Jatkoaika - yahoo fantasy, pre-ranking liiga

  • 42 915
  • 491

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Poistamaan ei siis lähdetä kategorioita, mutta mitäs mieltä porukka olisi tuosta torjunta% vaihtamisesta torjuntoihin? Se toisi mahdollisesti vähän enemmän arvoa huonojen joukkueiden ykkösmaalivahdeille, mutta ei kuitenkaan vaikuttaisi juurikaan huippumaalivahtien arvoon.

Tämä käy mulle.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipa lähdettyä leikkiin mukaan. Ensimmäistä kertaa ollaan mukana, joten hiukan pihalla tässä vielä ollaan ja joukkue varmasti löytyy liigan häntäpäästä. Mutta intoa kyllä löytyy ja eiköhän sitä pikku hiljaa pääse touhuun mukaan. Tuolla Yahoon sivulla onkin aika hyvin infoa, mutta kaikki mahdolliset vinkit ja ohjeet otettaan ilolla vastaan.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Jees, mukana ollaan kanssa. Ensimmäistä kertaa itekkin mukana, joten vähän aikaa menee opetellessa. Mutta eiköhän tuohon nopeasti pääse kunnolla mukaan, intoa löytyy ainakin :)
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
No Mercy Team on rekisteröitynyt 19. joukkueena eli yksi paikka jäljellä.

Näyttäisi olevan liiga nyt täynnä ja otteluohjelma samalla varmistunut. Heti ensimmäisenä vastaan asettuukin Jandan Koirinvaara Barkers. Hyvää alkua kaudella lähdetään hakemaan ja vain voitto kelpaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Hieno homma että liiga saatiin täyteen, ja vielä näinkin nopeasti.

Näillä näkymin drafti päiväksi siis tosiaan tulisi tuo ensi viikon sunnuntai 13.9, kellon ajaksi voisi vaikka laittaa 18:00. Tosin tuohan on siis se ajankohta kun liigan drafti laitetaan valmiustilaan, se minkä verran tuon jälkeen kone draftin suorittaa onkin sitten ihan toinen juttu.

Mutta ennen tuota draftia. Onko kellään mitään sitä vastaan, jos torjunta% vaihdetaan torjunnoiksi? Tuo muutoshan tukisi myös jonkun verran sitä että maalivahteja peluutetaan jokaisessa mahdollisessa pelissä.
Jos vastalauseita ei tule tiistaihin puoleenpäivään mennessä, teen tuon muutoksen kategorioihin.
 
Hieno homma että liiga saatiin täyteen, ja vielä näinkin nopeasti.

Näillä näkymin drafti päiväksi siis tosiaan tulisi tuo ensi viikon sunnuntai 13.9, kellon ajaksi voisi vaikka laittaa 18:00. Tosin tuohan on siis se ajankohta kun liigan drafti laitetaan valmiustilaan, se minkä verran tuon jälkeen kone draftin suorittaa onkin sitten ihan toinen juttu.

Olisikohan mahdollista lyödä tuo klo aika jonnekkin sunnuntai aamun tienoille jotta voi sitten sunnuntain päivän viettää, ah niin ihanasti, ihmetellen että mimmusta pirulaista se konedrafti on minun joukkueeseeni tunkenut vaikka sanoin sille että vain Ovechkinin ja Malkinin tasoset jannut kelpaa....
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olisikohan mahdollista lyödä tuo klo aika jonnekkin sunnuntai aamun tienoille jotta voi sitten sunnuntain päivän viettää, ah niin ihanasti, ihmetellen että mimmusta pirulaista se konedrafti on minun joukkueeseeni tunkenut vaikka sanoin sille että vain Ovechkinin ja Malkinin tasoset jannut kelpaa....

Voihan sen draftin laittaa aamullakin valmiustilaan. Mutta se missä vaiheessa yahoon serverit homman pyöräyttää läpi on sitten ihan toinen juttu.
 
Voihan sen draftin laittaa aamullakin valmiustilaan. Mutta se missä vaiheessa yahoon serverit homman pyöräyttää läpi on sitten ihan toinen juttu.

Juu toki, mutta voi sitten kiristellä hampaita ja odotella maanantaihin sitä että se kone pyöräyttää sen draftin läpi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Onko tuo 13.9. klo 18:00 nyt autopick draftin lopullinen ajankohta ts. siihen mennessä listat kuosiin?
 
Onko tuo 13.9. klo 18:00 nyt autopick draftin lopullinen ajankohta ts. siihen mennessä listat kuosiin?

Voihan sen draftin laittaa aamullakin valmiustilaan. Mutta se missä vaiheessa yahoon serverit homman pyöräyttää läpi on sitten ihan toinen juttu.

Minä ymmärsin että repe_joke pistää sen 13.9 aamulla valmiustilaan.
Tarkemmasta kellonajasta ei ollut puhetta mutta repe voisi semmoisen kertoilla kyllä jotta ei sitten tule epäselvyyksiä ja/tai itkua ja porua.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Onko tuo 13.9. klo 18:00 nyt autopick draftin lopullinen ajankohta ts. siihen mennessä listat kuosiin?

Minusta tuo Tanskasen mainitse, lauantain aikana listat viimeiseen tikkiin, on ihan hyvä takaraja. Laitan sunnuntaina sitten jostain aikaa draftin liigan puolesta valmiustilaan(todennäköisesti ennen puoltapäivää).
Luulisi tuossa olevan tarpeeksi aikaa pistää listat kuntoon, vaikka jokusia tunteja homma aikaistuukin.
 
Minusta tuo Tanskasen mainitse, lauantain aikana listat viimeiseen tikkiin, on ihan hyvä takaraja. Laitan sunnuntaina sitten jostain aikaa draftin liigan puolesta valmiustilaan(todennäköisesti ennen puoltapäivää).
Luulisi tuossa olevan tarpeeksi aikaa pistää listat kuntoon, vaikka jokusia tunteja homma aikaistuukin.

Lähinnä repe mietin tässä sitä että jos joku loukkaantumis uutinen kolahtaa vaikka eetteriin sunnuntaina klo 12 ja pistät siitä 10 minuuttia sen jälkeen draftin käyntiin niin siitä voi tulla itku ja poru.
Tuskin tämmöistä nyt käy mutta lähinnä tarkoitin että siinä mielessä olisi hyvä olla "tarkka" aika.

Toki jos et semmoista kykene antamaan tuohon sunnuntai aamuun niin nou hätä (esim minua ei haittaa).
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Toki jos et semmoista kykene antamaan tuohon sunnuntai aamuun niin nou hätä (esim minua ei haittaa).

No meillä on kotona semmoinen tilanne, että avovaimo on viimeisillään raskaana. Joten se draftin tilan valmiiksi laittaminen voi venyä jopa maanantain puolelle jos "hyvin" käy. Mutta sanotaanko näin, että sunnuntaina 10:00 laitetaan draftin tila valmiiksi, jos en siis ole synnytyslaitoksella tuolloin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mutta ennen tuota draftia. Onko kellään mitään sitä vastaan, jos torjunta% vaihdetaan torjunnoiksi? Tuo muutoshan tukisi myös jonkun verran sitä että maalivahteja peluutetaan jokaisessa mahdollisessa pelissä.
Jos vastalauseita ei tule tiistaihin puoleenpäivään mennessä, teen tuon muutoksen kategorioihin.

Yhtään vastalausetta ei muutos ehdotuksesta tullut, siispä muutin SV% kategorian SV kategoriaksi.
Maalivahtien kategoriat tulevalla kaudella siis: Wins (W), Goals Against Average (GAA), Saves (SV), Shutouts (SHO).
Huomioikaa muutos siis listoja tehdessänne, jos tunnette siihen olevan tarvetta.
 
Semmonen vinkki että älkää yrittäkö rankata yli 460 pelaajaa muuten kone pyyhkäsee draftin sinne viimeisimpään tallennukseen :/
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Laitetaan nyt vielä muistutuksena, että sunnuntaina (13.9) klo 10:00, laitetaan drafti valmiustilaan. Tuo tosin sillä "pienellä" varauksella ettei ole tullut lähtöä synnytyslaitokselle edellisenä yönä / aamulla.
Että jos listat on vielä vaiheessa, niin nyt alkaa olla hyvä aika pistää ne kondikseen.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin. Kohta se rankkaus alkaa, jos repe välttää supistelut.

Tuli tuo rankkaus jo viime yönä uniinkin. Näin unta, että kolmantena pelaajana sain Ryan Clowen ja sitä ennen oli tullut Mike Modano ja Kyle Chipchura. Olin todella käpynä asiasta ja tulin avautumaan tähän ketjuun. Siihen ISH tuli vielä liigan ulkopuolisena vittuilemaan älykkäästä algoritmistä. Sitten tyttöystävä herätti, kun olin huutanut älyttömän kovaa "vittu mikä ääliö!". Sitten vielä yritin selitellä tokkuraisena jotain että meni fantasy liigassa vähän nuo ennakkorankkaukset vituiksi, niin vastaus oli "nyt se turpa kiinni ja nuku!".
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No niin. Kohta se rankkaus alkaa, jos repe välttää supistelut.

Ei hätää tuon puolesta, nyt saa synnytys odottaa liigan starttiin asti vaikka pää olisi jo ulkona. Kun ei kerta ole tähänkään mennessä viitsinyt syntyä, niin joutaa odottaa vielä parikytminsaa.


Tuli tuo rankkaus jo viime yönä uniinkin. Näin unta, että kolmantena pelaajana sain Ryan Clowen ja sitä ennen oli tullut Mike Modano ja Kyle Chipchura. Olin todella käpynä asiasta ja tulin avautumaan tähän ketjuun. Siihen ISH tuli vielä liigan ulkopuolisena vittuilemaan älykkäästä algoritmistä. Sitten tyttöystävä herätti, kun olin huutanut älyttömän kovaa "vittu mikä ääliö!". Sitten vielä yritin selitellä tokkuraisena jotain että meni fantasy liigassa vähän nuo ennakkorankkaukset vituiksi, niin vastaus oli "nyt se turpa kiinni ja nuku!".

Hitto että mä repesin tälle. Ei tää mitenkään vakavaa ole, mutta kun painajaisiakin rupee jo näkemään. Muija varmasti ollut hyvin hyvin tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös