Kehu kumppaniasi!

  • 5 341
  • 8

ludvig

Jäsen
Ketju on takoitetttu kaikille Jatkoajan kirjoittajien nais- miesystävien kehuille, eli nyt saa ja pitää kehua kumppanisi saavutuksiasi!

Tarkoitus on siis antaa kunnia muille, edes yhden illan ajaksi...
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No perkele, yritetääs.

Vaimo ei koskaan narise minulle urheilun katsomisesta. No nykyään sitä Urhoton aika harvoin katsoo, mutta kuitenkin. Perjantai oli hieno esimerkki, antoi minun keskittyä rauhassa Lukko-TPS-otteluun ja painui ite kauppaan. Pyysin tuomaan muutaman bissen, toi kasipäkin Sandelsia. Ja viisi pulloa punkkua.

Laittaa hyvää ruokaa. Antaa mun olla rauhassa jos näin haluan. Antaa ja haluaa aina silloin tällöin. Ei valita siitä että mulla on aika monena iltana salibandyä tms. puuhaa. On erittäin itsenäinen, ei roiku, mua kauhistuttaa ihmiset jotka takertuvat. Vaimolla on hyvin samanlaiset ajatukset lapsen kasvattamisesta kuin minullakin. Pitää samanlaisista leffoista / sarjoista kuin minä. Ei narise dokaamisesta (joskin se pitää pitää tietyissä rajoissa.) Tiedän naisia jotka natkuttavat ihan joka kerta kun ukko käy baarissa. Minäkään en nurise hänen menoistaan - ihan kaikkia asioita ei tarvitse jakaa. Varmaankin on myös jollakin tavalla kiintynyt minuun koska tässähän ollaan kohta 15-vuotta kimpassa menty.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Ketju ylös!

Kehutaan nyt kerranki ja aiheesta. Meillä on sen verran välimatkaa, että välillä hirvittää. Mutta kyllä tuo intoa lisää, kun likkakaveri jaksaa uskoa meihin.

Ja toinen asia mistä on annettava plussaa niin on kun ollaan samalla kylällä niin mä yritän hengailla omien kavereiden kanssa ja pyörin kovasti viikonloppusin esim. jäähallissa. Tästä neiti ei oo vielä valittanu kertaakaa. Otan kyllä likkakaverin mukaan joka paikkaan mihin vain hän haluaa lähtee.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Antaa usein. Välillä jopa saan vähän painia ja näyttää smackdown-liikkeitä. Hieman vakavemmin ajateltuna paras tukija ja auttaja huonompina aikoina. Ymmärtää minua ja useita tyhmiä juttujani ja mikä tärkeintä katsoo kanssani Jagrin pelejä.
 

Aatos

Jäsen
Välillä jopa saan vähän painia ja näyttää smackdown-liikkeitä. Hieman vakavemmin ajateltuna paras tukija ja auttaja huonompina aikoina. .

Meillä mä leikin Judo-ukkoa, ja välillä eukon silmistä on nähtävissä: "herra anna voimaa" -ajatus. Ja ilmeisesti hän saa sitä.

Ja kun mulla oli elämäni vaikein kesä sekä syksy, rouva oli peruskallio.

Välillä jopa pussaillaan. On se hyvä nainen, ollut jo pitkään. Kaiken kukkuraksi loistava äiti.

Itseasiassa, te ette edes tajua mitä teiltä puuttuu ,)
 
Muutamia mainintoja, vaikka pitemmällekin listalle olisi nykyisen kumppanin kohdalla aihetta:

- Naiseni soitti joskus ennen joulua ja ilmoitti, että oli saanut haltuunsa muovikassillisen keskiolutta. Sanoi vain, että nyt on herralle olutta kun seuraavan kerran vierailulle tulee.

- Naiseni osaa kokata aivan saatanallisen loistavaa kasvispiirakkaa. Siihen tulee monia erilaisia juustoja ja jo yksi viipale täyttää vatsan loppupäiväksi.

- Naiseni on älykäs, huumorintajuinen, sivistynyt ja verbaalisesti lahjakas. On mukavaa, kun on vihdoinkin naisystävä, jonka kanssa voi jutella ihan mistä vain, eikä pelkästään Salkkareiden viimeisimmistä käänteistä ja lemmikkieläimistä.

- Naisellani on tavoitteita elämässään. Hän opiskelee ja käy töissä. Aikanaan hän tulee ammatissaan ansaitsemaan varmaankin tuplana sen mitä minä. Minä ryhdyn siinä vaiheessa kotirouvaksi.

- Naiseni on aika törkeän hyvä sängyssä! Kaikenlaista. Tuollainen lahjakkuus menee hieman hukkaan tällaisen pienimunaisen minuuttimiehen kanssa. Huonoa vertauskuvaa käyttäen kyse on hieman samasta asiasta kuin Ovechkin pelaamassa Suomi-sarjassa. En minä silti valita!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nostellaanpas tätä ketjua.

Mulla on ihana mies. Saa hymyilemään ja nauramaan ja lähtee mukaan älyttömiin ideoihin. On sopivasti hullu ja hassu. Puhuu nätisti ja sanoo rakkaaksi. Ottaa kädestä kiinni kadulla ja halaa jopa unissaan. On pitkä, leveäselkäinen ja isokätinen, ja hymyilee söpösti. Kinaa puolivakavissaan jääkiekosta ja siitä, kumpi maksaa baarissa; nainen ei kuulemma saisi. Osaa selvittää asiat järkevästi eikä sorru ylilyönteihin tai henkilökohtaisuuksiin. On fiksu, kohtelias ja tulee juttuun kaikkien kanssa. Pitää hyvää huolta, on huomaavainen ja muistaa merkityksettömiä pikkuasioita, joiden muistamisesta tulee hyvä mieli. Pelastaa huononkin päivän ja antaa kiukutella (vähän), jos kiukuttaa. Antaa tilaa ja luottaa, ei syyttele eikä epäile, jos käyn vähän ulkoilemassa. Laittaa hyvää ruokaa. Kuuntelee hyvää musiikkia, katsoo hyviä elokuvia, syö hyviä ruokia ja juo hyviä juomia. Silittelee ja suutelee niskaa ja tekee kaikkea muutakin ihanaa.

Ei todellakaan voi valittaa. Mä olen ihan myyty.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaimo se jaksaa yllättää. Surffailin tässä netissä kun yhtäkiä eteeni ilmestyi lautanen. Siinä oli lohkoperunoita, uunissa gratinoituja kasviksia, broilerin rintaa ja chilikastiketta. Ei tässä mitään mutta rouva vihjaili viehkeästi samalla myös yöllisistä leikeistä jahka olemme ensin katsoneet sarjan Sons Of Anarchyn. Tällaiset asiat tekevät meikäläiseen vaikutuksen ja nämä kun ovat täysin arkisia juttuja. Loisto tyyppi tuo puoliso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös