JWC '10

  • 94 824
  • 802

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pääseepä helpommin liukumaan maalipaikoille, kun ei noissa peleissä kukaan osaa sitä pakkia pitää kiinni.

Sä olet erikoisvartioinnissa tänä vuonna.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
JWC '10:n lähetys on ilmeisesti siirretty ennakkotiedoista poiketen FST5:lle muka olympialaisten tieltä. Jotain tollasta noi höpisi YLEn aamun kisastudiossa. Tuleekohan HD:nä? Toivottavasti se vitun Mersti ei ainakaan selosta.

Ei, lähetys tulee 4 Sportilta ja Linkku selostaa.
 

tutzba

Jäsen
Huomisesta lisäinfoa: Olympiatuli saapuu Valkeakosken pääkadulle noin klo 15 ja aloitusseremoniat Wareenalla starttaavat klo 15.30. Pääesiintyjänä Rammstein, lämppärinä Police.

Kahvi-/luentotilaisuus ylätasanteella musisoinnin jälkeen. Aiheena "Miksi suomalainen juniorituotanto ei kanna hedelmää?", puhujana Timo Jutila.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Sääliksi käy tulevia ketjukavereita. Pitkäaikainen flunssa, rytmihäiriöt, polvi paskana, keuhkot lähes tuhottu lisääntyneellä tupruttelulla, yli 4 kk sitten ollut viimeksi jäällä, eli kaikki vähäiset taidotkin on ruostuneet olemattomiin. Että pistäkää se kiekko mielummin sinne päätyyn kuin mulle, ja menkää itse perään.

Verenmaku suussa siis painetaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Azul: wilco pelaa numerolla 17 A-joukkueessa (aka siniset paidat).

Valmentajalle sitten sen verran, että voin pelata kolmosen keskellä toisessa laidassa Designer ja toisessa joku kolmas puukäsi. Siis jos ei parempia suunnitelmia ole.

Sen verran voi vielä omasta olotilasta sanoa, että kaksi viikkoa kantanut muuttokamoja ja aivan tukossa. Sekä tänään pitää vielä mennä kaverin varpajaisiin ja herätä huomenna katsomaan Suomen peli, että freesiä ja valmista kiekkoa sitten illalla.

Että silleen...
 
Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kauhee läpätys täällä vaan käynnissä. Bonersin kokoonpanot julkaistaan liigan sivuilla, niiden toimiessa(!?) tunti ennen ottelun alkua, asian suhteen on käyty jo puhelinpalavereita valmennuksen kesken. Suojatulla linjalla tottakai. Taktiikat on kuosissa peliin valmistautuminen on tapahtunut noita olympiaadei katellessa ja käymällä kihauttamas ulkojäillä paikat muusiksi. Anna Abreulla on ollut myös suuri rooli kaikkeen mitä otteluun valmistautumiseen tulee, myös Kirvesniemen Handeli on ollut suurena mentorina. Joo.. Siitä revitte infoa ja imette itseenne tietoa, tän enempää en jaksa kertoo mistään mitään, omalle joukkueellekin kaikki tulee yllätyksenä pelipäivänä. Kendo on mental game, sano aurinkolasikuningatar.

Mut ei siis mitään spagettia, tääl ollaan ihan hereillä ja bändin ei tarvii ku mennä jäälle kera pelikirjan, joka on lähinnä pieni vihko. Joka on kateissa.

Prässään vuoheni.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Azul: 38 ja Boners.

Smasalle terkkuja, että vittu mä vedän sua hei tänää (huomenna) hei pidä pää pystys, koko ilta tulee.
Ja vielä veit suoralippa sitten tuonkin lainin. Pelleile viä kerran vittu mä vedän sut niin pystyy saatana.

Mutta pakko sanoa, että alkoi kihinä nousta kun katsoin nuo viimevuotiset kuvat. 24 tuntia enää.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
2 / 3 maalivahdeista valmistautuu koitokseen, ei coitukseen, ottamalla olutta.

Hehe
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Huomiseen koitokseen valmistautuminen aloitettu. Hokia telkkarista, saunomista ja tietysti nestetasapaino kuntoon.
 

d2uce

Jäsen
Muistakaa sitten kaikki tankata myös pelipäivänä.

Pizza aamupalaksi ja Mäkin kautta hallille. Erätauolle kannattaa varata siipiä tai muuta naposteltavaa. Saisiko meidän vaihtopenkille rasvakeittimen?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voimassaolevan kirjanpidon mukaan:

A:

00 Obi-wan
5 Max Power
7 se7ev
10 M10
14 Steegil
17 Wilco
20 Paha Kurki
23 Bliz
24 Jani 82
33 Designer
36 Tiuke
77 Golden AWe
94 JMA

?? Lepander, Hege41

B:

4 Simba
8 Bone
10 Jartzki
13 Kentsu
14 Koirapoika
15 RedDevil
16 Hespeler
19 Doaner
21 Nokkis
24 Jiri
27 Repe_joke
32 Tutzba
38 Smasa
45 D2uce
45 Hätzä
93 Passenger

?? FutureHockey

Mulla sitten on yläraajavamma, joka estää hanskaamisen. Paitsi jos Tutzba laittaa soimaan jotain homopoppia. Tai joku koskee luvatta mun viskeihin.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivotan kaikille pelaajille ja osallistujille hienoa tapahtumaa, joudun valitettavasti jäämään nyt sivuun (mika on luultavasti etu joukkueelle). Ensi vuonna uudestaan.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itsehän rupean heti mökättämään enkä paina kelloa päälle enään ollenkaan jos ruvetaan jotain hippihoppia tai teknohumppaa tuolla soittelemaan. Kyllä tällä ukaasilla luulisi jo pahempienkin hyppyritukkien puntit tutisevan!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Nyt olis aloittava kokoonpano kasassa. Ketjuja ja paikkoja voi vaihdella ottelutilanteen mukaan, mutta yleisön pyynnöstä entuudestaan tuntemani pelimannet jaoin eri ketjuihin. Onpahan bonerseilla jotain mahdollisuuksia.

1. ketju

Vasempaa laitaa viilettää M10 keskushyökkääjän tontilla häärii JMA ja oikean laidan maalinsylkijä on Paha_Kurki

Pakistossa luutivat Golden AWe ja Max Power

2. ketju

vasen laita on Designer keskellä Bliz ja oikealla wilco

peliä avaavat pakit on Jani82 ja se7en

3. ketju

vasempaan laitaan Steegil keskustaan tiuke ja oikeaan HeGe41

viidentenä puolustajana on Lepander
Maalissa on sitten obi-wan ja TosiFani?

Jos ollaan tappiolla niin mulla on muutama ässä hihassa, mutta eiköhän näillä mennä päätyyn asti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Maalissa on sitten obi-wan ja TosiFani?

Jos ollaan tappiolla niin mulla on muutama ässä hihassa, mutta eiköhän näillä mennä päätyyn asti.

Ai niin kui TosiFani vai?

Povaan voittoa Anderseneille, päävalmentaja on yhtä kärryillä kuin Sakke maalivahtipelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös