankinta ettei paremmasta väliä. Katotaan tilastoista kuka on pelannut hyvin ja ostetaan se joukkueeseen.