Mainos

Naisasiat

• 7 594 747
  • 26 629

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tää vois oikein hyvin sopia tyhmiin tai sekalaisiin kysymyksiinkin mutta kysytään täältä:
Onko kellään mitään hyvää keinoa puumien karkoittamiseen? Hermo loppu.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En kenenkään kanssa mitään parisuhde tai seksi juttuja mieti, mutta onko jotenkin liian myöhäistä vielä muuttua muiden silmissä? Hiljaisesta puheliaaksi, ujosta rohkeaksi, vakavasta huumorintajuiseksi, ylikiltistä vähän roskimmaksi, jne.

En ole nainen, niin en nyt mitään varmaa vastausta tähän pysty naisen näkökulmasta antamaan. Mutta joka tapauksessa oma neuvoni olisi olla ihan vaan oma itsesi, eli en itse lähtisi muuttamaan itseäni johonkin toiseen henkilöön.

Toki tuohon mainitsemaan tapaukseesi, niin kylläkin suosittelisin opettelemaan sellaisen nöyrän ja suoraselkäisen tavan elää ja tehdä työtä. Eli tehdä selkeät päätökset ja toimia niiden mukaisesti sen sijaan, että vaihtelet mieltäsi päivittäin, toisekseen asiat kannattaa ottaa ajoissa esille ja käydä ne läpi sen esimiehen tai kuka nyt onkaan kohdalla vaikka kuinka hankalat asiat olisivat kohdalla.

Taidat kuitenkin olla varsin nuori henkilö, niin en olisi liian huolissani, koska kyllä se ikä tuo lisää varmuutta ja vastoinkäymisistäkin kannattaa ottaa opiksi. Ainakin itse koen muuttuneeni paljon viimeisen neljän vuoden aikana (ikävuosina 21-25)

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Onko kellään mitään hyvää keinoa puumien karkoittamiseen? Hermo loppu.

Koetas hienovaraisesti vihjata että ko. tapaus on puuman sijaan nitrobarbi. Yleensä tehoaa...

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koetas hienovaraisesti vihjata että ko. tapaus on puuman sijaan nitrobarbi. Yleensä tehoaa...

Varmaan toimis joo, mutta kyse on siitä että viimeisen kuukauden aikana olen joutunut useamman puuman todella suoran hyökkäyksen kohteeksi FB:ssä ja erinäisissä baareissa. Lähinnä siis kelaan tässä sitä että mikä hitto on muuttunut että musta on tullut puuma-magneetti? Ja milläs hitolla siitä pääsee eroon?

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Varmaan toimis joo, mutta kyse on siitä että viimeisen kuukauden aikana olen joutunut useamman puuman todella suoran hyökkäyksen kohteeksi FB:ssä ja erinäisissä baareissa. Lähinnä siis kelaan tässä sitä että mikä hitto on muuttunut että musta on tullut puuma-magneetti? Ja milläs hitolla siitä pääsee eroon?

Hanki pahapäinen ja pahansisuinen, timmissä kunnossa oleva parikymppinen pimu henkivartijaksi ;)

Siis juuri sellainen, josta äitisi sinua varoitti; jolla on munaa sanoa niille haaskoille kaikki se, mitä sinä et itse uskalla sanoa. Mielellään vielä karateka tai krav magan harrastaja tai ainakin sen näköinen.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hanki pahapäinen ja pahansisuinen, timmissä kunnossa oleva parikymppinen pimu henkivartijaksi ;)

Siis juuri sellainen, josta äitisi sinua varoitti; jolla on munaa sanoa niille haaskoille kaikki se, mitä sinä et itse uskalla sanoa. Mielellään vielä karateka tai krav magan harrastaja tai ainakin sen näköinen.

En mä haluu semmosta, semmonen rajoittaisi sitten taas muuta sosiaalista elämää. Eikä mutsi mistään mua varoittanut, sille kelpais nykyään kuka tahansa että sais lapsenlapsensa ennen kuin viskoo lusikoitaan nurkkaan.

Mä haluun vaan eroon niistä "sä näytät just siltä että sä olisit loistava fuck buddy" kommenteista eroon. Ei mua kiinnosta mitä hiljalleen vaihdevuosista kärsivä, ties monettako kierrosta hakeva ylipainoinen puuma haluaa. Kunhan se en ole minä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mutta joka tapauksessa oma neuvoni olisi olla ihan vaan oma itsesi, eli en itse lähtisi muuttamaan itseäni johonkin toiseen henkilöön.

Toki tuohon mainitsemaan tapaukseesi, niin kylläkin suosittelisin opettelemaan sellaisen nöyrän ja suoraselkäisen tavan elää ja tehdä työtä. Eli tehdä selkeät päätökset ja toimia niiden mukaisesti sen sijaan, että vaihtelet mieltäsi päivittäin, toisekseen asiat kannattaa ottaa ajoissa esille ja käydä ne läpi sen esimiehen tai kuka nyt onkaan kohdalla vaikka kuinka hankalat asiat olisivat kohdalla.

Taidat kuitenkin olla varsin nuori henkilö, niin en olisi liian huolissani, koska kyllä se ikä tuo lisää varmuutta ja vastoinkäymisistäkin kannattaa ottaa opiksi. Ainakin itse koen muuttuneeni paljon viimeisen neljän vuoden aikana (ikävuosina 21-25)

Mutta tavallaan kun en ole normaalistikkaan sellainen ylikiltti ja hiljainen. Niin mitä jos sitten yrittäisikin olla oma itsensä? Nyt on jotenkin niin kuin roolinsa vanki? Mutta tavallaan sitä muuttuisi sitten aika paljon. Ja suuren porukan silmissä. Ja omaksi itseksi?

Toimin varastomiehenä (ketään muu siinä yrityksessä ei hoida varastoja kuin minä), joten työnantaja suhtautuu tekemisiini aika vapaasti. Oikeastaan mitä vain saa tehdä, kunhan työt hoituu. Itselläni ei ole myöskään selkeää työnkuvaa ollut koskaan, mikä ei haittaa kyllä yhtään. Teen sitä mitä teen ja mitä huomaan että olisi tekemättä. Mitään hommia minulta ei ole kielletty, kunhan varastot vain ovat edes jossain kunnossa.

Mitään tulostavoitteita ei työnantaja ole linjannut oikeastaan koskaan. Työ tulee valmiiksi kun se tulee tai sitten se ei tule. Työnantajalla kun ei oikein ole näkemystä siitä, millainen se valmis työ oikein on.

Otin kyllä tuon asian esille ajoissa (ts. miten tuota nyt sitten voikaan ajoittaa oikein, joskushan siitä on vain sanottava.)

Ja ikää on 21-v. eli opittavaa on varmasti. Mutta se vain, että miten minusta sitten ajatellaan? Tuollaisia ei nyt hirveästi kannata miettiä, mutta kyllähän sekin nyt työelämässä merkkaa jotain.

Ja työnantaja kun kerran on sellainen kuin on (ymmärtävä kuitenkin, mutta se toinen puoli), niin on hiukan vaikeaa keskustella siinä mielessä hänen kanssaan omista työongelmista. Haluja olisi pyrkiä töissä eteenpäinkin, mutta oman keskittymishäiriön takia se ainakin tuntuu mahdottomalta. Kun ei aina tavallisetkaan asiat onnistu ilman kunnon sohlaamista.

Työnantajalleni olisi mielestäni hyvä kertoa omista ylenemishaluista, mutta miten asian sitten esittää? "Haluaisin edetä urallani, mutta keskittymishäiriöni takia se on melkein mahdotonta." Työnantaja tietää häiriöstäni, mutta ei tietenkään pysty tekemään mitään.

Tavallaan tuollaiselle työnantajalle kertominen tällaisista asioista on muutenkin hieman vaikeaa, kun täytyy kuitenkin oma miehuuskin säilyttää. Valittamistahan tuokin olisi, mutta ei oikein tiedä mitä tehdä.

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mutta tavallaan kun en ole normaalistikkaan sellainen ylikiltti ja hiljainen.

Jos tähän koittaisin jotain sanoa. Eli, olen pari vuotta sua vanhempi, ja on tullut työelämässä pyörittyä nyt kohta neljä vuotta.

Suosittelisin ilman muuta, että menet sinne töihin ihan rohkeasti sellaisena kuin olet. Jos sulla on niitä keskittymishäiriöitä jne. niin sittenpä on. Sun esimieshän niistä jo tietoinen onkin, joten eikö se aita ole jo kaadettu?

Jos olet siviilissä hauska ja luonnollisen seurallinen kaveri, niin miksi et myös duunissa? Mitä siellä hissuttelemaan, jos et normaalistikaan vapaa-ajalla niin tee? Heität sitä juttua, kun paikka tulee jne. Toki joku maltti kannattaa säilyttää, kun miettii niitä aiheita, joista alkaa juttuja leipomaan. Olen itsekin naisvaltaisessa duunissa, joten välillä jonkun jutun olen jättänyt kertomatta, kun en ole ihan luottanut siihen, että tytöt olisivat sitä pystyneet vastaanottamaan.

Luotat vaan ittees, ja näytät niille sen "oikean" ittesi. Ne joko tykkää siitä, tai sitten saat ainakin tietää, että se vuosisadan työntekijä et ollut sinä, vaan se jarruteltu(vahingossakin) persoonasi. Sillä nyt ei kuitenkaan ole suuresti väliä, mitä ne sun jutuista tykkää, kunhan hommat hoidetaan jatkossakin asiallisesti, eikö niin? Jos joku sattuu vielä tykkäämään sun vapaammasta olemuksesta, niin sen pitäisi olla ihan plussaa.. Ties vaikka se olisi se sun esimies, joka ilmeisesti olisi sitten sullekin mieluinen asia?..

En tiedä, oliko tästä sulle mitään hyötyä, mutta olen tosiaan ilman muuta sitä mieltä, että menet tilanteen mukaan vaan ja unohdat ne pelikirjat. Siitä sitten tulee mitä tulee, mutta saat ainakin mielenrauhan. Tämä on toiminut omalla kohdallani ja aion jatkaa valitsemallani tiellä jatkossakin.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Joo, eli tuolta töiden maistuvuus-ketjusta voi lukea, miten asiassa kävi. Eli oli liian myöhäistä tänään ehdottaa lääkärille menoa.

Kukaan ei olisi halunnut, että lähden. Viime kädessä en olisikaan halunnut, koska tuolta lääkärin kautta olisi varmasti saanutkin apua.

Mutta itseppähän tämän mokasin, vaikka työnantajakin menetteli miten menetteli.

Mutta tuolta toisesta ketjusta voi lukea tarkemmin.

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Mä haluun vaan eroon niistä "sä näytät just siltä että sä olisit loistava fuck buddy" kommenteista eroon. Ei mua kiinnosta mitä hiljalleen vaihdevuosista kärsivä, ties monettako kierrosta hakeva ylipainoinen puuma haluaa. Kunhan se en ole minä.

Aaah okei, eli haet vaikka Jinxistä kuteet seuraavan kerran (google Jinx niin tulee linkki eteen, vaikka lisenssöityjä WoW kuteita ni eiköhän ne haahkat ja sun muut iltapulut katoile).

Toinen vaihtoehto on sitten ottaa Teuvo Loman lookki, mutta kumpi sitten on pahempaa, se että keski-ikäset naiset tulevat kysymään sua FB:ksi vai se että keski-ikäiset miehet tulevat kysymään sua FB:ksi ?

Mutta muuten komppaan Azulin vastausta, uskosin että toimii justiinsa hyvin ;)

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sanot että 'joo, niin olenkin, mutta haluan itse valita fuckbuddyni' ja hymyilet nätisti päälle.

Loppuuhan ne kommentit itsestäänkin kyllä viimeistään eläkeikään mennessä.
t. puumatäti

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanot että 'joo, niin olenkin, mutta haluan itse valita fuckbuddyni' ja hymyilet nätisti päälle.

