Käsittääkseni aika nihkeästi milloinkaan, mutta perinteinen aamuyö on hyvä aika koittaa.Mihin aikaan kala syö parhaiten tällaisilla helteillä?
Nimimerkillä tyhmä
Käsittääkseni aika nihkeästi milloinkaan, mutta perinteinen aamuyö on hyvä aika koittaa.Mihin aikaan kala syö parhaiten tällaisilla helteillä?
Nimimerkillä tyhmä
"Jos vastaaja tuomitaan rangaistukseen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, rattijuopumuksesta tai törkeästä rattijuopumuksesta, tuomioistuin määrää hänet samalla ajokieltoon enintään viideksi vuodeksi.Kauanko kortti on hyllyllä, jos (todennäköisesti) ensikertalaisena puhaltaa ratin takaa 1,5 promillea ja kyydissä on kaksi alaikäistä lasta?
Mihin aikaan kala syö parhaiten tällaisilla helteillä?
Nimimerkillä tyhmä
Matka-aika on molempia kautta noin neljä tuntia rajoitusten mukaan ajettuna.Helsinki-Pori väliä ajaville kysymys.
Elikkäs nytten viikonlopuksi ollaan suuntaamassa porukalla tonne Yyterin kesätapahtumaan. Paljonkos sinne tulisi varata matka-aikaa jos ajelee sellasta "normaalia" ylinopeutta koko matkan eli mittarilukema=rajoitus+20km/h? Ja sitten vielä, että onko tuo Tampereen kautta ajaminen oikeasti järkevämpi kuin kakkostie? Enirot ja Via Michelinit antoi aivan ihmeellisiä lukuja tuolla kun kattelin.
Helsinki-Pori väliä ajaville kysymys.
Elikkäs nytten viikonlopuksi ollaan suuntaamassa porukalla tonne Yyterin kesätapahtumaan. Paljonkos sinne tulisi varata matka-aikaa jos ajelee sellasta "normaalia" ylinopeutta koko matkan eli mittarilukema=rajoitus+20km/h? Ja sitten vielä, että onko tuo Tampereen kautta ajaminen oikeasti järkevämpi kuin kakkostie? Enirot ja Via Michelinit antoi aivan ihmeellisiä lukuja tuolla kun kattelin.
Kiitoksia paljon jo etukäteen!
Tästä kun auto mulla kotipihasta starttaa niin olen Tampereen tiellä n. kahdessa minuutissa. Elikkäs oikeastaan tuo tampereentie kiihottaisi, mutta kuitenkin jos kakkostietä ajaa sen kolme tuntia niin se ei ole paha. Varsinkin jos Tampere-Pori n.120km osuudelle pitää varata kaksi tuntia matka-aikaa. Voiko joku tie olla oikeasti noin paska? Itse kuvittelin ajavani tästä tampereelle n. 90min ja tampereelta poriin max.90min.
Kakkostielle tästä menee varmasti se puolisentuntia ainakin, joten lienee loppupeleissä melkolailla minuuteista kiinni se, että kumpi on nopeampi?
Kakkostielle tästä menee varmasti se puolisentuntia ainakin, joten lienee loppupeleissä melkolailla minuuteista kiinni se, että kumpi on nopeampi?
Kuhaa saa vetämällä ympäri vuorokauden. Siis sellaisista järvistä, joissa kuhaa yleensäkin tavataan. Missä päin kalasteelet?
Kauanko kortti on hyllyllä, jos (todennäköisesti) ensikertalaisena puhaltaa ratin takaa 1,5 promillea ja kyydissä on kaksi alaikäistä lasta?
On varmaan kysytty jo joskus ennenkin, mutta kysyn silti. Millä nimellä tämä automalli Suomessa tunnetaan? Näyttää VW:lta...
Vai onko tuo puhdas feikkikuva?
Tedin iässä Suosikin T-paitaan pukeutuminen kannattaisi kyllä jo jättää siitä rasvatahrasta huolimatta.Suosikki t-paitani sai tänään ruoanlaiton yhteydessä (rypsi)öljyä pinnalleen, siihen jäi sitten sellainen ärsyttävä läiskä
Hetken kesti tajuta missä se vitsi piilee, mutta sitten tajusin. =)Tedin iässä Suosikin T-paitaan pukeutuminen kannattaisi kyllä jo jättää siitä rasvatahrasta huolimatta.
Voi olla, että minua on kuljetettu, mutta mielestäni tämä saman auton kuva pyöri viime kesänä netissä ja auto oli kotoisin Espaniasta.
On varmaan kysytty jo joskus ennenkin, mutta kysyn silti. Millä nimellä tämä automalli Suomessa tunnetaan? Näyttää VW:lta...
Vai onko tuo puhdas feikkikuva?
Koko jupakka on aika vanha ja hulvattoman hauska. Aloitetaan:
Volkswagen kehittää auton ja antaa sille nimeksi Pajero.
Auton nimi ei kuitenkaan tarkoita mitään kovin mukavaa espanjaksi. Se tarkoittaa suoraan suomennettuna "takaapäin".
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.Missään ei vahvisteta, että auton nimi olisi jossain päin maailmaa Perspano.
Kyseessä on siis mitä ilmeisimmin hassun hauska pila.
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.