Voi kiesus sua Musashi. Mä voin edelleen haukkua seurajohtoa monestakin flopista. Sieltä olisi TuToon tullut saatanan paljon kovempia jätkiä pelaamaan, jos olisi ollut varaa niille maksaa. Hyvin on tälläkin joukkueella menty, mutta ei sitä Paksalin ja Veijalaisen ansioksi voi lukea. Mä en ole itkenyt täällä yhdenkään pelaajan perään sen takia, että kundit ovat ottaneet pelipaikan sieltä, missä paremmin maksetaan, niin kuuluukin tehdä. Sitä mä olen ihmetellyt ja ihmettelen edelleen, että mihin vittuun TuTosta on rahat hävinneet, kun ei ole varaa hankkia niitä kovia nimiä.
ja niitä vastauksia:
1: Koska duunari on tyhmä ja raahaa perseensä sinne hallille, ei se pelaaja tule kaivamaan niitä rahoja duunarin lompakosta, jos ei duunari mene hallille ja maksa niillä lippujaan ja kaljojaan ja lihiksiään.
2: Syytön siihen se peluri on, jonka vanhemmat ovat sitä sinne treeneihin raahanneet. Se on sen paskaduunin tekijän ja sen perheen vika, jos ei ole rahaa.
3: Koska se peluri tarjoaa kansalle niitä sirkushuveja, joita kansa haluaa nähdä. Ketään ei kiinnosta tulla katsomaan, kun sorvari sorvaa, mutta monia kiinnostaa tulla katsomaan hyvää pelaajaa. Miksi se duunari antaa potkia itseään päähän. Elämä on täynnä valintoja ja ne valinnat on itsestä kiinni.
Sitä kun etsii nuorena sellaisen duunin josta tykkää ja johon rahkeet riittää ja josta maksetaan miellyttävä korvaus, niin sillä voi maksella niitä elämän kuluja myöhemmin. Se on ihan oma vika jos ostaa talon ja panee muijan paksuksi liian monta kertaa, ja maksaa niitä duunilla josta ei pidä. Vai kuka pakottaa tekemään kersoja ja ostamaan taloja? Kannattaa kato asua vuokralla ja ostaa sillä paskasta ja inhoamastaan duunista saadulla rahalla kortsuja, niin ei tarvi sitten itkeä: että voi vittu kun tolla on noin komia kivitalo ja noin monta autoo ja mulla on vaan lada ja velkanen mökki. Kun se kuitenkin johtuu vaan siitä, ettei se duunari ole saanut itseään parempaan asemaan. Ja miksei se ole saanut? Siksi että se on laiska paska, eikä pyri tarpeeksi elämässään eteen päin. Kukaan ei pakota sitä duunaria tekemään sitä paska duunia, jos sillä on taitoa tehdä jotain muuta.