Loppuuhan ne kommentit itsestäänkin kyllä viimeistään eläkeikään mennessä.
t. puumatäti

Hah, joo. Kovin kohteliaasti olen "kohteliaisuudesta" kiittänyt joka kerta ja toivottanut mukavaa iltaa ja onnea tulevalle metsästykselle.

Eikä siinä, ei mulla puumia vastaan mitään ole, johan tässä itsekin on saman ikäinen ihan kohta, tosin en siltä näytä ainakaan mielestäni. Mutta kun kaikki nää puumat on olleet, hmm, nätisti sanottuna, ei ihan mun mieleen.
Sitä tässä siis vain päivittelen että mistä tämä yhtäkkinen suosio vanhemman naiskauneuden silmissä johtuu?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä tässä siis vain päivittelen että mistä tämä yhtäkkinen suosio vanhemman naiskauneuden silmissä johtuu?
Villi arvaus, että olet siinä iässä, missä tuollaiset mainitsemasi tapaukset kehtaavat tulla kalastelemaan. Eli, et ole ihan niin nuori enää, että heistä tuntuisi, kuin jotain ihan pojankoltiaista yrittäisi pokailla, mutta et liian vanhakaan, jotta on jotain tiettyä nuoruuden huimapäisyyttä kuitenkin mukana. Osa naisista vaan tuntuu innostuvan itseään nuoremmista miehistä, syystä tai toisesta.

Tiedä sitten. Itse en ole moisessa tilanteessa, joten paha sanoa. Pääsääntöisesti en ole itseäni vanhemmista naisista ollut juuri koskaan innostunut, mutta ehtiihän sitä ääni kellossa muuttua tässä vielä.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Sanokaapas mulle, että onko teillä kotona ongelmaa näistä käynnissä olevista jääkiekon mm-kisoista? Ei mullakaan nyt niinkään ongelmaa ole, mutta vähän tulee naikkoselta nurinaa, että liikaa tulee katottua. Vaikka hän hyvin tietää, että jääkiekko on mulle Se Juttu.

Ehkä toisen telkkarin hankkiminen olisi järkevää? Mutta suurimpana ongelmana hän näkee tässä yhteisen ajan vähentyminen. Mikä tietysti pitääkin paikkansa, mutta pitäisikö enemmänkin yrittää ymmärtää toisen harrastusta/kiinnostuksen kohdetta?

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanokaapas mulle, että onko teillä kotona ongelmaa näistä käynnissä olevista jääkiekon mm-kisoista? Ei mullakaan nyt niinkään ongelmaa ole, mutta vähän tulee naikkoselta nurinaa, että liikaa tulee katottua. Vaikka hän hyvin tietää, että jääkiekko on mulle Se Juttu.

Ehkä toisen telkkarin hankkiminen olisi järkevää? Mutta suurimpana ongelmana hän näkee tässä yhteisen ajan vähentyminen. Mikä tietysti pitääkin paikkansa, mutta pitäisikö enemmänkin yrittää ymmärtää toisen harrastusta/kiinnostuksen kohdetta?

Helppohan se on täältä huudella kun itse katson aina kaikki matsit tuon paremman puoliskon kanssa, mutta tuntuu kyllä tosi kummalliselta että ei kestä yhteisen ajan vähentymistä yhden turnauksen ajaksi vuodessa. Onko tyttöystävälläsi/naikkosellasi mitään sellaista harrastusta tai kiinnostuksenkohdetta johon hänellä menee omaa aikaa? Jos voisit kenties verrata näitä toisiinsa ja saada hänet ymmärtämään että kaikilla on oikeus omiin harrastuksiin?

ditrim

Jäsen

Aina kannattaa hankkia se toinen televisio. Lisäksi miehen köllötellessä sohvalla lätkäpelin edessä, saa talon naaras omia vaikkapa tietokoneen omaan käyttöönsä. Haiskahtaa yleensäkin jostain toisen rakkaasta harrastuksesta kiukuttelu siltä, että toisen pään sisällä painaa jokin muu tekijä. Voihan se teidän tapauksessa olla se yhteisen ajan puute.

Helppohan se on täältä huudella kun itse katson aina kaikki matsit tuon paremman puoliskon kanssa, mutta tuntuu kyllä tosi kummalliselta että ei kestä yhteisen ajan vähentymistä yhden turnauksen ajaksi vuodessa.

Yhdet kisat= SM-liiga, NHL, Olympialaiset, jääkiekon MM-kisat ja jalkapallon MM-kisat? Vaikea vuosi pallopelien ystävän tyttöystävälle...

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina kannattaa hankkia se toinen televisio. Lisäksi miehen köllötellessä sohvalla lätkäpelin edessä, saa talon naaras omia vaikkapa tietokoneen omaan käyttöönsä. Haiskahtaa yleensäkin jostain toisen rakkaasta harrastuksesta kiukuttelu siltä, että toisen pään sisällä painaa jokin muu tekijä. Voihan se teidän tapauksessa olla se yhteisen ajan puute.

Yhdet kisat= SM-liiga, NHL, Olympialaiset, jääkiekon MM-kisat ja jalkapallon MM-kisat? Vaikea vuosi pallopelien ystävän tyttöystävälle...

No mutta...Kuitenkin vain yksi vuosi! Eihän tervettä parisuhdetta urheiluharrastus haittaa, hyvä pointti tuo että onko sitä yhteistä aikaa ollut nyt ylipäänsä sitten liian vähän ja on helppo sitten sanoa että johtuu jääkiekosta?

scholl

Jäsen
Jaa-a. Siitä onkin hetki kun on tullut torpedoitua tätä ketjua. Niin kirjoitetaan nyt sitten vähän enemmän.

Koominen tarina kaikkinensa!

Oikeastaan tällähetkellä isoimmat vitutuksen aiheet tulevat varsin naisisista asioista. Eli siitä, että jos riidellään niin syy kääntyy aina minuun. Siis ihan aina. Vaikka minulla olisikin täysi syy olla häneen pettynyt ja hänelle vihainen niin hän aina kääntää sen minua vastaan. Eli on minulle vihainen sen takia, että olen hänelle vihainen. Lisäksi on ihmeellisiä ongelmia uskoa asioita joita hänelle sanon ihan esimerkiksi yksikerta oltiin tulossa meille hieman erisuunnasta kuin yleensä ja hän risteyksessä hän kysyi neuvoa. Sanoin sitten, että käännytään tästä vasemmalla niin tyttö alkoi mussuttamaan, että meidänhän pitää kääntyä oikealle. Toinen esimerkki on siinä, että tyttö on nyt kaksi kuukautta halunnut lähteä kanssani etelään ja olen kokoajan sanonut, että lähdetään sitten kun minulla on pääsykokeet ohi, noh tyttö silti viikottain kysyy, että lähdetäänkö ensiviikolla kun hän löysi edullisen äkkilähdön, ja tällöin aina palataan pääsykokeisiin.

Et osaa kommunikoida naisten kanssa. Opettele joku napakka lause tyyliin "kuono kii" niin loppuu mussutus. Tai sitten et vastaa mitään. Jotkut pitävät vaikenemista epäsosiaalisena asiana, mutta typeryksien kanssa ei välttämättä jaksa jutella mitään. Tarinastani välittyi sellainen kuva, että nainen on tosiaan melkoinen typerys, joten älä vastaa mitään.

Pääsykokeet ovat tärkeämpi asia kuin mikään nainen ja olen kyllä sitä mieltä, ettei lukuaikana ole syytä seurustella ollenkaan.

scholl

Jäsen
Aina kannattaa hankkia se toinen televisio.

Aivan. Ei sellaista touhua olekaan kuin yhteinen telkkari tai tietokone tai kännykkä. Television katsominen ei ole todellakaan mitään ryhmätyö, mitä ei yksin pystyisi tekemään. Päinvastoin lisähenkilöt eivät tuo siihen mitään lisäarvoa.

Voihan se teidän tapauksessa olla se yhteisen ajan puute.

Toi on joku lesbofeministien keksimä salajuoni miehiä vastaan, jonka voi vetää aina esille. Mitä se sellainen yhteinen aika sitten on. En ole koskaan kuullut, että asia olisi miehille ongelma. Aina on nimenomaan naisilla mussuttamista jostain mystisestä yhteisestä ajasta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Eräs tuttu äijä ostaa aina rouvalleen pari pulloa kalliimpaa kuohuvaa. Ottaa vielä muijan siihen kainaloon, niin ei kuulemma valita ;)

Sinällään en osaa asettua vastapuolesi asemaan, mulle kun riittää kiekko, en tartte edes kuohujuomaa tai kainaloa.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
kentsu tuossa nosti esiin tämän ns. puuma-ilmiön, niin pakko sanoa että se on kuulkaa hyvät veljet ihan todellinen juttu nykypäivänä eikä mitään urbaanilegendaa. Olen törmännyt siihen jopa täällä pienemmässä kaupungissa, eli mistään pelkästä metropolien trendi-ilmiöstä ei ole kyse. Kahtena viime viikonloppuna on MOLEMPINA sellainen käynyt kimppuun, kevättä rinnassa kait itse kullakin kun näin jo terassitkin ovat auki. Samat merkit aina, silittelevät kättä ja hiuksia, hinkkaavat jalkaa pöydän alla, toinen päätti yllättäen suudella (kieltä mukana siis).. onneksi olen supliikilla välttänyt tyylikkäästi nämä mukaanlähtemisasteelle menevät tilanteet, mutta olipahan nyt vain pakko jakaa kokemukset kun huomastin että aihe täällä esillä oli..

Ja jos joku miettii ikääni, niin 28v. Alle kolmekymppisten miesten "ilona" tämä ilmiö kait onkin..

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karman laki? Joudutte nyt vastaamaan esi-isienne teoista kolmanteen ja neljänteen polveen? Nyt isoisälle napakka ripitys :)

Vaikka tuolla aikaisemmin tituleerasin itseäni sukupuoleltani ja iältäni genreen sopivaksi, niin täytyy pehmentää sen verran, että olette turvassa minulta. Köh.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jos varttuneempi mies pokailee selvästi nuorempaa naista, hänet leimataan epätoivoiseksi pervoksi tai jopa pedofiiliksi. Jos taas iäkkäämpi rouvashenkilö liimautuu tuoreempaan mieslihaan, häntä tituleerataan puumaksi.

Aika räikeä sävyero.

Tasa-arvo. Missä pelaa?

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos varttuneempi mies pokailee selvästi nuorempaa naista, hänet leimataan epätoivoiseksi pervoksi tai jopa pedofiiliksi. Jos taas iäkkäämpi rouvashenkilö liimautuu tuoreempaan mieslihaan, häntä tituleerataan puumaksi.

Aika räikeä sävyero.

Tasa-arvo. Missä pelaa?

Totta, mutta taas toisinpäin verrattuna, ja ei, en yritä kosiskella irtopisteitä naiskirjoittajien ja lukioiden silmissä, niin onhan se totta mitä sanotaan että jos mies häslää useiden naisten kanssa on hän Casanova, kun taas vastaavaan tekoon alkava naaras julistetaan koko kylän pikkukuppiloissa kiertopalkinnoksi.
Tähän sitten taas sopii vastaheittona Jaajon läppä, lukoista ja avaimista ja niiden yhteensopivuuksista.

p.s. selvisin ilman puuma-hyökkäylsiä menneenä viikonloppuna

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kerran sitten kysyin siltä, että jos itse ehdottaisin että mennään me yhdessä, niin se kieltäytyi kauniisti ja sanoi, että minun ja muiden nuorempien naisten kanssa hänen tarvitsisi nähdä vaivaa siitä, että nainen on tyytyväinen, kun taas nuo reilusti vanhemmat naiset tekevät kaikkensa jotta hän on tyytyväinen.

Hyvä taktiikka tuolla kaverilla noin pillun saannin kannalta, mutta eikös se harmita, että sinun vonkaus epäonnistui ja kaveri mielummin ottaa roikkuneemman lihan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy