Peurunka höystettynä Hausmyllyllä ei vaan tällä kertaa vetänyt väkeä.
Ensi vuonna uudella tsempillä. Peräseinäjoki + INDX, mukaanlähtijöitä?
Legendaarinen HIFK -fani osuu maaliin
Voi olla, että lasillinen viiniä vaikuttaa viestin hauskuuteen, mutta kyllä jo mielenkiinnolla odotan, mitä vielä eteen tulee! Kuuma välieräsarja ainakin on tulossa!- - -
Valmennuspuoli tasan, mutta koska Suikkanen veisi Dufvaa nakkikioskitappelussa 6-0, niin lasken tästäkin pienen edun TPS:lle.
Loppukaneettina todettakoon, että haista Dufva paska ja traktorit kesälomille. Jesjes.
Onnea vaan aloittamallanne polulla, mutta ei paskasta konvehtia saa vaikka kuinka jauhaa.
Miksi muuten Makkonen ei pelannut tänään?
Mä veikkaan syyksi sitä ettei siitä ole saatu tehtyä konvehtia.
"Minä olen ennenkin asennellut näitä!" taiSiinä voi tulla jännittäviä hetkiä, kun tekee kinkkupasteijoita, fetasalaattia ja tatsikia, lainaa töistä videotykin, kutsuu 12 kaveria kylään katsomaan matsia ja alkaa 20 minuuttia ennen H-hetkeä sovittamaan Bilteman DVB-T antennia kaapeliboksiin.
Muistuu mieleen, kuinka yleisö huusi Sergeille "sun mies menee tuolla!!" samalla Yerkon katsellessa vastustajan vaihtopenkille tuiman oloisesti. Siinä sitten kaverille pärähti paskat housuun ja rullasi vastustajan maalijuhliin tönimään jengiä. Asioin muuten samaan aikaan poliisiasemalla, kun Serginaattori haki jotain aseenkantolupaa. Jumalauta vilisi elämä silmien edessä, kun ajattelin tätä miestä kivääri kädessä kännissä Varissuon kesäyössä.
Selailin ketjua muuten vaan ja tuli vastaan tämä viesti, sai kyllä nauraa.
Toivottavasti kevät loppuu Turussa lyhyeen, ei taas jaksais lukea näitä vitun hyviä läppiä täältä.
Lugu boja pelannu piru hyvi, ne johta sarjaa!
No voi vittu teidän kanssa, menkää nyt jonnekin muualle selvittämään kumpi noista kahdesta hassusta murteesta on hassumpi ja kummassa hökkelökylässä on hienommat hökkelit ja kumpi aina floppaavista lätkäjengeistä floppaa pahemmin.
Joutuipas :) Ja niissä peleissä ei hyvin käynyt.Ja Para miähet tiäksää pelas viäl paremmi. Ne sai melkei sama verra pisteit ku viime vuan. Eikä joutun eres karsimaa. Tiäksää kato.
Vanha viesti ketjusta TPS:n ulkomaalaiset - parhaimmat ja huonoimmat, jossa nimimerkki Koala muistelee 2000-luvun alussa luutinutta Belarus-pakkia Sergei Jerkovitshia Tepsissä. Selailin ketjua muuten vaan ja tuli vastaan tämä viesti, sai kyllä nauraa.
Suvereenin hallitsijan. Onneksi kirjoitit viestisi juuri tähän ketjuun. Lähimpänä se on, koska vielä kukaan ei ole perustanut puusilmäisimmät letkautukset -ketjua.Oli sopivan pilke silmäkulmassa heitetty eikä yhtään totinen kuitti turkulaisille. Viestistä ei myöskään paista edes pientä katkeruutta siitä, että juuri turkulaiset pudottivat kauden suvereenin hallitsijan Lukon ennenaikaisesti kevätlaitumille.
Joutuipas :) Ja niissä peleissä ei hyvin käynyt.
Uutta tietoa mulle oli, että uhkaavasti maata lähestyessään asteroidi lauleskelee kuin gregoriaanimunkki suihkussa. Oppia ikä kaikki.
Sakkea jaksetaan lyödä kuin vierasta sikaa. Kaipaisin vähän faktaa Saken paskuuden tueksi, mies on sentään olympiamitalisti.
Matti Nykänen on myös Olympiamitalisti, kuten myös Mika Myllylä ja Timo Jutila.
QUOTE=Koirapoika;3137992Jatkoajan keskustelupalsta, vai pitäisikö olla provopalsta, surettaa. Onko tämä enää se sama paikka johon aikanaan sai kirjoitusoikeudet. Olen itsekin kantanut korteni kekoon tason laskussa, sitä en kiistä, ei sillä voi ylpeillä, nolottaa suorastaan. Mutta alaspäin on menty eikä pohjaa vielä näy.
Eiköhän tuo johdu pitkälti juuri JYP kannattajien viesteistä?
Big Daddylla on asiaa Veti surulliseksi -ketjussa:
Ettei vaan olis finaalissa uusinta 17 vuoden takaa..