Kalsarikänniketju

  • 5 246 103
  • 66 703

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Huomenta vaan sullekin, Jii sininen. Punainen virkaveljesi taisi just panna levyksi. Sen verran pitää ottaa takaisin aikaisempia puheitani, että taitaa se ryminä olla luvassa tännekin.

Tytinää&tötinää kiekko valtaamassa kalsariketjua siis? Tule Thor, tule ja iske salama, iske toinen, anna armo ukkosenilma meille syntisille, että pääsisimme tästä hautovasta helteestä eroon, uhraan tästä hyvästä huomennakin 24 olutta uhriksesi ja haastan muutkin helteestä kärsivät urhimaljoja nostamaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meleko lupaavalta kuulostaa täälläpäin. Olisi muuten aivan älyttömän nautinnollista, jos tämä paikallinen vitsaus nimeltään Nesteralli jouduttaisiin ajamaan kolme päivää kestävässä kaatosateessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuulehan Hyryn Antti. Meillä ei ole mitään yhteistä. Miksi minä sinun kirjaasi lukisin. Yleissivistyksenkö vuosi. Kotoseuturakkaudenko takia. Vitut vihellän tuonlaisille. Keskity sinä olemaan lestadiolainen ikivanhojen vitsien kierrättäjä ja pystyynkuollut finlandisti, niin minä keskityn olemaan hulivilinä toisenlaisilla kirjamarkkinoilla.

Arvon vanha herra, kyllä minä silti sinua ihmisenä sinänsä kunnioitan mutta joskus jing ei kohtaa jangia, eikä varsinkaan luo tasapainoa vaan kuin magneetit väärinpäin toisiansa luotaan työntävät.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuulehan Hyryn Antti. Meillä ei ole mitään yhteistä. Miksi minä sinun kirjaasi lukisin. Yleissivistyksenkö vuosi. Kotoseuturakkaudenko takia. Vitut vihellän tuonlaisille. Keskity sinä olemaan lestadiolainen ikivanhojen vitsien kierrättäjä ja pystyynkuollut finlandisti, niin minä keskityn olemaan hulivilinä toisenlaisilla kirjamarkkinoilla.
...

Minähän postasin lestadiolaisuuden syvimmän olemuksen tähän ketjuun jo monta tuntia sitten...

Ei tullut Thorin vasara sitten kuitenkaan, ottaa päähän ja vituttaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Thorin vasara iski hammerilla päähän tuossa jossain vaiheessa. Sen jälkeisessä olotilassa päättelin oluen olevan syy-seuraus -suhteessa tilanteeseen, enkä mitenkään malttanut olla katsomatta mihin tämä johtaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tullut Thorin vasara sitten kuitenkaan, ottaa päähän ja vituttaa.
Jo kauan sitten päätin, että uniseikkojen vuoksi en koskaan vittuunnu. Enkä suosittele muillekaan. Kyllä sitä yhden päivän aina kärvistelee. Ja yöllä ei tartte kärvistellä, voi vaikka kuunnella Radio Suomea. Ja juoda viinaa, tosin laskuhulaman puolella tässä jo.

Siellä Suomessa soi tänään yhdestä kahteen koko ajan vain Juice Leskinen. Tässä yhteydessä "vain" ei ole viittaus, että Juice olisi ollut joku mitättömyys vaan vain oli synonyymi termille miltei koko ajan.

Miksen sitten kertonut sitä juuri, ettei olisi tarvinnut selitellä! Kikkailee yösydännä.

Lestadiolaisten ympäröimänä tuli asuttua, joten olemus on tullut nähtyä liiankin läheltä.

Joskus saa itsensä kiinni siitä, että nauraa liian helpolle vitsille ja jonka jujun ymmärsi alkutaipaleella. Näin kävi äsken: Eräpäivä

Nyt lähden suihkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olet siis Käyttäjänimetön tärkeästi maamme rajojen ulkopuolella? Olisit heti sanonut, jotta olisimme osanneet suhtautua sinuun kuin astronauttiin. Meillä täällä Suomessa ei ole koskaan kuultukaan mitään muuta kuin Juicen musiikkia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vuorokausirytmiä kääntäessään ihminen ryyppää. Iskisin naisia, jos niitä nyt jossain liikkuisi. Kun ei liiku, niin isken sanaa, mutta en puoskarimaisesti suonta. Lähibaarin Masa on mulle tuopin velkaa, käyn perimässä sen aamulla.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olutttaaaaaaaaaaaa! Lisäääääääääääää! Ei riitä ei haluan enemmän, kovemmin, nopeammin ja sporttisemmin olutta huuleeni, joten hyvää yötä kaikille nukkujille ja huomenta kaikille klo 9 odottelijoille kohta se aamun nannahetki koettaa..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juice Leskinen on Jumala.
Juicehan tunnusti asian julkaisuttamalla vuonna 1996 kirjasensa Jumala on.

Me täällä kosmoksessa kuuntelemme vain avaruuslauluja. Liekö tuo sopivaa tykätä tästä linkkkini sisällöstä. Noh, minä tykkään. Yläasteen yhdeksännen luokan englannin kirjasta laulun joskus aikoinaan löysin ja siitä lähtien olen toisinaan kuulostellut.

Tärkiä Tomppa.


Artistin muuhun tuotantoon en ole perehtynyt.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ray Whitney. Mun yksi suosikki, mutta missä ne puolustuksen vahvistukset??? Onhan noita prospekteja, mutta ei helvetti. Joku suht kokenut luuta pitäisi saada tuonne...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olutttaaaaaaaaaaaa! Lisäääääääääääää! Ei riitä ei haluan enemmän, kovemmin, nopeammin ja sporttisemmin olutta huuleeni, joten hyvää yötä kaikille nukkujille ja huomenta kaikille klo 9 odottelijoille kohta se aamun nannahetki koettaa..

Huolenaiheenani oluen riittävyys siihen asti, ehkä parin tunnin unen jopa väliin nautiskelen. Päivänkoittoa odotellessa menninkäinen juo olutta ja haaveilee päivänsäteestä. Melodramaattisen scheissen jälkeen totean - VIINAA!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Davidin klassinen biisi yhdistettynä kummalliseen videoon, joka ei ole missään yhteydessä itse lauluun. Outoa, oli päällimmäinen tuntemukseni.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tää ketju on sopiva paikka tälle känniavautumiselle. Miksi kaverini, jonka olen tuntenut useamman vuoden alkaa yhtäkkiä lähettämään mulle pärstäkuviaan? Naisesta kyse siis. Tuttu henkilö, mutta yhtäkkilä lähetteli jotain kuviaan, jotka olen jo nähnyt. Nainen oli/on selvinpäin. Mutta en tajua mitä se ajaa takaa tällä, jos edes ajaa. Kehuja keräämässä?

Viinaa lisää!

Edit. Jos nykyisen kanssa ei hommat suju, niin voin kuolla pois. Kiinnostaa niin vitusti. Kaikki menee päin sitä itseäään.. Liian kauan mennyt jo..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Valot pois, huone pimeäksi. Vain pimeässä näen itseni tarpeeksi hyvin. Panen vain sopivia naisia, mutta en lisääntymistarkoituksessa. Seula on harva, mutta tarkoitus jalo.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä nyt hetikohta lähtee tämä ruoto suoraksi, vanhaksi tulee ei voi mittään.. Eihän tässä ole kalsaroitu kuin kolme päivää vasta ja 16 tuntia näillä sessioilla.
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä nyt hetikohta lähtee tämä ruoto suoraksi, vanhaksi tulee ei voi mittään..

Tunsin itseni vanhaksi 16 vuotiaana, jolloin en ollut juonut kuin pari lasia olutta Isäukon tarjoamana. Tosin silloin heräsi nämä masennuksen merkit nyt about kuusi vuotta sen jälkeen, niin.. Höystettynä nuoruuden menoilla, alkoholilla ja vastoinkäymisillä. Alkaa loppua bensa tankista. Onko tämä normaalia?Tarkennettakoon että alkoholi ei ole ongelma. Ne on nuo masennuksen oireet.
`
edit. nousi nämä masennuksen oireet jo lapsena, ennen yhtä suullista olutta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Yksinkö täällä ollaan linjoilla? Musiikkia kuunnellaan ja mietitään elämää ja sen ihmeitä... Milloin olen ollut aidosti onnellinen ennen nykyistä/ex-muijaani? Ehkä sen pari kolme kuukautta, kun muutin omilleni... Huoh. Sais nyt jotain tolkkua elämään. Kaikki menee niin alamäkeä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
F 32.2 ja F 40.1 diagnosoitiin minulla kun olin 26-vuotias. En kuitenkaan mennyt terapiaan, vaan otin itseäni likimain kirjaimellisesti niskasta kiinni. Se toimi minulla, en rohkene mennä sanomaan, toimisiko se toisilla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
F 32.2 ja F 40.1 diagnosoitiin minulla kun olin 26-vuotias.

Saanko kysyä, että mitä se meinaa suomeksi? Ei meinaan avaudu mulle yhtään. Sen verran tiedän, että pari viime vuotta olen taistellut ainakin keskivaikean masennuksen kanssa, siksi varmaan olenkin näin burnout.

ps. siis en ole varma onko mulla minkä asteen masennus, veikkaan vain..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saanko kysyä, että mitä se meinaa suomeksi? Ei meinaan avaudu mulle yhtään. Sen verran tiedän, että pari viime vuotta olen taistellut ainakin keskivaikean masennuksen kanssa, siksi varmaan olenkin näin burnout.

ps. siis en ole varma onko mulla minkä asteen masennus, veikkaan vain..

F32.2 Vakava masennustila
F40.1 Sosiaalisten tilanteiden pelko
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös