Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 024
  • 1 786

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Perherauhan vuoksi passaan cheerleadamisen, mutta kameraa voin tosiaan pidellä, jollei ketään edes harrastelijaa saada näpsimään kuvia. Mutta lopputuloksesta ei tosiaan anneta mitään takeita.

Sen samaisen perherauhan vuoksi joudun passaamaan myös joukkue B:n avustamisen, mutta olen kyllä käytettävissä joukkue A:n taustalla, mikäli tarpeeksi hieno titteli keksitään.

Jos mä sanon että kutsun sitä "kameraksi" niin piteletkö silloinkin?

vai pitäisiköhän nämä jutut jollain toisella foorumilla
 

M10

Jäsen
Koska tutzba on niin vaikea luonne, niin kysymys kaikille: Saako oman joukkueen pelaajaa taklata, niin että hän loukkaantuu?

Ferris kirjoitti:
Tässä kohdin täytynee minun HC Bonersin GMGM:nä nousta tuolille ja latoa ultimatum kehiin: MIkäli et ota vastaan muiden osallistujien tarjousta, niin kauppaan sinut HC Andersonnien riveihin!

Hieno nähdä, että honeymooniaan tähän saakka viettäneiden HC Bonereiden välit alkavat pikkuhiljaa rakoilemaan.

ja repesin obi-wanille. Anteeksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos mä sanon että kutsun sitä "kameraksi" niin piteletkö silloinkin?

Emmääny ihan tyhmä ole.

vai pitäisiköhän nämä jutut jollain toisella foorumilla

Älä ainakaan täällä, turnaukseen osallistuva avomies lukee myös tätä saittia.

Ja muilla saiteilla minä en sitten käykään.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Älä ainakaan täällä, turnaukseen osallistuva avomies lukee myös tätä saittia.

Ja muilla saiteilla minä en sitten käykään.

Eli koska turnaukseen osallistumaton avovaimoni (tuleva vaimoni) ei lue tätä saittia, niin ilmeisesti en ole avomiehesi etkä silloin sinä ole avovaimoni. Pitää varmaan mennä "asia joka avautui minulle"-ketjuun
 

d2uce

Jäsen
Kauhea kohu oli muuten Kanadassa tästä tapahtumasta. Lienee ranskankielisyyden syytä, että sielläpäin lyhentävät tämän hieman hassusti WJC.

Eikä tässä mikään rakoile, kunhan luodaan HC Andersenin pojille kuvitteellisia oljenkorsia joihin tarttua.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kovasti nuo Bonersin tyypit uhoavat täällä. Liekö pelko persiissä, että pelissä käy huonosti ja nyt yrittävät epätoivoisin keinoin hakea jotain henkistä yliotetta? Eihän me HC-A.n pelaajat alennuta moiseen. Teot kentällä puhuvat sitten puolestaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Viinapäissäni mietin varakapitaanoja kun elämäni on kerran tylsää.

Bliz oli röyhkeä joten toinen menee sinne ja aktiivisuudesta toinen menee M10:lle.

Ei mulla muuta
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään en päivällä kerenny keskustelua seuraamaan, niin kommentoidaan lyhyesti nyt. Hyvältä kyllä näyttää, logoa myöten. Jään todellakin maksaa vain ne, jotka ovat pelissä jäällä, muiden velvollisuus se ei ole. Asiat alkaa olla mallillaan, kunhan omista varusteistani saan varmuuden. Uusi lapa pitänee käydä mailaan ostamassa vähintään, ellei kaksi.

Jos Tutzba ei ota vastaan muiden lahjaa järjestelyistä, niin ainahan jokainen voi vuorollaan tarjota hänelle oluen jälkipeleillä. Ei tarvitse istua kuivin suin :) Tai en tiedä, mutta luulisin, että 31 tuopissa hetki vierähtää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Vaikka tuonkin omalle jengille juomat omalla kustannuksella niin osallistun myös tuohon jäävuokraan. Ei se kuitenkaan ole kuin muutama euro per sierainpari.

Samaa ajattelin itsekkin... Eli osallistun mielelläni jää maksuihin yms. kerran mukana ollaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Azul ilmoittautuu myös.

LL, mitä hienoja titteleitä on vielä vapaana A-joukkueella?

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tämähän on siitä mainio tapahtuma että saa keksiä oman tittelin eikä kukaan ihmettele.
Meidän puoli ei kaikenlaiseen nykyhömpötykseen lähde, teidän puolella voit olla vaikka "mental happiness executive producer"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kovasti nuo Bonersin tyypit uhoavat täällä. Liekö pelko persiissä, että pelissä käy huonosti ja nyt yrittävät epätoivoisin keinoin hakea jotain henkistä yliotetta? Eihän me HC-A.n pelaajat alennuta moiseen. Teot kentällä puhuvat sitten puolestaan.

Olis se nyt kumma jos Boners- nimisen joukkueen jäsenet eivät uhoisi. Kato tää ei ole sm-liigaa eli turhat Kari Jalosmaiset nuoleskelut voidaan unohtaa.

Ja miten niin haetaan henkistä yliotetta...? Sehän on meillä ollut jo alku minuuteista lähtien.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on pitänyt niin kiirettä, että en ole ehtinyt seurata ketjua mutta nopealla lukaisulla ymmärsin että hienosti on homma edennyt.
Tuo päivä sopii minulle joten jos minut halutaan kuuluttajaksi, johon hommaan olen kärkkäästi ollut työntymässä, niin se onnistuu. Tyydyn myös pelkkään katselijan rooliin tai melkein mihin tahansa rooliin, joka tapauksessa peliin osallistun tavoin tai toisin.
Paitaa en halua. Mitenkään en paitajuttua väheksy mutta kun en itse pelaa niin jotenkin se tuntuu vähän höpöltä hankkia paita.
Toisaalta haluaisin tavallaan tuon paidan kun mulla on sellainen ”jääkiekkotalo” tossa pihassa johon kerään kaiken kiakkokrääsän…ja mistä sitä tietää kuinka perinteikkääksi tämäkin tapahtuma muodostuu…voisinkohan hankkia jonkinlaisen fanipaidan…En osaa päättää!

Mitä kuluja tästä pelistä nyt tuleekin niin niihin osallistun samalla periaatteella kuin muutkin. Tosin en tiedä vielä niitä periaatteita mutta luen ne tän illan aikana tästä ketjusta.

Terveisin koo
 

d2uce

Jäsen
Kyllähän kapteeneille ja varakapteeneille mielestäni kirjaimet rintaan kuuluvat.

Näitä paitoja on kaiketi tarkoitus käyttää sitten tulevien vuosien tapahtumissa myös, mikäli Jatkoajan sisäisellä porukalla edelleen pelaillaan, eikä lähdetä esim. haastamaan muita palstoja. Tästä syystä nuo kapteenien tunnusmerkit voisi yrittää toteuttaa jollain helposti irroitettavalla, sekä uudelleen kiinnitettävällä tekniikalla, mikäli joku tämän vuoden kapteeniston jäsenistä ei pääse tulevina vuosina paikalle.
 

M10

Jäsen
Kyllähän kapteeneille ja varakapteeneille mielestäni kirjaimet rintaan kuuluvat.

Tuli mieleen, että noita kapteenin ja varakapteenin merkkejä (C, A) voisi vaikka tilata, jos jostain suomalaisesta liikkeestä löytyisi tyylikkäitä (mustia tai sinisiä) suht edullisesti. Täytyykin tutkia asiaa. Merkit täytyisi vaan saada ommeltua paitoihin ennen 7pvän koitosta. Tai sitten vaan neulaa ja lankaa mukaan sinne Valkeakoskelle, ja pukukopissa nopeat neulontatoimenpiteet uunituoreeseen paitaan. Kovimmat jätkät ilmestyvät paikalle Singerin kanssa.

B1 ei ole vielä varakapitaanojaan valinnut. Minullahan ei ole minkäänlaista valtaa siihen päätökseen, mutta hevosmiesten tietotoimiston mukaan ainakin nimim. d2uce pursuaa vellulaitismaista johtajuutta.
 

d2uce

Jäsen
Puhun ojasjannemaisesti syöttöpisteet itselleni vaikka vastustajan jäähyihin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Bliz oli röyhkeä joten toinen menee sinne ja aktiivisuudesta toinen menee M10:lle.
Olin kyllä röyhkeä ilmoittaessani halukkuuteni tähän vastuulliseen tehtävään.. Eihän se ole mun vika, jos muita ei kiinnosta. :)

Tästä syystä nuo kapteenien tunnusmerkit voisi yrittää toteuttaa jollain helposti irroitettavalla, sekä uudelleen kiinnitettävällä tekniikalla, mikäli joku tämän vuoden kapteeniston jäsenistä ei pääse tulevina vuosina paikalle.
Aivan. Ainakin joskus AU-oppilasmerkkia ommellessani totesin, että oma ompeluni on erittäin helposti irroitettavaa, joskin takaisin kiinnittämiseen menee todella kauan.
Ompelemalla olen tähänkin asti pistä(ttä)nyt C ja A merkit kiinni. Pieni jälkihän siitä jää paitaan kun ne irrottaa mutta sehän on vaan kunniamerkki.
 

tutzba

Jäsen
jos minut halutaan kuuluttajaksi, johon hommaan olen kärkkäästi ollut työntymässä, niin se onnistuu.

Tämä olisi aivan loistavaa. Kyllähän sitä aina yksi anteromertarantamainen kuuluttaja täytyy paikalla olla! Sitten kun vielä muistat hehkuttaa erityisesti Bonersien maaleja, niin olemme iloisia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä olisi aivan loistavaa. Kyllähän sitä aina yksi anteromertarantamainen kuuluttaja täytyy paikalla olla! Sitten kun vielä muistat hehkuttaa erityisesti Bonersien maaleja, niin olemme iloisia.

Joku kyseli liveseurannasta aikaisemmin. Jos ja ilmeisesti kun se streamaus ei onnistu, niin tuskin kovin vaikea on sitä halukkaille järjestää. Tosin kannettavan nettiyhteydellä se taitaa vaatia. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei siitä ongelmaa tule. Jos siellä kuuluttaja (ja mahdolliset muut) pitää jonkinlaista pöytäkirjaa, niin äkkiähän ne siitä vaikka Jatkoaikaan sipaisee.

Onko muuten olemassa muuta paikkaa missä keskustella JWC:iin liittyvistä asioista vai kaikki tähän? Vähän tuntuu, että tässä hukkuu olennainen vähemmän olennaisen sekaan.
 

Brode#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa,Kaputt HEC ja puhtaasti taklaavat..
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta tämä 'winter classic',harmi kun taisin herätä liian myöhään..Odotan kuvia tästä tapahtumasta nähtäväksi!!


'..icehockey icehockey..tottahan toki..'

Osallistumattomana odotan tästä tapahtumasta huipputapahtumaa!!!
 

tutzba

Jäsen
Onko muuten olemassa muuta paikkaa missä keskustella JWC:iin liittyvistä asioista vai kaikki tähän? Vähän tuntuu, että tässä hukkuu olennainen vähemmän olennaisen sekaan.

Olen ajatellut perustaa sellaisen infoa tarjoavan ketjun tämän asian tiimoilta, mihin kirjottaisin kaiken olennaisen. Sen olisi ehkä hyvä olla kanssa pysyvä, ja toivoisin sen jäävän puhtaaksi muista kommenteista. Tämä nykyinen ketju olisi aikalailla varmaankin sopiva sille yleiselle keskustelulle, siirrän vain kaiken olennaisen siihen infoketjuun.

Edit: Infoketju. Pidetään se puhtaana keskustelusta.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Infoa Winter Classicista

Pyhitetään tämä ketju pelkästään infolle kyseisestä tapahtumasta. Normaali keskustelu olisi hyvä käydä vanhassa ketjussa.

HC Andersen

se7en #7 - M10 #10, A - Kinke-13 #13
Teemu Aalto #38 - Max Power #5

tiuke #36 - Bliz #23, A - JMA #94
Rosenrot #43 - Golden AWe #77

wilco #17 - Speed #9 - Twite #69
obi-wan #2, C - Steegil #14

TosiFani #1

Monitoimimies - Designer
Huolto - #66 Lutakon Leijona



HC Boners

Jarzki #10 - kentsu #13 - McCracken #33
Saikka#7 - smasa #38

Iggy #12 - tutzba#32, A - Doaner #19
B1 #8, C - passenger #93

Hespeler #16 - d2uce #45, A - Jiri #24
repe_joke #27 - Simba #4

Nokkis #21

Huolto - #69 Vanha Len
Valmennus - #3 Streider
Maalivahtivalmennus - #14 Koirapoika
GM - #09 Ferris

--

Tuomarit - hanu + paikallinen junnu
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Käyn nyt maanantaina tai tiistaina avaamassa uuden pankkitilin tämän tapahtuman tiimoilta. Eipähän sitten tarvitse kikkailla tuon oman pankkitilin kanssa. Kunhan olen tuon tilin perustanut, ilmoitan täällä sen tilinumeron.

Rahaa tulee menemään seuraavasti:

Puolentoista tunnin jäävuoro yhteensä - 150€
Pelipaidat yhtä henkilöä kohden - 42€
Winter Classic -tapahtuma - priceless

--

Faktaa tapahtumasta:

Pelipäivä lauantaina 7. helmikuuta. Jäävuoro on varattu klo 15.20-16.50. Sauna on varattu käyttöömme pelin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
tutzba kirjoitti:
Pelipaitoja voi vielä huudella jos haluaa. Annan jälleen kerran hiukan lisäaikaa, tämä on tosin viimeinen deadline. Ensi maanantaihin klo 20.00 mennessä tulleet tilaukset pääsevät vielä mukaan.
Laitan linkin pelipaitoihin, koska sitä voi olla tukala kaivella tuosta toisesta ketjusta kaiken spämmin keskeltä.

HC Andersen - HC Boners

Nohin sitten vielä logo rintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös