Täällähän on kliffaa hengailla gonnien ja böönien kanssa. Mitäs sen on väliä, millaiset killuttimet jalkojen välistä roikkuu, vai roikkuuko mitään? Mulle ei ainakaan ole. Tosin sellaisen asian olen pannut merkille, että monilla meistä Jatkiksen Ämmistä on paljon isommat kassit kuin näillä Äijjillä. Ja tiedoksi miehille, että älkää nyt kaikki ottako itseenne ;).
Pariin kertaa olen sohaissut ampparipesää täällä oikeinkin mukavasti ja "isot pojat" ovat mua täällä kiusanneet. Sen olen oppinut, ettei kannata "Miesasiat"-ketjuun mennä haukkumaan miehiä huonoiksi sairastajiksi ;). Sehän ei siis missään nimessä pidä paikkaansa. Onneksi tiedän sen nyt, kun pojat sen mulle täällä kertoivat.
Miehet on musta tosi jees. Tykkään huonoista jutuista ja pieruhuumorista. Mua ei myöskään haittaa katsella jotain mimmejä heidän kanssaan, vaikka en "sillä tavalla" naisista olekaan kiinnostunut. Tosin se on joskus vähän hämmentävää, että miehiin voi niin kovin helposti halutessaan vaikuttaa vähän "tyttöjä" töröttämällä tai ripsiä räpsyttämällä. Mutta sekin on ihan hyvä tietää, jos tulee joskus tarvetta. Ja oikeastihan mä olen niin törkee biatch että hyödynnän tätä viikottain sekä kotona että joskus kodin ulkopuolellakin. Samaan halpaan menee kyllä ihan miespuoliset frenditkin. Mutta koska olemme oikeasti frendejä, mistään hyväksikäytöstä ei tietenkään ole kysymys.